eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WilgaWymiana pokrycia dachu na budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Kępie Celejowskiej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-20

Wilga: Wymiana pokrycia dachu na budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Kępie Celejowskiej.
Numer ogłoszenia: 145987 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 102059 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wildze, ul. Warszawska 38, 08-470 Wilga, woj. mazowieckie, tel. 025 6853070, faks 025 6853071.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachu na budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Kępie Celejowskiej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana pokrycia dachu na budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Kępie Celejowskiej. Na przedmiot zamówienia składa się m. in.: 1. Rozebranie pokrycia dachu z płyt azbestowo-cementowych 2. Wykonanie pokrycia dachu blachą trapezową Max T 20 gr. 0,7 mm połysk. 3. Wykonanie obróbek, orynnowania, wyłazu dachowego 4. Wymiana ocieplenia stropu na poddaszu 5. Remont kominów na dachu i poddaszu 6. Wykonanie instalacji odgromowej 7. Zabezpieczenie terenu robót celem umożliwienia bezpiecznego korzystania z obiektu. Zakres prac stanowi Przedmiar robót - załącznik do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zachować przepisy BHP na terenie placówki oświatowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31.12.2002 r. ( Dz. U. nr 6 poz. 69). Wykonawca sporządzi plan bezpieczeństwa w porozumieniu z dyrektorem szkoły, zapewniający bezpieczne korzystanie z obiektu podczas wykonywania prac remontowych. Rozebranie pokrycia dachu z płyt azbestowo-cementowych należy wykonać podczas nieobecności dzieci w szkole. 2. Wymogi dotyczące usuwania azbestu Wykonawca prac jest obowiązany do zapewnienia warunków bezpiecznego usuwania wyrobów zawierających azbest z miejsca ich występowania poprzez: 1. izolowanie od otoczenia obszaru prac przez stosowanie osłon zabezpieczających przenikanie azbestu do środowiska, 2. ogrodzenie terenu prac z zachowaniem bezpiecznej odległości od traktów komunikacyjnych dla osób pieszych, nie mniejszej niż 1 m, przy zastosowaniu osłon zabezpieczających przed przenikaniem azbestu do środowiska, 3. umieszczenie w strefie prac w widocznym miejscu tablic informacyjnych o następującej treści: Uwaga! Zagrożenie azbestem, 4. zastosowanie odpowiednich środków technicznych ograniczających do minimum emisję azbestu do środowiska, 5. zastosowanie w obiekcie odpowiednich zabezpieczeń przed pyleniem i narażeniem na azbest, w tym uszczelnienia otworów okiennych i drzwiowych, a także innych zabezpieczeń przewidzianych w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 6. codzienne usuwanie pozostałości pyłu azbestowego ze strefy prac przy zastosowaniu podciśnieniowego sprzętu odkurzającego lub metodą na mokro, 7. przeszkolenia przez uprawnioną instytucję zatrudnionych pracowników w zakresie BHP pracy przy usuwaniu azbestu oraz zapoznanie pracowników bezpośrednio zatrudnionych przy pracach z wyrobami zawierającymi azbest z planem prac, a w szczególności z wymogami dotyczącymi BHP w czasie wykonywania prac. 8. posiadanie niezbędnego wyposażenia technicznego i socjalnego zapewniającego prowadzenie prac oraz zabezpieczenie pracowników i środowiska przed narażeniem na działanie azbestu. Aby uniemożliwić emisję azbestu do środowiska prace powinny być wykonywane w następujący sposób: 1. przed usunięciem lub demontażem elementy powinny zostać nawilżone wodą i utrzymywane w stanie wilgotnym poprzez cały czas pracy, 2. tam gdzie jest to technicznie możliwe należy demontować całe wyroby bez ich uszkadzania, 3. do odspajania materiałów trwale związanych z podłożem należy stosować wyłącznie narzędzia ręczne lub wolnoobrotowe wyposażone w miejscowe instalacje odciągające powietrze 4. w przypadku stwierdzenia występowania przekroczeń najwyższych dopuszczalnych stężeń pyłu azbestu prowadzenie kontrolnego monitoringu powietrza 5. codziennego oraz po zakończeniu robót zabezpieczania zdemontowanych wyrobów i odpadów zawierających azbest poprzez szczelne opakowanie folią polietylenową na wyznaczonym i zabezpieczonym miejscu, Po zakończeniu prac obowiązkiem wykonawcy jest złożenie Zamawiającemu, pisemnego oświadczenia o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych. 3. Wymagania jakościowe i materiałowe 1. Wszelkie użyte w opisie i przedmiarze znaki handlowe, towarowe, nazwy, służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów a nie są wskazaniem producenta. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach od zaprojektowanych. Użyte materiały winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadające odpowiednie dopuszczenie do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną. 3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do dokumentacji projektowej jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU Kot Andrzej, ul. Cicha 10, 08-400 Garwolin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 208398,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 289887,97

  • Oferta z najniższą ceną: 289887,97 / Oferta z najwyższą ceną: 390426,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.