eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Termomodernizacja wraz z wymianą instalacji w Przedszkolu nr 18 przy ul. Fitelberga

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-13

Tychy: Termomodernizacja wraz z wymianą instalacji w Przedszkolu nr 18 przy ul. Fitelberga
Numer ogłoszenia: 145886 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja wraz z wymianą instalacji w Przedszkolu nr 18 przy ul. Fitelberga.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji w Przedszkolu nr 18 przy ul. Fitelberga. Zakres remontu obejmuje między innymi: I. Roboty ogólnobudowlane, w tym: 1 WYBURZENIA (wg rys. nr 3 PB-W remontu Przedszkola) - poszerzenia otworów w ścianach konstrukcyjnych, - ściany działowej w kuchni i pom. socjalnym, - zburzenie starych ścianek kabin w łazienkach, - wyburzenie fragmentu ściany zewnętrznej przy kuchni (przed dokonaniem wyburzenia odkuć fragment tynku na stropie, celem ustalenia kierunku oparcia stropu i założenie ewentualnych wzmocnień - rozwiązanie poda projektant), - wykonanie otworów w stropie i w ścianach dla przejść projektowanej wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej. 2 ZAMUROWANIA (wg rys nr 3 PB-W remontu Przedszkola) - zamurowania bloczkiem z betonu komórkowego gr. 24cm (podmurowanie projektowanego okna), - bloczek gr 18cm - nowoprojektowana ściana zewnętrzna w rejonie wejścia, - Fragment ściany zewnętrznej ocieplić styropianem gr.8cm i wykończyć tynkiem silikatowym w kolorze istniejącej elewacji, - Bloczek gr. 10cm - ścianki przy natryskach w łazienkach ścianka oddzielająca ciągi blatów w kuchni, - Ścianki g-k, nowoprojektowane pomieszczenia (pomieszczenia porządkowe i przedsionek łazienki personelu, ustęp personelu przy kuchni oraz boks obróbki warzyw i jaj), - wydzielenie ściankami gipsowo - kartonowymi wodoodpornymi grub.10cm w pomieszczeniu porządkowym przy kuchni ścianką g-k grub. 7,5cm, - fragment stropu nad schodami zgodnie z rys.3 i nr 5. 3 WYMIANĘ DRZWI - drzwi wewnętrzne(nie gorsze niż firmy Porta) płaskie w okleinie CPL, kolor buk, w określonych skrzydłach zastosowano nawiewy dla wentylacji, doświetlanie typu bulaj ze stali nierdzewnej - drzwi typu Opal plus - CPL buk, - drzwi wejściowe - Delta lub Gerda, kolor orzech, - drzwi piwniczne - metalowe, pełne, kolor Ral 7047 (jedne drzwi EI 30). 4 OKNA I PRZESZKLENIA - wymiana okna w kuchni, okno ze wstawką szer. min 10cm na styku ze ścianą działową, kwatery rozwieralno - uchylne górna część uchylna - zabezpieczona siatką przeciw owadom, szyba P4, nawiewniki higrosterowalne, - naświetle na drzwiami wejściowymi do zaplecza - pcv kolor jak kolor drzwi, szyba P4, - okienka podawcze PCV lub drewniane - kolor biały - przeszklenia z tworzywa lub szkła bezpiecznego matowego, parapety z płyty laminowanej, - ścianka z pustaka szklanego 19x19x8cm np. SOLARIS -VOLKE w ramkach systemu BINARIO. 5 PŁYTKI CERAMICZNE - pomieszczenia wykańczane płytkami ceramicznymi wykonać do wysokości: -łazienki i ustęp personelu - posadzka i ściany do wys. 2m, -pomieszczenia socjalne - posadzka i ściany do wys. 2m przy kuchni, -pomieszczenia porządkowe - posadzka i ściany do wys. 2m, -kuchnia, zmywalnia, boks obróbki jaj i warzyw, magazyn żywności, aneks wydawania posiłków - posadzka i ściany do wys.2m, -komunikacja przy kuchni - posadzka. Przewidzieć do zabudowy płytki gresowe 20x20cm (nie gorsze niż Floor Gres - PROGETTO) Dagma - przygotowanie podłoża pod płytki: Posadzki - istniejące lastriko po frezowaniu, (kierunki do kratek ściekowych)po częściowym skuciu (pod instalacje wod.-kan. i c.o ) wykonać fragment szlichty cementowej. Luźne, nie nośne fragmenty wylewek skuć i uzupełnić, ewentualnie wzmocnić siatką z drutu o3mm o oczkach 10x10cm. W miejscu styku ściany murowanej i ścianki k-g zastosować elastyczną fugę. Pomieszczenia wilgotne (łazienki, pom. porządkowe, posadzka kuchni i fragmenty ścian narażone na bezpośredni dostęp wody, zmywalne, boks obróbki warzyw i jaj) - zastosować izolację p.wilgociową systemową ATLAS WODER E. Kolorystyka zgodnie z dokumentacją budowlano-wykonawczą. 6 WYKOŃCZENIE ŚCIAN I SUFITÓW. - ściany i sufity przed wykończeniem farbami należy wyrównać, usunąć nierówności, skuć luźne fragmenty, wyrównać bruzdy i przekucia po remoncie instalacji. Ściany i sufity szpachlować i gipsować, - malowanie: -farba lateksowa AKRYLATEX W (KABE) ściany do wysokości 1,5m, pomieszczenia: przedsionek, szatnia, holl główny, sale zajęć, magazynki przy salach zajęć, komunikacja przy kuchni, -farba dyspersyjna: MONOLUX (KABE), pozostałe pomieszczenia, pozostałe fragmenty ścian oraz sufity. -kolory: zastosować kolory pastelowe, (wyróżnić kolorystycznie ścianki pomieszczenia porządkowego i przedsionka ubikacji od koloru ścian szatni) w pomieszczeniach wykończonych płytkami kolor ścian dostosować do koloru płytek, kolor sufitów - biały. 7 URZĄDZENIA DO ŁAZIENEK, POMIESZCZEŃ GOSPODARCZYCH UMYWALKI DO KUCHNI. - umywalki - Koło(35x28cm, 45x33cm,49x42cm), - miski ustępowe - Koło - NOVA TOP i NOVA TOP JUNIOR, - brodziki - SANPLAST 70x80cm, - zlewy gospodarcze - INTRA Vk 50 STD, - akcesoria łazienkowe: dozowniki mydła, pojemniki dla ręczników papierowych, kosze na ręczniki, uchwyty na papier toaletowy, 8 ZABUDOWY MEBLOWE W pomieszczeniu socjalnym przewidzieć: - zabudowę kuchenną (blat ze zlewozmywakiem, szafki stojące i szafki wiszące), - zabudowę ubraniową (szafa na ubrania wierzchnie, szafka na obuwie pod parapetem okiennym, szafa na fartuchy). Wykonać z płyty wykończonej laminatem drewnopochodnym, kolor buk. II. Wykonanie remontu instalacji wewnętrznych, w tym: 1. instalacji wody i kanalizacji zakres robót obejmuje między innymi: kompleksową wymianę instalacji wody zimnej i ciepłej oraz wykonanie instalacji przeciwpożarowej, wykonanie odrębnych instalacji kanalizacji bytowej i technologicznej z urządzeń kuchni, 2. instalacji co. zakres robót obejmuje między innymi wymianę przewodów rozprowadzających, wymianę grzejników na grzejniki płytowe z elementami konwekcyjnymi wraz z montażem zaworów termostatycznych przygrzejnikowych oraz montaż regulacji czasowej na wymienniku ciepła, 3. instalacji gazu zakres robót obejmuje między innymi: kompleksową wymianę instalacji wewnętrznej, wymiana przepływowych podgrzewaczy gazowych z zapłonem płomiennym na podgrzewacze gazowe z zapłonem elektrycznym, 4. instalacji elektrycznych zakres robót obejmuje między innymi: przystosowanie istniejącego złącza kablowego, zabudowę wyłącznika p.poż., rozprowadzenie wewnętrznych linii zasilających, zasilenie pomieszczenia poza pomiarem przedszkola, tablice piętrowe TO-1 i TO-2, instalacje oświetlenia, instalacje oświetlenia awaryjnego, instalacje oświetlenia ewakuacyjnego, oświetlenia zewnętrzne, instalacja gniazd 230V, instalacja siłowa dla wyposażenia technologii kuchni, instalacja wentylacyjna, ochrona przepięciowa, uziomy wyrównawcze, ochrona przeciwporażeniowa, 5. wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej w kuchni zakres robót obejmuje między innymi: - dla trzech nowych wyjść wentylacji grawitacyjnej należy wykonać przekucie w stropie przedszkola przejść otworem przez warstwę ocieplenia i izolacji przeciwwilgociowej w otwór włożyć przewód giętki np. firmy ALNOR-FLEX. Od strony pomieszczenia otwór wykończyć kratką od strony dachu ocieplonym postumentem z blachy, zakończonym systemowym wywietrznikiem grawitacyjnym PPo160 z redukcją 150/160, - przewidzieć wymianę wszystkich blaszanych zakończeń wentylacji na systemowe wywietrzniki grawitacyjne Ppo160 z redukcją 150/160 i podstawą dachową o160, - w kuchni wykonać nawietrzaki dla wentylacji mechanicznej 4x20x20 cm, - na istniejącym, nieużytkowanym przewodzie spalinowym, zamontować wentylator, - miejsce po likwidacji istniejącego wentylatora dachowego należy zabezpieczyć: przewód wypełnić wełną mineralną a konin zabezpieczyć papą i obrobić blachą powlekaną, - zamontowanie nawiewników podokiennych, zabudowę wentylatora wyciągowego na dachu, oraz w kanale grawitacyjnym, instalacja odgromowa i uziemiająca III. Wykonanie nowej części technologicznej kuchni - pełny zakres jak w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 000.00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 PLN)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - załącznik nr 4 i 4a do SIWZ. Wymagane jest dysponowanie osobą/osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania w zakresie: -konstrukcyjno-budowlanym, instalacji elektrycznych, instalacyjnym w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Wymaga się dołączenia do oferty kserokopii uprawnień i aktualnego wpisu do Izby Inżynierów Budownictwa. - Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ - wymagane jest wykonanie z należytą starannością minimum dwóch robót budowlanych w branży budowlano- instalacyjnej na kwotę minimum 300 000,00zł brutto każda w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót 3)oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości minimum 200 000,00zł. 2) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok.808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2009 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok.808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 1a do SIWZ - wypełniony harmonogram wykonania zadania, c) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, d) dowód wniesienia wadium, Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP 2009-05-13.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.