Ogłoszenie z dnia 2010-01-18
Chojna: Dostawa z montażem wyposażenia do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Chojnie
Numer ogłoszenia: 14604 - 2010; data zamieszczenia: 18.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Chojnie , ul. Dworcowa 3, 74-500 Chojna, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 414-20-29, faks 0-91 414-20-29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp1chojna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa z montażem wyposażenia do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Chojnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem wyposażenia do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Chojnie. Na przedmiot zamówienia składają się 4 części: Część 1: Wyposażenie pracowni hotelarskiej, Część 2: Wyposażenie pracowni obsługi konsumenta, Część 3: Wyposażenie pracowni gastronomicznej. Część 4: Wyposażenie pracowni diagnostycznej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: (warunki dotyczą każdej części postępowania) 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków; a) posiadający uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdujących się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) znajdujących się w sytuacji ekonomicznej i finansowej posiadających polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100.000,00 zł albo informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie niższą niż 100.000,00 zł - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. e) niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100.000,00 zł albo informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie niższą niż 100.000,00 zł - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp1chojna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1, ul. Dworcowa 3, 74-500 Chojna.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2010 godzina 12:30, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1, ul. Dworcowa 3, 74-500 Chojna, pokój 18..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 w ramach projektu pt. Podniesienie jakości kształcenia zawodowego poprzez wyposażenie pracowni szkolnych, dofinansowanego w ramach Działania RPO WZ 7.1.2. Infrastruktura Edukacyjna - szkolnictwo ponadgimnazjalne..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyposażenie pracowni hotelarskiej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wyposażenie aneksu kuchennego: zakup zestawu zintegrowanego złożonego z chłodziarko-zamrażarki, dwóch płyt grzewczych, zlewu ze stali nierdzewnej, szafki; zakup zmywarki; zakup kuchenki mikrofalowej; stołu kuchennego; krzeseł; szafek kuchennych; zakup czajnika bezprzewodowego; okapu kuchennego podszafkowego; zakup regałów. 2. Wyposażenie pokoju hotelowego: zakup mebli; zakup łóżka hotelowego jednoosobowego z materacem; szafek nocnych; szafy dwudrzwiowej; stolika pod telewizor; zakup bagażnika z półką; stolika okolicznościowego; komody; zakup łóżka typu dostawka; zakup foteli; zakup telewizora; zakup telefonów; odtwarzacza DVD; zakup sejfu hotelowego z kluczem chipowym; zestawu pokojowego do prasowania deska i żelazko; zakup kawiarki pokojowej; zakup radia i budzika; zakup bielizny hotelowej. 3. Sprzęt/ artykuły do obsługi sprzątania: zakup wózka room-service; wózka serwisowego dla pokojowej; zakup odkurzacza piorącego; mopa z zestawem; zakup ubiorów hotelowych. 4. Wyposażenie recepcji: zakup lady recepcyjnej; urządzenia wielofunkcyjnego; terminala płatniczego bezprzewodowego. 5. Wyposażenie węzła higieniczno-sanitarnego: zakup kabiny prysznicowej; bidetu; zakup zestawów umywalki z szafką łazienkową; zestawów podtynkowych wraz z wc; zakup suszarki do włosów łazienkowej; zakup lustra z półką szklana i dwoma kinkietami; zakup ręczników; baterii bidetowej; zakup baterii umywalkowych; zakup zestawu prysznicowego. 6. Inne materiały dydaktyczne: zakup systemu komputerowego POS, oprogramowania dla hotelarzy; oprogramowania dla gastronomii hotelowej; laptopa..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie pracowni obsługi konsumenta.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wyposażenie baru: zakup lady barowej, kasy fiskalnej, ekspresu ciśnieniowego do kawy; zakup shaker do koktajli, otwieracza barmańskiego, sitka barmańskiego, łyżeczki barmańskiej, otwieracza do butelek, miarki do alkoholu, muddlera, nalewki do butelek, kompletu łyżeczek miarek; zakup tacy do dekoracji kieliszków- crustownica, wiaderka do szampana, pojemnika do lodu, elektrycznego termometru do wina, stojaka na butelkę wina, karafkę. 2. Wyposażenie bielizny stołowej: zakup serwetki- biel i bordo, obrusy, zakup nakładek na stół, podkładu pod obrus z moltonu, zakup skirting, zakup klips do skirtingów. 3. Zastawa stołowa ceramiczna: zakup talerzy płaskich, talerzy głębokich, bulionówek ze spodkiem, zakup filiżanek ze spodkiem, cukiernicy, sosjerki, zakup czajnika do kawy i herbaty, mlecznika, wazy, salaterek, półmisków, kieliszków do jajek, zakup serwetników, wazoników, świeczników. 4. Sprzęt: zakup rzutnika, zakup ekranu na statywie, zakup projektora, zakup stojaka na projektor i rzutnik. 5. Wyposażenie sali konsumpcyjnej: zakup stołów restauracyjnych, zakup krzeseł. 6. Zastawa metalowa: zakup patery jednostopniowej obrotowej i 3 stopniowej, zakup tacy na ślimaki, przyborów do ślimaków, zakup sztućców: łyżek stołowych, widelców stołowych, noży stołowych, łyżeczek do herbaty, widelczyków do ciasta, widelców do ryb, noży do ryb, noży do masła, łyżeczek do kawy, łyżki do serwowania, widelec do serwowania, łyżeczek do cukru, szczypce do cukru, widelca do sałatek, łyżki do sałatek, szczypce do pieczywa, łopatkę do tortu, łyżki wazowej, widelca do serwowania ryb, nóż do serwowania ryb, nóż do sera, szczypce do homara, widelec do ostryg, widelec do przystawek, nóż do przystawek, łyżeczki do lodów, zestawy do przypraw - 4 elementy, półmisek okrągły pod talerz, pokrywę (klosz). 7. Zastawa szklana: zakup kieliszków do koniaku, kieliszków do koktajli -Martini, kieliszków do Margarity, szklanek do Whisky, szklanek wysokich do long drink, szklanek do piwa, kufel do piwa, pokal do piwa, kieliszków do likieru, pucharów do lodów. 8. Wyposażenie kelnerskie: zakup zapasek kelnerskich, wózek kelnerski, zakup tac kelnerskich okrągłych antypoślizgowych, ze stali nierdzewnej i prostokątnych, zakup tacy kelnerskiej owalnej, tacki na paragony, tac prostokątnych ze stali nierdzewnej, zakup płatnika kelnerskiego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie pracowni gastronomicznej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakup kuchenki elektrycznej z piekarnikiem; Zakup pieca konwekcyjnego; Zakup zmywarki; Zakup robota dużego wieloczynnościowego z przystawkami; Zakup rzutnika, ekranu i stolika; Zakup zestawu garnków, sztućców i naczyń kuchennych; Zakup stołów roboczych i taboretów kuchennych; Zakup kuchennych urządzeń elektrycznych; Zakup naświetlacza do jaj (sterylizator do noży i jaj); Zakup pozostałego wyposażenia (regały, tablice, fartuchy).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyposażenie pracowni diagnostycznej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wyposażenie pracowni: Zakup automatycznego rozpoznawania napędu 4x4 wraz z automatycznym cyklem pomiarowym, przełącznikiem kierunku obrotu rolek; hydrauliczny dźwignik nożycowy; hydropneumatyczny nożycowy podnośnik osi; 4 gazowy analizator spalin z modułem dymowym; miernik prędkości obrotowej zasilany z akumulatora pojazdu; wózek do przewożenia analizatora i dymomierza; przyrząd do pomiaru ustawienia i światłości świateł pojazdu; miernik poziomu dźwięku; przyrząd do kontroli geometrii ustawienia kół i osi pojazdu o DMC do 3,5 T; automatyczny czytnik informacji diagnostycznych do układu OBDII/EOBD; przyrząd do pomiaru w szybach pojazdu współczynnika przepuszczalności światła; manometr, detektor gazów; pulpit sterujący, urządzenia kontrolne wraz z zestawem komputerowym oraz oprogramowaniem sterującym; szynowy odciąg spalin z wózkiem odciągowym do stanowisk przejazdowych, wąż z balansjerem, automatycznym wypięciem i automatyczną przepustnicą, ssawką gumową, wentylator; komplet czujników CO2 sterowane wentylatorami..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI CHOJNA
- Budowa sieci wodociągowej relacji Lisie Pole-Lisie Pola-Strzelczyn gm. Chojna.
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Ubezpieczenie Gminy Chojna wraz z jednostkami organizacyjnymi, pomocniczymi oraz Ochotniczymi Strażami Pożarnymi na lata 2025-2026.
- Sukcesywna dostawa paliwa - oleju napędowego ON dla Spółki Gmin Dolnej Odry Sp. z o.o.
więcej: przetargi CHOJNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa defibrylatorów treningowych AED - 2 sztuki w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Zakup i dostawa narzędzi i zestawów dydaktycznych w ramach projektu "Doświadczenie dla uczniów nowe poprzez staże zawodowe".
- Dostawa sprzętu TIK i pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.: "Akademia Przedszkolaka w ZPE-T w Bobrowie".
- Dostawa sprzętu komputerowego, systemu EEG Biofeedback, pomocy dydaktycznych i doposażenia szkół w Radlinie w ramach projektu "Radlin-miasto talentów" z podziałem na 9 zadań.
- ADAPTACJA I WYPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY PROGRAMU "AKTYWNY MALUCH - PIERWSZY DZIENNY OPIEKUN W GMINIE 2024" W BUDYNKU ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W RĄBINIE
- Zakup sprzętu do prowadzenia zajęć z programowania i robotyki w ramach realizowanego projektu ,,Poprawa jakości kształcenia ogólnego na terenie gminy Osiek Jasielski"
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.