eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowiceprzetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO na zakup i dostarczenie aparatury medycznej ( nr sprawyK.C.O./PN/ 29 /2016)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-15

Katowice: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO na zakup i dostarczenie aparatury medycznej ( nr sprawy: K.C.O./PN/ 29 /2016)
Numer ogłoszenia: 145998 - 2016; data zamieszczenia: 15.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55497 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Katowickie Centrum Onkologii, ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2514533, faks 32 2514533.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO na zakup i dostarczenie aparatury medycznej ( nr sprawy: K.C.O./PN/ 29 /2016).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostarczenie aparatury medycznej: Aparat do znieczulenia ogólnego - Pakiet nr 1, Stanowisko intensywnej terapii - Pakiet nr 2, z podziałem na: Część A - respirator Część B - łóżko do intensywnej opieki medycznej Część C - stanowisko infuzyjne Część D - stanowisko centralnego monitorowania Ssaki medyczne - Pakiet nr 3, Pompy infuzyjne - Pakiet nr 4, Kardiomonitory - Pakiet nr 5, Aparaty EKG - Pakiet nr 6, Defibrylatory automatyczne - Pakiet nr 7, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ - Oferta Cenowa. Zamówienie obejmuje również: 1. transport sprzętu do miejsca przeznaczenia, 2. montaż , instalację i uruchomienie, 3. szkolenie personelu w ilości 5 osób w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu, po uprzednim pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym zakończone podpisaniem Protokołu szkolenia , 4. przekazanie do użytkowania wraz z wszystkimi wymaganymi pomiarami, atestami, certyfikatami, 5. okres gwarancji - 24 miesiące, 6. serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, w ramach którego Wykonawca zapewnia w cenie oferty sprawność sprzętu, w tym: a. przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b. naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu, c. wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d. przedłużenie gwarancji o czas niesprawności sprzętu, w przypadku napraw gwarancyjnych, e. łączna niesprawność sprzętu w przypadku awarii nie przekroczy 15 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych z wyłączeniem dni, kiedy zapewniono sprawność sprzętu poprzez zapewnienie równorzędnego sprzętu zastępczego, niesprawność to brak sprawności sprzętu uniemożliwiająca wykonywanie wszystkich procedur z jego użyciem powyżej 5 godzin w ciągu dnia f. czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych max. 24 godziny od zgłoszenia awarii faksem dotyczy dni roboczych. 7. dostawę fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu, z rokiem produkcji 2016 8. zapewnienie dostępności serwisu i części przez okres min. 8 lat po zakończeniu okresu gwarancji. Dopuszcza się waloryzację ceny o wskaźnik inflacji, w okresach 12 miesięcznych licząc od dnia wykonywania serwisu pogwarancyjnego (pierwsza waloryzacja po upływie 12 miesięcy wykonywania serwisu pogwarancyjnego). Termin realizacji zamówienia 48 miesięcy od daty zawarcia umowy, w tym: termin realizacji zamówienia w zakresie transportu sprzętu do miejsca dostawy, montażu, instalacji i uruchomienia, szkolenia personelu dla 5 osób w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu po uprzednim pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, zakończony podpisaniem Protokołu szkolenia , całość zadania zakończona podpisaniem przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy Protokołu bezusterkowego odbioru sprzętu - do 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Miejsce dostarczenia Katowickie Centrum Onkologii: ul. Raciborska 27 Pawilon Operacyjny, Oddział Ginekologiczno - Położniczy ul. Józefowska 119 Oddział Onkologiczny Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne Pakiety, a w przypadku Pakietu nr 2 dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części A,B,C,D..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.21.00 - Urządzenia do anestezji 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii 33.18.21.00 - Defibrylatory 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3 - ssaki medyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WALMED Sp. z o.o., ul. Ptaków Leśnych 73, 05-500 Jastrzębie k/ Warszawy, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37215,90

  • Oferta z najniższą ceną: 37215,90 / Oferta z najwyższą ceną: 37215,90

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet nr 4 - pompy infuzyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ASCOR MED. Sp. z o. o., ul. Ken 18 lok.3B, 02-797 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25333,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13766,07

  • Oferta z najniższą ceną: 13766,07 / Oferta z najwyższą ceną: 13766,07

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: Pakiet nr 7 - defibrylatory automatyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGM Jakub Mitka, ul. Szymanowskiego 6/8, 30-047 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14777,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13784,43

  • Oferta z najniższą ceną: 13784,43 / Oferta z najwyższą ceną: 13784,43

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.