Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-24
Prudnik: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu operatora wózka jezdniowego z napędem silnikowym dla 10 uczniów oraz kursu operatora koparko - ładowarki kl. III dla 30 uczniów Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Prudniku w ramach projektu POKL.09.02.00-16-010/10 Zwiększenie jakości i efektywności kształcenia zawodowego uczniów Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Prudniku, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 146149 - 2011; data zamieszczenia: 24.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Prudniku , ul. Tadeusza Kościuszki 76, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4381 700, faks 077 4381 701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatprudnicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu operatora wózka jezdniowego z napędem silnikowym dla 10 uczniów oraz kursu operatora koparko - ładowarki kl. III dla 30 uczniów Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Prudniku w ramach projektu POKL.09.02.00-16-010/10 Zwiększenie jakości i efektywności kształcenia zawodowego uczniów Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Prudniku, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Przeprowadzenie kursu operatora wózka jezdniowego z napędem silnikowym dla 10 uczniów. Cele kursu: Zdobycie teoretycznej wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie manewrowania i obsługi technicznej wózka jezdniowego w tym w zakresie bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach jezdniowych wyposażonych w te urządzenia. Program nauczania: Program nauczania opracowany lub zatwierdzony przez jednostkę organizacyjną Wyznaczoną przez ministra właściwego do spraw gospodarki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. Nr 70, poz. 650 z późn. zm.) Liczba uczestników: 10 Czas trwania kursu: min. 64 godziny (zajęcia teoretyczne - ok. 45 godz., zajęcia praktyczne- ok. 19 godz.) Termin realizacji: do 30 lipca 2011 r. - 10 osób Miejsce przeprowadzenia kursu: część teoretyczna i praktyczna na terenie województwa opolskiego, Zajęcia odbywać się będą w dni robocze oraz w soboty i niedziele. Ramowy program kursu operator wózka widłowego powinien obejmować co najmniej następujący zakres tematyczny: - typy stosowanych wózków jezdniowych, - budowa wózka, - czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy z wózkami, - czynności operatora w czasie pracy z wózkami, - wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, - wiadomości z zakresu bhp, - praktyczna nauka jazdy i manewrowania osprzętem wózków, - szkolenie z zakresu bezpiecznej obsługi wymiany butli gazowych, - wiadomości o Dozorze Technicznym; Część 2 - Przeprowadzenie kursu operatora koparko - ładowarki kl. III dla 30 uczniów. Cele kursu: Zdobycie teoretycznej wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie manewrowania i obsługi technicznej koparko-ładowarki k. III Program nauczania: Program nauczania opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 20 września 2001 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263). Liczba uczestników: 30 osób, Czas trwania kursu: min. 202 godz. szkoleniowych podzielonych na staż wstępny 26 godz., część teoretyczną (116 godz.) oraz indywidualną część praktyczną (nie mniej niż 60 godziny/osobę). Termin realizacji: 1. do 30 lipiec 2011 r. - 20 osób 2. do 30 listopada 2011 r. - 10 osób Miejsce przeprowadzenia kursu: część teoretyczna i praktyczna na terenie województwa opolskiego, Zajęcia odbywać się będą w dni robocze oraz w soboty i niedziele Ramowy program kursu operator koparko - ładowarki powinien obejmować co najmniej następujący zakres tematyczny: - użytkowania eksploatacyjnego, - dokumentacji technicznej, - bezpieczeństwa i higieny pracy, - podstaw elektrotechniki, - silników spalinowych, - elementów hydrauliki, - budowy koparko-ładowarek, - technologii robót, - zajęć praktycznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część - 1 Wykonawca musi posiadać program nauczania dla kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym, zatwierdzony przez Ośrodek Doskonalenia Kadr lub Urząd Dozoru Technicznego, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz.U. z 2002r. Nr 70, poz.650). Część - 2 Dokument wydany przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robot ziemnych, budowlanych i drogowych ( Dz.U. z 2001r. Nr 118, poz. 1263) - potwierdzający spełnienie wymagań określonych w § 25 w/w rozporządzenia i upoważniający do prowadzenia szkoleń na uprawnienia w specjalnościach określonych w Załączniku nr 1 do w/w rozporządzenia. Dla części 1 i 2 Aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować pojazdami do prowadzenia zajęć praktycznych: Część - 1, wózek widłowy z napędem silnikowym - 1 szt. Część - 2, koparko - ładowarka - 2 szt.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować osobami , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi , doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do stanowisk jakie im zostaną powierzone; Część 1, instruktor - 1 osoba - do prowadzenia szkoleń w zakresie wymiany butli gazowych w wózkach jezdniowych, - do prowadzenia szkoleń operatorów wózków jezdniowych z napędem silnikowym; Część 2, instruktor - 2 osoby - do prowadzenia szkoleń operatorów koparko - ładowarki kl. III
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1)pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania części zamówienia, zawierające zakres czynności , które te podmioty zobowiązują się wykonać - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów; 2)pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, zawierające wykaz sprzętu, które ten podmiot udostępnia - w przypadku gdy wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na potencjale technicznym innych podmiotów , 3)pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia, zawierające także listę osób, które zostaną przez ten podmiot udostępnione - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wartości: w przypadku gdy liczba rzeczywista uczestników kursów będzie mniejsza oraz w sytuacji ustawowej zmiany stawki podatku VAT , podatek VAT zostanie zmieniony na aktualnie obowiązujący, wartość umowy brutto zostanie odpowiednio dostosowana.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatprudnicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Prudniku, ul. Kościuszki 76, 48-200 Prudnik pok. 307.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2011 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Prudniku, ul. Kościuszki 76, 48-200 Prudnik pok. 102 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest przewidziane do finansowania ze środków: Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki i budżetu powiatu..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie kursu operatora wózka jezdniowego z napędem silnikowym dla 10 uczniów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cele kursu: Zdobycie teoretycznej wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie manewrowania i obsługi technicznej wózka jezdniowego w tym w zakresie bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach jezdniowych wyposażonych w te urządzenia. Program nauczania: Program nauczania opracowany lub zatwierdzony przez jednostkę organizacyjną Wyznaczoną przez ministra właściwego do spraw gospodarki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. Nr 70, poz. 650 z późn. zm.). Liczba uczestników: 10 Czas trwania kursu: min. 64 godziny (zajęcia teoretyczne - ok. 45 godz., zajęcia praktyczne- ok. 19 godz.) Termin realizacji: do 30 lipca 2011 r. - 10 osób Miejsce przeprowadzenia kursu: część teoretyczna i praktyczna na terenie województwa opolskiego, Zajęcia odbywać się będą w dni robocze oraz w soboty i niedziele. Ramowy program kursu operator wózka widłowego powinien obejmować co najmniej następujący zakres tematyczny: - typy stosowanych wózków jezdniowych, - budowa wózka, - czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy z wózkami, - czynności operatora w czasie pracy z wózkami, - wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, - wiadomości z zakresu bhp, - praktyczna nauka jazdy i manewrowania osprzętem wózków, - szkolenie z zakresu bezpiecznej obsługi wymiany butli gazowych, - wiadomości o Dozorze Technicznym;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie kursu operatora koparko - ładowarki kl. III dla 30 uczniów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cele kursu: Zdobycie teoretycznej wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie manewrowania i obsługi technicznej koparko-ładowarki k. III Program nauczania: Program nauczania opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 20 września 2001 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263). Liczba uczestników: 30 osób, Czas trwania kursu: min. 202 godz. szkoleniowych podzielonych na staż wstępny 26 godz., część teoretyczną (116 godz.) oraz indywidualną część praktyczną (nie mniej niż 60 godziny/osobę). Termin realizacji: 1. do 30 lipiec 2011 r. - 20 osób 2. do 30 listopada 2011 r. - 10 osób Miejsce przeprowadzenia kursu: część teoretyczna i praktyczna na terenie województwa opolskiego, Zajęcia odbywać się będą w dni robocze oraz w soboty i niedziele Ramowy program kursu operator koparko - ładowarki powinien obejmować co najmniej następujący zakres tematyczny: - użytkowania eksploatacyjnego, - dokumentacji technicznej, - bezpieczeństwa i higieny pracy, - podstaw elektrotechniki, - silników spalinowych, - elementów hydrauliki, - budowy koparko-ładowarek, - technologii robót, - zajęć praktycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRUDNIKA
więcej: przetargi w Prudniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
- Świadczenie usług psychologicznych na potrzeby projektu "Wsparcie rodziny w gminie Witonia".
- Z ZSCL lepszy start zawodowy - szkolenia wykorzystujące nowoczesne technologie
- Przeprowadzenie audytu KRI oraz aktualizacja i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla urzędu i jego jednostek organizacyjnych ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli wychowania przedszkolnego
- Organizacja i realizacja superwizji rodzin zastępczych spokrewnionych, niezawodowych, zawodowych, RDD oraz pogotowi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.