Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-21
Warszawa: Wykonanie robót remontowo-konserwacyjnych w budynku Inspektoratu III Oddziału ZUS przy ul. Puławskiej 34 b w Piasecznie.
Numer ogłoszenia: 145902 - 2007; data zamieszczenia: 21.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie, ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8319194/95, fax 022 5382549.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowo-konserwacyjnych w budynku Inspektoratu III Oddziału ZUS przy ul. Puławskiej 34 b w Piasecznie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowo-konserwacyjnych w budynku Inspektoratu III Oddziału ZUS przy ul. Puławskiej 34 b w Piasecznie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.25.21 - Roboty murarskie w zakresie fasad Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.21 - Roboty murarskie w zakresie fasad Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1.spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 5.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. 5.1.dysponują: - kierownikiem robót budowlanych, Kierownicy robót muszą posiadać stosowne uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego i opłacaniem składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. - co najmniej 2 osobami, które będą wykonywały prace elektryczne instalacyjne posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. (Dz. U. z dn. 21.05.2003 r. Nr 89 poz. 828) do wykonania czynności eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energie elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV. 5.2.wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, co najmniej jedną robotę budowlaną o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia tj. o wartości powyżej 60.000,00 zł netto. 6. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: 6.1.posiadają polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia od opowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Ocena spełnienia warunków prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Brak wykazania spełnienia któregokolwiek z wymaganych warunków i brak dokumentów na ich potwierdzenie spowoduje wykluczenie wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy przygotowany ściśle według wzoru stanowiącego część III SIWZ. 1.1. Cenę ofertową należy podać w wysokości ostatecznej, po uwzględnieniu ewentualnych rabatów, upustów, itp., w formie cyfrowej i słownie w walucie polskiej, stosując zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku wg wzoru: Cena netto + podatek VAT (określony procentowo) = cena całkowita (brutto). 2. Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy. Kosztorys ofertowy ma być wykonany metodą uproszczoną w oparciu o przedłożone przez Zamawiającego przedmiary robót i na podstawie specyfikacji technicznych. Wykonawca określi ceny jednostkowe na wszystkie roboty wymienione w przedmiarze robót. Kosztorys ofertowy powinien zawierać ceny jednostkowe robót podstawowych (w których zawarte są koszty robót tymczasowych - robót, które są projektowane i wykonywane jako potrzebne do wykonania robót podstawowych, ale nie są przekazywane Zamawiającemu i są usuwane po wykonaniu robót podstawowych). 2.1. Kosztorys ofertowy musi być zgodny w formie i treści z załącznikiem nr 1 do części III SIWZ. 2.2. Materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca. 2.3. Obowiązującą jednostką miary do wyceny w kosztorysie ofertowym jest jednostka ujęta w przedmiarze robót. 2.4.Cena oferty i ceny jednostkowe muszą obejmować wszystkie koszty niezbędne do wykonania robót w wymaganej jakości i w wymaganym terminie, włączając w to koszty bezpośrednie, koszty ogólne budowy, zysk oraz wszelkie inne koszty, opłaty i należności związane z wykonaniem robót. 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do części III SIWZ. 4. Aktualny/e/ odpis/y/ z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a/ o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8. Uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, od osoby, która będzie pełniła obowiązki kierownika robót budowlanych. 9. Zaświadczenie od osoby wymienionej w pkt 8. (aktualne na dzień składania ofert) o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i opłacaniu składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 9. Aktualne świadectwa kwalifikacyjne, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 28.04.2003r. (Dz. U. z dn. 21.05.2003r. Nr 89, poz. 828) do wykonywania czynności eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 KV od osób wykonujących prace elektryczne /2 osoby/. 10. Wykaz wykonanych robót budowlanych ( co najmniej jednej) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 3 do części III SIWZ). 10.1. Dokumenty tj. referencje lub protokoły odbioru robót potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt. 14.10 zostały wykonane należycie. 11. Wykaz robót, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 4 do części III SIWZ. UWAGA! Gdy ww. wykaz nie ma zastosowania do Wykonawcy, należy załączyć ww. załącznik z adnotacją - NIE DOTYCZY. 12. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty wymienione w pkt. 3, 4, 6, - składa każdy z podmiotów. Dokumenty wymienione w pozostałych punktach składa wykonawca w imieniu wszystkich podmiotów występujących wspólnie. 13. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z zapisami niniejszego ogłoszenia oraz §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Referat Zamówień Publicznych III O/ZUS, pok. 406, przy ul. Senatorskiej 10 w Warszawie..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2007 godzina 11:15, miejsce: Samodzielny Referat Zamówień Publicznych III O/ZUS, pok. 406, przy ul. Senatorskiej 10 w Warszawie..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ochrona mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Trakt Lubelski 353 i 355 wraz z terenem przyległym; monitorowanie 8 sygnałów alarmowych w obiektach ZGN,
- Dostawa kontrastu dla Rezonansu Magnetycznego.
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- Zakup i dostawę urządzeń medycznych: defibrylatory i tonometr aplanacyjny na potrzeby Szpitala im. prof. W. Orłowskiego CMKP.
- Opracowanie dokumentacji projektowej do złożenia oferty w konkursie PKP PLK S.A. dla budowy tunelu w ciągu DW 632 na terenie m. Michałów-Reginów pod torami LK 10 - nr postępowania 274/24
- Najem wraz z niezbędnymi licencjami oraz wdrożeniem dwóch urządzeń sieciowych zabezpieczających działanie infrastruktury teleinformatycznej Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Przebudowa pomieszczeń biurowych od nr 219 do 222 na poziomie I-go piętra w budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów
- Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sułoszowej, wraz z montażem instalacji OZE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.