Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-01
Hel: NAPRAWA SPRĘŻAREK WD-53 ORAZ ZESPOŁU PRĄDOTWÓRCZEGO 4ZPP-125 WOLA
Numer ogłoszenia: 145859 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Punkt Bazowania Hel, ul. Sikorskiego 20, 84-150 Hel, woj. pomorskie, tel. 0-58 6757570, fax 0-58 6757250.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NAPRAWA SPRĘŻAREK WD-53 ORAZ ZESPOŁU PRĄDOTWÓRCZEGO 4ZPP-125 WOLA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa sprężarki WD-53 szt.- 2 oraz zespołu prądotwórczego 4ZPP-125 WOLA szt.-1. Grupa 1 - NAPRAWA SPRĘŻARKI WD-53 - służba inżynieryjno - saperska; Grupa 2 - NAPRAWA SPRĘŻARKI WD-53 - zespół eksploatacji; Grupa 3 - NAPRAWA ZESPOŁU PRĄDOTWÓRCZEGO 4ZPP-125 WOLA - zespół eksploatacji; Szczegółowy zakres naprawy zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dopuszcza się złożenie oferty częściowej na wybraną grupę asortymentową, w grupie jednak nie dopuszcza się składania ofert cząstkowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.53.13.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprężarek Kod CPV wg słownika 2008: 50.53.13.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprężarek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 23.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający rezygnuje z wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania tych warunków odbędzie się na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych przez Wykonawcę zgodnie z formułą /spełnia-nie spełnia/. Z treści złożonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, jakie muszą dostarczyć wykonawcy: 1) wypełnione formularz oferty cenowej, załączniki nr 1(a-c); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione przez właściwy organ, potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 3) oświadczenie wykonawcy na załączniku nr 2. Wymienione dokumenty urzędowe muszą być przedstawione w postaci oryginałów, lub kopii poświadczonych przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy w postaci pieczątki osobowej, podpisu i wpisu / za zgodność z oryginałem/. Wypełnione załącznik nr 1(a-c) i nr 2 na drukach Zamawiającego lub innych nie odbiegających od formy i treści od otrzymanych od Zamawiającego. Nie spełnienie powyższego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Punkt Bazowania Hel ul. Sikorskiego 20, 84-150 Hel.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Jawna Punktu Bazowania Hel ul. Sikorskiego 20, 84-150 Hel.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa 1 - NAPRAWA SPRĘŻARKI WD-53 - służba inżynieryjno - saperska.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa sprężarki WD-53 zgodnie z załącznikiem nr 3 pkt. 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa 2 - NAPRAWA SPRĘŻARKI WD-53 - zespół eksploatacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa sprężarki WD-53 zgodnie z załącznikiem nr 3 pkt. 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.