Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-01
Wadowice: Kontrakt IV Modernizacja Zakładu Uzdatniania Wody w Wadowicach
Numer ogłoszenia: 146022 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wadowickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Młyńska 110, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8235626, fax 033 8234638.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wpwik.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontrakt IV Modernizacja Zakładu Uzdatniania Wody w Wadowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego (wg czerwonego FIDIC-a ) w ramach - Kontraktu IV Modernizacji Zakładu Uzdatniania Wody w Wadowicach. W wyniku modernizacji powstaną nowe automatyczne filtry piaskowe wraz z pompownią pośrednią, zoptymalizowany zostanie proces koagulacji oraz w procesie oczyszczania wody stosowany będzie węgiel aktywny. Zmodernizowany zostanie także ciąg osadowy wód popłucznych, automatyka i kontrola działania stacji oraz kotłownia zakładowa. Realizacja inwestycji poprawi znacząco jakość wody pitnej dostarczanej odbiorcom (do parametrów zgodnych z Dz. U. 2007 r. Nr 61, poz. 417) oraz zwiększy niezawodność dostaw. Docelowa zdolność produkcyjna Zakładu wynosi ok. 11.000 m3/d
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.25.00.00 - Roboty w zakresie instalowania, wydobycia produkcji oraz budowy obiektów budowlanych przemysłu naftowego i gazowniczego Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.00.00 - Roboty w zakresie instalowania, wydobycia produkcji oraz budowy obiektów budowlanych przemysłu naftowego i gazowniczego Oryginalny kod CPV: 45.25.21.26 - Zakłady uzdatniania wody pitnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej Oryginalny kod CPV: 45.25.99.00 - Modernizacja zakładów Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.99.00 - Modernizacja zakładów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 815.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 60.000,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1). Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. 2). Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej: 1 robotę budowlaną związaną z budową lub modernizacją stacji uzdatniania wody o przepustowości o najmniej 7 500 m3/d, o wartości robót budowlanych, co najmniej 3 000 000 PLN (w kwocie netto tj. bez VAT) b) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 30 pracowników. c) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby posiadające znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie (Zamawiający dopuszcza zmianę tego warunku na zatrudnienie na własny koszt przez Wykonawcę tłumaczy języka polskiego), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: 1. Kierownik Budowy - specjalista w zakrsie robót konstrukcyjno budowlanych,posiadający: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z polskim prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, - minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami w tym, co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie lub modernizacji stacji uzdatniania wody o przepustowości, co najmniej 5000 m3/d (licząc do dnia wyznaczonego przez zamawiającego do składania ofert). 2. Kierownik Robót - specjalista w zakresie robót instalacyjnych i sieci sanitarnych, posiadający: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z polskim prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - minimum 5-letnie doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami, w tym, co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie lub modernizacji stacji uzdatniania wody o przepustowości, co najmniej 5000 m3/d (licząc do dnia wyznaczonego przez zamawiającego do składania ofert). 3. Kierownik Robót - specjalista w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i automatyki; posiadający: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z polskim prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, - minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami (licząc do dnia wyznaczonego przez zamawiającego do składania ofert). Uwaga: Zamawiający dopuszcza, aby Kierownikiem Budowy był specjalista w zakresie robót instalacyjnych i sieci sanitarnych spełniający stawiane wymagania, jednak w takim przypadku specjalista w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych winien pełnić funkcje Kierownika Robót. 3). Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) Wykonawca osiągnął w okresie ostatnich 3 lat obrotowych średnioroczne przychody netto ze sprzedaży w wysokości min. 20.000.000 PLN. b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 4.000.000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 4.000.000 PLN. c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości, co najmniej 5.000.000 PLN. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien złożyć następujące dokumenty: 1) Status prawny - wymagane dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty a) wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane należycie musiały zawierać, co najmniej: a. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty których dokumenty dotyczą, b. wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, c. wskazanie zakresu robót, d. wskazanie wartości robót, e. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), f. wskazanie miejsca wykonania, g. opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający wartość robót przeliczy na PLN według kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia dotyczącego niniejszego zamówienia w Biuletynie UZP b) Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW; c) wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW oraz dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w załączniku nr 5, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia budowlane wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia w wymaganym zakresie stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu w SIWZ, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz.U. z 2003 roku nr 207 poz. 2016 ze zm.) oraz aktualnym obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. nr 83 z 2006 roku poz.578) lub wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów. 2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty a) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć rachunek zysku i strat (część sprawozdania finansowego), a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających wielkość przychodów netto ze sprzedaży - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, c) Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wpwik.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WPWiK Sp. z o.o. ul. Młyńska 110, 34-100 Wadowice (wersja papierowa+na nośniku elektronicznym). Koszt SIWZ = 580 PLN (pięćset osiemdziesiąt PLN)+ewentualny koszt wysyłki..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Wadowickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. ul. Młyńska 110, 34-100 Wadowice Polska.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kontrakt realizowany jest w ramach Projektu współfinansowanego przez Fundusz Spójności pt. - Gospodarka wodno-ściekowa na terenie aglomeracji wadowickiej. Termin wykonania 815 dni w tym 365 dni Okres Zgłaszania Wad.
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1729K Leśnica - Stryszów - Zembrzyce poprzez budowę chodnika dla pieszych w m. Stryszów na długości ok. 156 m - km lokalny 0+000 - 0+156,06
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Powiatu Wadowickiego oraz odbiór i kasacja zużytych tablic rejestracyjnych.
- Dostawa paliw płynnych oraz dodatku AdBlue do pojazdów Zespołu Transportu Medycznego oraz szpitalnego agregatu prądotwórczego, kosiarki, odśnieżarki dla ZZOZ w Wadowicach
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rozbudowa/przebudowa drogi powiatowej nr 1763K Frydrychowice - Przybradz w km ok. 1+955,00 do km ok. 2+950,00 w miejscowości Frydrychowice"
- Świadczenie usług ochrony fizycznej mienia, budynku i osób, całodobowego nadzoru nad urządzenia system.monitorow dla budynku Sądu i Prokuratury w Wadowicach oraz dla lokali będących w dyspozycji Sądu
- Dostawa mięsa, wędlin, podrobów i smalcu.
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- REMONT STACJI UZDATNIANIA WODY PITNEJ (SUWP) W OŚRODKU WYPOCZYNKOWYM "KOSZARKA" W PRZEBRNIE K/KRYNICY MORSKIEJ UL. DROGOWCÓW 1, ADMINISTROWANYM PRZEZ GDDKiA O. W GDAŃSKU
- PRZEBUDOWA PRZEPUSTU DROGOWEGO W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 494 W KM 26+680 W M. BRONIEC WRAZ Z DOJAZDAMI
- Przebudowa składu drewna na drodze leśnej nr inw. 242/148 w Mikowie
- Remont hali sportowej w Kamieńcu Ząbkowickim
- Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków w Pisanicy - z podziałem na V części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.