To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-26
Ogłoszenie nr 14611 - 2017 z dnia 2017-01-26 r.
Medyka: Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej Gminy Medyka
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 355626-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Medyka, krajowy numer identyfikacyjny
65090037000000, ul.
Medyka
288,
37732
Medyka, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
16 671 53 91, faks
16 671 53 91, e-mail
ug_medyka@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): medyka.itl.pl/bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej Gminy Medyka
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budynek Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Medyce ? docieplenie ścian zewnętrznych; ? wykonanie obróbek blacharskich; ? wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; ? wymianę powierzchni utwardzonej i płyty odbojowej; ? wymianę źródła ciepła w kotłowni budynku poprzez zainstalowanie dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych każdy o mocy 240 kw wraz z niezbędnymi instalacjami i automatyką, wymianę instalacji centralnego ogrzewania (rurociągi oraz grzejniki); ? montaż instalacji solarnej do podgrzania c.w.u. poprzez montaż 8 kolektorów słonecznych o łącznej powierzchni 18,4 m^2; ? wymianę opraw oświetleniowych na energooszczędne ze źródłami światła LED. Przetarg nie obejmuje wykonania w budynkach Szkoły Podstawowej i Gimnazjum: - dachu - instalacji odgromowej - instalacji przeciwoblodzeniowej Budynek Szkoły Podstawowej w Hureczku ? wymianę stolarki okiennej ? demontaż istniejącego komina stalowego; ? wykonanie nowego systemu odprowadzani spalin; ? wykonanie nowego otworu okiennego z kotłowni zlokalizowanej w piwnicy; ? wykonanie zadaszenia doświetlacza daszkiem prostym jednospadowym; ? wymianę źródła ciepła dla instalacji centralnego ogrzewania poprzez zainstalowanie dwóch wysokosprawnych kondensacyjnych kotłów gazowych z zamkniętą komorą spalania, o łącznej mocy 80 kW wraz z niezbędnymi instalacjami i automatyką; ? wymianę instalacji centralnego ogrzewania; ? wymianę płyty odbojowej wokół budynku; ? wymianę opraw oświetleniowych na energooszczędne ze źródłami światła LED ? wymianę drzwi w kotłowni. Budynek Szkoły Podstawowej w Lesznie ? wykonanie ocieplenia wszystkich ścian zewnętrznych; ? wykonanie nowych obróbek blacharskich (parapetów okiennych itp.) na ociepleniu; ? wykonanie docieplenia stropu od strony strychu; ? wymianę stolarki okiennej; ? wymianę opraw oświetleniowych na energooszczędne ze źródłami światła LED. ? wymianę kotłów centralnego ogrzewania ? przebudowa węzła c.wu. Budynek Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Medyce ? wykonanie ocieplenia wszystkich ścian zewnętrznych; ? wymianę stolarki okiennej; ? wykonanie docieplenia stropu od strony strychu; ? wykonanie nowych obróbek blacharskich (parapetów okiennych itp.) na ociepleniu; ? wymianę płyty odbojowej wokół budynku: ? demontaż istniejącego jednofunkcyjnego kotła gazowego, przepływowego podgrzewacza ciepłej wody, przewodów prowadzących do istniejącego podgrzewacza c.w.u., instalacji centralnego ogrzewania; ? wykonanie instalacji centralnego ogrzewania dostosowanej do nowego zapotrzebowania na ciepło, ? montaż kotła dwufunkcyjnego z zamkniętą komorą spalania, kondensacyjnego: ? wykonanie kanału powietrzno-spalinowego; ? montaż instalacji wody ciepłej użytkowej; ? wymianę opraw oświetleniowych na energooszczędne ze źródłami światła LED. Budynek Świetlicy Wiejskiej w Torkach ? wymianę stolarki okiennej; ? wykonanie docieplenia części dachu od strony północnej; ? wymianę źródła ciepła dla instalacji centralnego ogrzewania na zasilaną kotła gazowego z zamkniętą komorą spalania, kondensacyjnego o mocy 25 kW wraz z armaturą przyłączeniową, czujnikami i sterownikiem pogodowym; ? montaż wkładu powietrznego; ? montaż pojemnościowego, dwupłaszczowego podgrzewacza ciepłej wody użytkowej o pojemności 130 dm3 wraz z podłączeniem do istniejących instalacji z.w. i c.w.u.; ? wymianę opraw oświetleniowych na energooszczędne ze źródłami światła LED.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45321000-2
Dodatkowe kody CPV:
44220000-8,
45332200-5,
45331110-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2598770.26 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert9 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 3196487.42 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.