To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-15
Katowice: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO
na
zakup i dostarczenie aparatury medycznej
( nr sprawy: K.C.O./PN/ 29 /2016)
Numer ogłoszenia: 145998 - 2016; data zamieszczenia: 15.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55497 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Katowickie Centrum Onkologii, ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2514533, faks 32 2514533.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO na zakup i dostarczenie aparatury medycznej ( nr sprawy: K.C.O./PN/ 29 /2016).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostarczenie aparatury medycznej: Aparat do znieczulenia ogólnego - Pakiet nr 1, Stanowisko intensywnej terapii - Pakiet nr 2, z podziałem na: Część A - respirator Część B - łóżko do intensywnej opieki medycznej Część C - stanowisko infuzyjne Część D - stanowisko centralnego monitorowania Ssaki medyczne - Pakiet nr 3, Pompy infuzyjne - Pakiet nr 4, Kardiomonitory - Pakiet nr 5, Aparaty EKG - Pakiet nr 6, Defibrylatory automatyczne - Pakiet nr 7, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ - Oferta Cenowa. Zamówienie obejmuje również: 1. transport sprzętu do miejsca przeznaczenia, 2. montaż , instalację i uruchomienie, 3. szkolenie personelu w ilości 5 osób w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu, po uprzednim pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym zakończone podpisaniem Protokołu szkolenia , 4. przekazanie do użytkowania wraz z wszystkimi wymaganymi pomiarami, atestami, certyfikatami, 5. okres gwarancji - 24 miesiące, 6. serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, w ramach którego Wykonawca zapewnia w cenie oferty sprawność sprzętu, w tym: a. przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b. naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu, c. wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d. przedłużenie gwarancji o czas niesprawności sprzętu, w przypadku napraw gwarancyjnych, e. łączna niesprawność sprzętu w przypadku awarii nie przekroczy 15 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych z wyłączeniem dni, kiedy zapewniono sprawność sprzętu poprzez zapewnienie równorzędnego sprzętu zastępczego, niesprawność to brak sprawności sprzętu uniemożliwiająca wykonywanie wszystkich procedur z jego użyciem powyżej 5 godzin w ciągu dnia f. czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych max. 24 godziny od zgłoszenia awarii faksem dotyczy dni roboczych. 7. dostawę fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu, z rokiem produkcji 2016 8. zapewnienie dostępności serwisu i części przez okres min. 8 lat po zakończeniu okresu gwarancji. Dopuszcza się waloryzację ceny o wskaźnik inflacji, w okresach 12 miesięcznych licząc od dnia wykonywania serwisu pogwarancyjnego (pierwsza waloryzacja po upływie 12 miesięcy wykonywania serwisu pogwarancyjnego). Termin realizacji zamówienia 48 miesięcy od daty zawarcia umowy, w tym: termin realizacji zamówienia w zakresie transportu sprzętu do miejsca dostawy, montażu, instalacji i uruchomienia, szkolenia personelu dla 5 osób w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu po uprzednim pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, zakończony podpisaniem Protokołu szkolenia , całość zadania zakończona podpisaniem przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy Protokołu bezusterkowego odbioru sprzętu - do 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Miejsce dostarczenia Katowickie Centrum Onkologii: ul. Raciborska 27 Pawilon Operacyjny, Oddział Ginekologiczno - Położniczy ul. Józefowska 119 Oddział Onkologiczny Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne Pakiety, a w przypadku Pakietu nr 2 dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części A,B,C,D..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.21.00 - Urządzenia do anestezji 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii 33.18.21.00 - Defibrylatory 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3 - ssaki medyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WALMED Sp. z o.o., ul. Ptaków Leśnych 73, 05-500 Jastrzębie k/ Warszawy, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37215,90
Oferta z najniższą ceną: 37215,90 / Oferta z najwyższą ceną: 37215,90
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4 - pompy infuzyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASCOR MED. Sp. z o. o., ul. Ken 18 lok.3B, 02-797 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25333,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13766,07
Oferta z najniższą ceną: 13766,07 / Oferta z najwyższą ceną: 13766,07
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet nr 7 - defibrylatory automatyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGM Jakub Mitka, ul. Szymanowskiego 6/8, 30-047 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14777,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13784,43
Oferta z najniższą ceną: 13784,43 / Oferta z najwyższą ceną: 13784,43
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wsparcie merytoryczne, kontrola prawidłowości danych zebranych w ramach identyfikacji cech eksploatacyjnych nawierzchni na DW, będących w administracji ZDW w K-cach na terenie woj. śl. tzw. Konsultant
- Dostawa komory do szkliwienia, koła garncarskiego i walcarki do Pracowni Ceramiki
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego oraz projektu naprawy konstrukcji budynku Stacji klasyfikacji wstępnej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- Budowa zabezpieczeń przeciwhałasowych wzdłuż drogi ekspresowej S86 od ul. Piłsudskiego do ul. Wiązowej (rejon ul. Stalowej i ul. Dalekiej) w m. Sosnowiec
- ROZBUDOWA SKRZYŻOWANIA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 786 Z UL. SADOWĄ (DROGA POWIATOWA NR 1060 S) W MIEJSCOWOŚCI WANCERZÓW.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie na usługę serwisu - konserwacji w roku 2025 urządzenia laboratoryjnego VITEK MS będącego na wyposażeniu Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie
- Dostawa sprzętu medycznego
- Usługa wykonania napraw aparatury medycznej i sprzętu
- Pogwarancyjna obsługa serwisowa systemu rezonansu magnetycznego Ingenia 1.5T.
- Zakup pomocy medycznych dla bloku operacyjnego i intensywnej terapii, pętle oraz obłożenia i podkłady.
- Dostawy aparatury medycznej: diatermii, aparatu USG, pomp strzykawkowych i pomp objętościowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.