eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świątki › Dowóz dzieci do szkół w okresie od 01-09-2016 do 31-12-2017.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-20

Świątki: Dowóz dzieci do szkół w okresie od 01-09-2016 do 31-12-2017.
Numer ogłoszenia: 146213 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93311 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świątki, Świątki 87, 11-008 Świątki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6169883, 6169890 w. 109, faks 89 6169822.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół w okresie od 01-09-2016 do 31-12-2017..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są przewozy dzieci i młodzieży do szkół publicznych znajdujących się na terenie gminy Świątki w okresie od 01-09-2016 do 31-12-2017 na podstawie imiennych biletów miesięcznych. 2) Dowożenie uczniów na zajęcia lekcyjne: 3) do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Świątkach 4) z miejscowości : Brzydowo, Brzydowo Osada, Gołogóra, PGR Gołogóra, Skolity, Garzewo , Różynka , Kłobia, Kwiecewo, Kwiecewo kolonia, Drzazgi , Jankowo, Żardeniki , Włodowo, Worławki , Komalwy ,Konradowo, Łumpia, Dąbrówka, Kalisty 5) oraz odwożenie po zajęciach do miejsca zamieszkania. Szkoły rozpoczynają lekcje o godz. 8 00. 6) Rozpoczęcie odwożenia uczniów ze szkół od godz. 11:40 7) Orientacyjny dzienny przebieg tras dowożenia do szkoły i odwożenia do miejsca zamieszkania przedstawia załączony wykaz, 8) Układ trasy przewozowej określono w załączniku nr 10 Plan dowozu. 9) Dzienny średni przejazd trasami dowożenia i odwożenia uczniów wyniesie około 385,30 km. Szczegółowy rozkład jazdy zostanie przedstawiony Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, po opracowaniu przez szkoły planów lekcji i stanowić będzie załącznik do umowy. Czas oraz trasy dowiezienia i odwiezienia uczniów w dniach rozpoczęcia i zakończenia roku szkolnego zostaną ustalone odrębnie. 10) Rok szkolny średnio obejmuje 187 dni zajęć dydaktyczno-wychowawczych,. 11) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany liczy dowożonych dzieci do 5 % Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu umowy, godziny dowozu i odwozu uczniów zostanie podany wybranemu Wykonawcy przy podpisaniu umowy. 12) Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: 13) Zakup biletów na przejazd dzieci w dniach nauki szkolnej w okresie od 01-09-2016 do31-12-2017, w przypadku zmian w organizacji zajęć polegających na: skróceniu godzin nauki, sprawdzianu klas szóstych, egzaminu gimnazjalnego lub innych przyczyn Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego o zmianie terminu dowozu lub odwozu uczniów. 14) Przewozy rozliczane będą na podstawie podanej w ofercie przez Wykonawcę ceny jednostkowej brutto biletu miesięcznego na każde z zadań. 15) Usługi będą świadczone przy użyciu środków transportu spełniających wymagane warunki techniczne, w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami prawa, zapewniający maksymalne bezpieczeństwo, higienę i wygodę przewożonych osób. 16) Wykonawca zamówienia musi zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących w autobusach - odpowiednio dla danego zadania. 17) Obsługiwane Szkoły najpóźniej 6 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi ( w danym miesiącu) dostarczą Wykonawcy imienne listy uczniów, na poszczególne zadania. 18) Wykonawca na 3 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi (w danym miesiącu) dostarczy do Szkół bilety miesięczne uczniów zgodnie z imiennym wykazem uczniów, którym te bilety wystawił. 19) Szkoła może zwrócić Wykonawcy niesłusznie wystawiony bilet miesięczny do 5 dnia każdego miesiąca. Zakupiony a zwrócony bilet miesięczny, będzie stanowił podstawę do sporządzenia korekty faktury za dany miesiąc. 20) W przypadku awarii środka transportu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu. 21) W okresach zimowych pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane. 22) Wszystkie dzieci, które rozpoczynają zajęcia lekcyjne muszą być przywiezione do poszczególnych szkół przynajmniej na 5 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych. 23) Zamawiający dopuszcza możliwość zmian dotyczących taboru i osób wykonujących przedmiot umowy, na określonych warunkach, lecz spelniających wymagania specyfikacji i nie gorszej jakości niż podane w ofercie. W przypadku ww. zmian. Wykonawca ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia: 24) wykaz osób, które będą realizować dalszą część umowy wraz z wszystkimi wymaganiami, jakie były zawarte w SIWZ i ofercie, 25) wykaz pojazdów wraz z wszystkimi dokumentami określonymi w SIWZ i ofercie. 26) Zamawiający zastrzega, iż ilość dowożonych dzieci może ulec zmianie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. 27) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian, które są uzależnione od rozkładu zajęć lekcyjnych w szkołach i nieprzewidzianych zdarzeń na drogach. 28) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu i w drodze powrotnej. 29) Wykonawca zapewni we własnym zakresie opiekę w czasie dowozu dzieci do szkół . 30) Wykonawca może wykonywać również dodatkowe okazjonalne przewozy uczniów za odrębnym wynagrodzeniem, np.: wycieczki szkolne, wyjazdy na basen, do kina, teatru, zawody sportowe itp., po uzgodnionej cenie wynikającej z oferty. 1. Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym t.j. Dz.U.2012.1137 j.t. z późn. zm. i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r.o transporcie drogowym tekst jedn.: Dz.U. z 2013 r., poz. 1414 z późn. zm. 2. Opiekę nad dziećmi i młodzieżą w czasie przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca. 3. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV: 60.10.00.00-9. CPV: 85.31.2.100-0 4. Przewóz dzieci po zakończonych zajęciach szkolnych odbywać się będzie w godzinach uzgodnionych z dyrektorami szkół. 5. Dowóz dzieci odbywa się w dni nauki szkolnej. W przypadku odpracowywania zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie rozkładem jazdy ustalonym przez dyrektorów szkół. 6. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. 7. Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie. 8. Dopuszcza się przy odwożeniu uczniów wykorzystywanie pojazdów mniejszych niż w czasie dowożenia pod warunkiem spełnienia wymagań określonych w SIWZ, bezpieczeństwa i miejsc siedzących dla uczniów 9. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia kosztów związanych z eksploatacją i używaniem własnych pojazdów. 10. Wykonawca zobowiązany jest do opłacenia podatku od środku transportu. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu. 12. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe: 1) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Świątkach - dowóz: Dowóz dzieci do szkół w okresie od 01-09-2016 do 31-12-2017- 277 uczniów 2) Publiczne Gimnazjum w Świątkach - dowóz: Dowóz dzieci do szkół w okresie od 01-09-2016 do 31-12-2017- 101 uczniów dokładniejsze informacje w załączniku nr 1 do SIWZ specyfikacja techniczna..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU CARO Bogdan Stepaniuk, ul.Warszawska 5B/11, 11-040 Dobre Miasto, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 167390,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 251634,60

  • Oferta z najniższą ceną: 248108,00 / Oferta z najwyższą ceną: 309951,74

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.