eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MedykaPoprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej Gminy Medyka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-26

Ogłoszenie nr 14611 - 2017 z dnia 2017-01-26 r.

Medyka: Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej Gminy Medyka
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 355626-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Medyka, krajowy numer identyfikacyjny 65090037000000, ul. Medyka  288, 37732   Medyka, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 16 671 53 91, faks 16 671 53 91, e-mail ug_medyka@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): medyka.itl.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej Gminy Medyka

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Budynek Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Medyce ? docieplenie ścian zewnętrznych; ? wykonanie obróbek blacharskich; ? wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; ? wymianę powierzchni utwardzonej i płyty odbojowej; ? wymianę źródła ciepła w kotłowni budynku poprzez zainstalowanie dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych każdy o mocy 240 kw wraz z niezbędnymi instalacjami i automatyką, wymianę instalacji centralnego ogrzewania (rurociągi oraz grzejniki); ? montaż instalacji solarnej do podgrzania c.w.u. poprzez montaż 8 kolektorów słonecznych o łącznej powierzchni 18,4 m^2; ? wymianę opraw oświetleniowych na energooszczędne ze źródłami światła LED. Przetarg nie obejmuje wykonania w budynkach Szkoły Podstawowej i Gimnazjum: - dachu - instalacji odgromowej - instalacji przeciwoblodzeniowej Budynek Szkoły Podstawowej w Hureczku ? wymianę stolarki okiennej ? demontaż istniejącego komina stalowego; ? wykonanie nowego systemu odprowadzani spalin; ? wykonanie nowego otworu okiennego z kotłowni zlokalizowanej w piwnicy; ? wykonanie zadaszenia doświetlacza daszkiem prostym jednospadowym; ? wymianę źródła ciepła dla instalacji centralnego ogrzewania poprzez zainstalowanie dwóch wysokosprawnych kondensacyjnych kotłów gazowych z zamkniętą komorą spalania, o łącznej mocy 80 kW wraz z niezbędnymi instalacjami i automatyką; ? wymianę instalacji centralnego ogrzewania; ? wymianę płyty odbojowej wokół budynku; ? wymianę opraw oświetleniowych na energooszczędne ze źródłami światła LED ? wymianę drzwi w kotłowni. Budynek Szkoły Podstawowej w Lesznie ? wykonanie ocieplenia wszystkich ścian zewnętrznych; ? wykonanie nowych obróbek blacharskich (parapetów okiennych itp.) na ociepleniu; ? wykonanie docieplenia stropu od strony strychu; ? wymianę stolarki okiennej; ? wymianę opraw oświetleniowych na energooszczędne ze źródłami światła LED. ? wymianę kotłów centralnego ogrzewania ? przebudowa węzła c.wu. Budynek Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Medyce ? wykonanie ocieplenia wszystkich ścian zewnętrznych; ? wymianę stolarki okiennej; ? wykonanie docieplenia stropu od strony strychu; ? wykonanie nowych obróbek blacharskich (parapetów okiennych itp.) na ociepleniu; ? wymianę płyty odbojowej wokół budynku: ? demontaż istniejącego jednofunkcyjnego kotła gazowego, przepływowego podgrzewacza ciepłej wody, przewodów prowadzących do istniejącego podgrzewacza c.w.u., instalacji centralnego ogrzewania; ? wykonanie instalacji centralnego ogrzewania dostosowanej do nowego zapotrzebowania na ciepło, ? montaż kotła dwufunkcyjnego z zamkniętą komorą spalania, kondensacyjnego: ? wykonanie kanału powietrzno-spalinowego; ? montaż instalacji wody ciepłej użytkowej; ? wymianę opraw oświetleniowych na energooszczędne ze źródłami światła LED. Budynek Świetlicy Wiejskiej w Torkach ? wymianę stolarki okiennej; ? wykonanie docieplenia części dachu od strony północnej; ? wymianę źródła ciepła dla instalacji centralnego ogrzewania na zasilaną kotła gazowego z zamkniętą komorą spalania, kondensacyjnego o mocy 25 kW wraz z armaturą przyłączeniową, czujnikami i sterownikiem pogodowym; ? montaż wkładu powietrznego; ? montaż pojemnościowego, dwupłaszczowego podgrzewacza ciepłej wody użytkowej o pojemności 130 dm3 wraz z podłączeniem do istniejących instalacji z.w. i c.w.u.; ? wymianę opraw oświetleniowych na energooszczędne ze źródłami światła LED.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45321000-2
Dodatkowe kody CPV: 44220000-8, 45332200-5, 45331110-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2598770.26
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert9
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PHU ASTRUM SOLAR Bogusława Krajewska-Choma ,  astrumsolar@wp.pl,  Grochowce 221 ,  37-733,  Pikulice,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3196487.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3196487.42
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4794384.93
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.