eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie renowacji części elewacji budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. Solidarności 127 w Warszawie - ZP-INW-28-16

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-15

Warszawa: Wykonanie renowacji części elewacji budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. Solidarności 127 w Warszawie - ZP-INW-28-16
Numer ogłoszenia: 146160 - 2016; data zamieszczenia: 15.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165211 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Warszawie, Al. Solidarności 127, 00-898 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4407183, faks 022 4405042.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie renowacji części elewacji budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. Solidarności 127 w Warszawie - ZP-INW-28-16.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie renowacji części elewacji budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. Solidarności127 w Warszawie na podstawie dokumentacji projektowej: Projekt renowacji elewacji wraz z przebudową koryt odwadniających połaci dachowych oraz iluminacji elewacji budynku Sądu Okręgowego w Warszawie położonego przy al. Solidarności 127 oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, czynnej decyzji Prezydenta m.st. Warszawy nr 32/N/09 z dnia 02.02.2009 r. o pozwoleniu na budowę, zaleceń Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków wynikających z wpisu budynku do rejestru zabytków, zgodnie z decyzją nr 75/2009 z dnia 26 stycznia 2009 r. oraz decyzji Stołecznego Konserwatora Zabytków nr 391/N/09 z dnia 11.03.2009 r., i uzupełniających założeń i wytycznych zamawiającego opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia nieodstępujących w sposób istotny od projektu budowlanego i warunków pozwolenia na budowę. 2) Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia tj. obiekt zabytkowy i konieczność zachowania charakteru i wyglądu zewnętrznego w budynku, o ile w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub określenia wskazujące na pochodzenie produktów lub nazwy własne wyrobów, urządzeń, materiałów lub rozwiązań technologicznych, a oznaczeniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważny, należy rozumieć je jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych jakim mają odpowiadać wymagane rozwiązania techniczne i materiałowe. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, zamawiający dopuszcza przyjęcie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych nie gorszych niż wskazane w treści szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia i dokumentacji projektowej. 3) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia wykonawcy zamówień uzupełniających. 5) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 6) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 7) Umowy o podwykonawstwo, których przedmiotem są roboty budowlane, powinny spełniać, pod rygorem zgłoszenia przez zamawiającego sprzeciwu lub zastrzeżeń, następujące wymagania: a)okres odpowiedzialności podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy za wady nie może być krótszy niż okres odpowiedzialności Wykonawcy względem zamawiającego; b)termin płatności wynagrodzenia należnego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy nie może być dłuższy niż 30 dni; c)umowa o podwykonawstwo musi zawierać wymóg uczestniczenia przedstawiciela podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy w naradach koordynacyjnych, jeśli temat narady dotyczy robót wykonywanych odpowiednio przez podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę; d)w umowie musi zostać wskazana osoba do kontaktu ze strony podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy; e)umowa o podwykonawstwo musi zawierać wymóg udziału podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy w odbiorach robót, jeżeli odbiór dotyczy robót wykonywanych odpowiednio przez podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę; f)zakres robót określony w umowie o podwykonawstwo musi wynikać z zakresu robót określonych w umowie pomiędzy zamawiającym a wykonawcą; g)wysokość wynagrodzenia przysługującego podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom nie może przekraczać wynagrodzenia wynikającego z umowy zawartej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą z uwzględnieniem zakresu robót wykonanych przez podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę; h)termin wykonania robót określony w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż termin wynikający z umowy zawartej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą; i)sposób wykonania przedmiotu umowy o podwykonawstwo musi być zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz umową zawartą pomiędzy wykonawcą i zamawiającym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.21.61.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Furmanek Renewal Sp. z o.o. S.K.A., ul. Świętokrzyska 9, 26-021 Daleszyce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4878048,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4249829,24

  • Oferta z najniższą ceną: 4249829,24 / Oferta z najwyższą ceną: 8456250,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.