Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-08
Szczecin: Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Książnicy Pomorskiej
im. St. Staszica w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 145865 - 2010; data zamieszczenia: 08.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Książnica Pomorska im. Stanisława Staszica , ul. Podgórna 15/16, 70-205 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4819110; 4819321, faks 091 4819115.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaznica.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Książnicy Pomorskiej im. St. Staszica w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Książnicy Pomorskiej im. St. Staszica w Szczecinie. Na przedmiot zamówienia składają się następujące meble: Biurka - szt. 86, Stoliki okolicznościowe - szt. 17, Dostawki - szt. 7, Kontenery - szt. 57, Regały otwarte - szt. 205, Regały - szt. 12, Szafy aktowe - szt. 27, Witryny - szt.2, Szafy ubraniowe - szt. 14, Szafy z drzwiami przesuwnymi - szt. 15, Regały - nadstawki - szt. 14, Szafki pod ksero - szt. 2, Komoda gabinetowa - szt. 1, Szafki kuchenne stojące - szt. 9, Szafki kuchenne wiszące - szt. 3, Osłony dolne biurka - szt.10, Podstawy lady prostej - szt. 2, Podstawa lady narożnej - szt. 1, Nadstawki na ladę prostą - szt.2, Nadstawka na ladę narożną - szt. 1, Lady narożne - szt. 3, Lada prosta - szt. 1, Stolik pod rzutnik - szt. 1, Stół montażowy - szt. 1, Szafy na mapy - szt. 6, Wózek na mapy - szt. 1, Regały magazynowe - szt. 145, Krzesła obrotowe - szt. 59, Krzesła dostawne - szt. 140, Taborety obrotowe - szt.2, Fotele niskie - szt. 12, Sofy 3.osobowe - szt. 2, Sofy 2.osobowe - szt. 8 , Wieszaki szatniowe metalowe - szt. 12, Szuflady na klawiaturę, na prowadnicach metalowych - szt. 56, Półki wewnętrzne do regałów metalowych - szt. 128, Stoły konferencyjne - szt. 4.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.51.61.00 - Meble tapicerowane 39.14.11.00 - Regały .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert, lecz nie później niż do dnia 22.06.2010 roku do godz. 11.00. Dowód wniesienia wadium Wykonawca załącza do oferty. 2. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 3. Wadium może być wniesione w pieniądzu - wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej, albo w formie niepieniężnej: 1. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 2. gwarancjach bankowych. 3. gwarancjach ubezpieczeniowych, 4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4. Oferta, która nie będzie zabezpieczona jedną z wymienionych form wadium zostanie odrzucona, jako niespełniająca wymogów zawartych w treści SIWZ.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonawcy wykonali minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu i dostawa ta została wykonana należycie. Wykonawca zrealizował zamówienie obejmujące wykonanie na zamówienie mebli biurowych według gotowego projektu i ich dostarczenie do zamawiającego; Wartość zamówienia wynosiła, co najmniej 100 000 zł. Wykonawca wykaże należyte wykonanie dostawy przedstawiając stosowny dokument wystawiony na tę dostawę przez Zamawiającego (referencje, zaświadczenia lub inne równoważne, z których wynikać będzie, że zamówienie powyższe zostało wykonane należycie). Zamówienie powyższe było zrealizowane w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- umowa spółki cywilnej (jeżeli dotyczy); - referencje wystawione przez zamawiających, stwierdzające należyte wykonanie wcześniejszych zamówień; - atest trudnopalności mebli tapicerowanych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Jakość wykonania produktu - wystawka - 20
- 3 - Długość gwarancji - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksiaznica.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.ksiaznica.szczecin.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Książnica Pomorska im. Stanisława Staszica w Szczecinie ul. Podgórna 15/16, 70-205 Szczecin, Oddział ds. Zamówień Publicznych, pok. 18, II piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Obsługa i konserwacja sprzętu i systemów ppoż. w zakresie gaśnic i hydrantów, systemów SAP, klap dymnych, oświetlenia bezpieczeństwa, systemów DSO w obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego.
- Świadczenia zdrowotne na 2025 i 2026 rok dla pracowników Urzędu Morskiego w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (pieczywo) dla statku Nawigator XXI
- Bieżąca obsługa prawna Muzeum Narodowego w Szczecinie z wyłączeniem zamówień publicznych.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI
- Świadczenie usług hotelarskich dla Opery na Zamku w Szczecinie w 2025 roku
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli dla Ośrodka Adopcyjnego z siedzibą w Lublinie wraz przedstawicielstwami
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- Dostawa ZESTAWU MEBLI do Biura Transferu Technologii Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Dostawa krzeseł
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej "Wrzos"
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.