eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiechówUdzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 5 500 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków nieznajdujących pokrycia w dochodach budżetu 2009r oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-03

Miechów: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 5 500 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków nieznajdujących pokrycia w dochodach budżetu 2009r oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
Numer ogłoszenia: 146155 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 130335 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie, ul. Sienkiewicza 25, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3830040 w. 19, faks 041 3832378.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 5 500 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków nieznajdujących pokrycia w dochodach budżetu 2009r oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Udzielenie kredytu inwestycyjnego dla Miasta i Gminy Miechów na sfinansowanie wydatków nieznajdujących pokrycia w dochodach budżetu 2009r oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek o łącznej wysokości 5 500 000,00zł (pięć milionów pięćset tysięcy złotych 00/100gr) w jednej transzy. Zamawiający ustala następujący harmonogram spłat rat kredytu wraz z odsetkami: Rata: 1. 28.02.20010r. w wysokości 137 500,00 zł + odsetki 2. 31.03.2010r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 3. 30.04.2010r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 4. 31.05.2010r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 5. 31.08.2010r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 6. 30.09.2010r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 7. 31.10.2010r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 8. 30.11.2010r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 9. 28.02.2011r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 10. 31.03.2011r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 11. 30.04.2011r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 12. 31.05.2011r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 13. 31.08.2011r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 14. 30.09.2011r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 15. 31.10.2011r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 16. 30.11.2011r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 17. 28.02.2012r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 18. 31.03.2012r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 19. 30.04.2012r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 20. 31.05.2012r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 21. 31.08.2012r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 22. 30.09.2012r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 23. 31.10.2012r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 24. 30.11.2012r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 25. 28.02.2013r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 26. 31.03.2013r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 27. 30.04.2013r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 28. 31.05.2013r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 29. 31.08.2013r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 30. 30.09.2013r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 31. 31.10.2013r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 32. 30.11.2013r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 33. 31.01.2014r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 34. 28.02.2014r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 35. 31.03.2014r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 36. 30.04.2014r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 37. 31.05.2014r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 38. 30.06.2014r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 39. 31.07.2014r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki 40. 31.08.2014r. w wysokości 137 500,00zł + odsetki.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 951622.22 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krakowski Bank Spółdzielczy z siedzibą w Krakowie, Rynek Kleparski 8, 31-153 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 951622.22
  • Oferta z najniższą ceną: 951622.22 oferta z najwyższą ceną: 951622.22
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.