Ogłoszenie z dnia 2012-05-08
Białystok: Postępowanie o zamówienie publiczne na dostawę materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do urządzeń biurowych Prokuratury Okręgowej w Białymstoku i podległych prokuratur rejonowych
Numer ogłoszenia: 145878 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Białymstoku, ul. Kilińskiego 14, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 7487101, faks 85 7487116.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o zamówienie publiczne na dostawę materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do urządzeń biurowych Prokuratury Okręgowej w Białymstoku i podległych prokuratur rejonowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek Prokuratury Okręgowej w Białymstoku i podległych prokuratur rejonowych zgodnie z zestawieniem ilościowo-asortymentowym zawartym w załaczniku nr 1 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.76.40 - Papier samokopiujący lub inny papier powielający 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 30.19.92.30 - Koperty 32.58.20.00 - Nośniki danych 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PLUS EWA I KRZYSZTOF JATEL SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PLUS EWA I KRZYSZTOF JATEL SPÓŁKA JAWNA
- Biuro Plus Ewa i Krzystof Jatel Spółka Jawna, ul. Przędzalniana 8, 15-688 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65175,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54949,57
Oferta z najniższą ceną: 54949,57 / Oferta z najwyższą ceną: 64352,20
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art 11 ust 8
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ulicy Kowalskiej w Białymstoku wraz z infrastrukturą techniczną oraz pełnieniem nadzoru autorskiego
- Dostawa obiadów do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2025 - 2026
- Odnowienie wsparcia technicznego systemów Fortinet
- Modernizacja szatni w Szkole Podstawowej Nr 26 w Białymstoku, ul. Radzymińska 11
- Dostawa kontenerów sanitarnych.
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Muzeum Pamięci Sybiru
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów papierniczych, papieru do ploterów, papieru dla drukarni oraz pudeł archiwizacyjnych z podziałem na zadania
- Dostawa zużywalnych materiałów papierniczo-plastycznych do szkół
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w roku 2025/2026
- "Zakup materiałów biurowych, papieru do drukarek, niszczarek oraz laminatorów na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" SPRAWA NR 9/25/P
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu .
- Doposażenie dla zawodu TPS oraz MPS w ramach realizacji projektu pn.: "Z kwalifikacjami w przyszłość".
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.