Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-07
Mińsk Mazowiecki: Dostawa elektronarzędzi i narzędzi - Sprawa ZP/35/2015
Numer ogłoszenia: 146229 - 2015; data zamieszczenia: 07.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1131 , 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 261 553 505, faks 261 553 520.
- Adres strony internetowej zamawiającego: 23blt.przetargi@wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elektronarzędzi i narzędzi - Sprawa ZP/35/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr2A - 2E do SIWZ tj. w formularzach cenowych. Dostawa dla służb w zadaniach: Zadanie nr 1 - załącznik nr 2A elektronarzędzia i narzędzia - służba Czołgowo Samochodowa, Zadanie nr 2, 3, 4 oraz Zadanie nr 5 - załącznik nr 2B elektronarzędzia i osprzęt, załącznik nr 2C klucze specjalne, załącznik nr 2D klucze ręczne oraz załącznik nr 2E materiały eksploatacyjne - służba ZLT. Dostarczone elektronarzędzia i narzędzia muszą być fabrycznie nowe wcześniej nie używane i posiadać cechy pierwotnego opakowania oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w formularzu cenowym.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1, 42.65.10.00-4, 31.73.00.00-2, 44.51.29.40-3, 44.51.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, metodą spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, metodą spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, metodą spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, metodą spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, metodą spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej w stosunku do parametrów określonych w załącznikach nr: 2A-2E do SIWZ - formularz cenowy. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego ciężar dowodu spoczywa na Wykonawcy (podstaw prawna: art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku zaoferowania artykułów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających, że zaoferowane artykuły posiadają takie same parametry lub lepsze jak artykuły wskazane przez Zamawiającego. W takich przypadkach, oprócz wpisania w formularzu cenowym nazwy równoważnego produktu, wykonawca dołączy do oferty opis techniczny równoważnego artykułu lub kartę katalogową lub inny dokument potwierdzający spełnianie wymagań zamawiającego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 23blt.przetargi@wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1131, 05-300 Mińsk Mazowiecki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2015 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1131, 05-300 Mińsk Mazowiecki - kancelaria jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Elektronarzędzia i narzędzia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - załącznik nr 2A elektronarzędzia i narzędzia - służba Czołgowo Samochodowa Opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr2A do SIWZ tj. w formularzu cenowym Dostarczone elektronarzędzia i narzędzia muszą być fabrycznie nowe wcześniej nie używane i posiadać cechy pierwotnego opakowania oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1, 42.65.10.00-4, 31.73.00.00-2, 44.51.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 -Elektronarzędzia i osprzęt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - załącznik nr 2B elektronarzędzia i osprzęt - służba ZLT Opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr2B do SIWZ tj. w formularzu cenowym. Dostarczone elektronarzędzia i narzędzia muszą być fabrycznie nowe wcześniej nie używane i posiadać cechy pierwotnego opakowania oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w formularzu cenowym. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w zadaniu nr 2 dostarczył wystawiony przez producenta: Certyfikat CE (Conformité Européenne), Deklarację zgodności producenta, Kartę techniczną produktu. Dokumenty wymienione wymagane będą od Wykonawcy który złoży ofertę najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego w trakcie oceny ofert..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.73.00.00-2, 44.51.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zmówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Klucze specjane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - załącznik nr 2C klucze specjalne - służba ZLT Opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr2C do SIWZ tj. w formularzu cenowym. Dostarczone elektronarzędzia i narzędzia muszą być fabrycznie nowe wcześniej nie używane i posiadać cechy pierwotnego opakowania oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w formularzu cenowym. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w zadaniu nr 3 dostarczył wystawiony przez producenta: Certyfikat CE (Conformité Européenne), Deklarację zgodności producenta, Kartę techniczną produktu. Dokumenty wymienione wymagane będą od Wykonawcy który złoży ofertę najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego w trakcie oceny ofert..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.73.00.00-2, 44.51.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Klucze ręczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - załącznik nr 2D klucze ręczne - służba ZLT Opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr2D do SIWZ tj. w formularzu cenowym. Dostarczone elektronarzędzia i narzędzia muszą być fabrycznie nowe wcześniej nie używane i posiadać cechy pierwotnego opakowania oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w formularzu cenowym. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w zadaniu nr 4 dostarczył wystawiony przez producenta: Certyfikat CE (Conformité Européenne), Deklarację zgodności producenta, Kartę techniczną produktu. Dokumenty wymienione wymagane będą od Wykonawcy który złoży ofertę najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego w trakcie oceny ofert..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.73.00.00-2, 44.51.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Materiały eksploatacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - załącznik nr 2E materiały eksploatacyjne - służba ZLT Opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr2E do SIWZ tj. w formularzu cenowym. Dostarczone elektronarzędzia i narzędzia muszą być fabrycznie nowe wcześniej nie używane i posiadać cechy pierwotnego opakowania oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w formularzu cenowym. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w zadaniu nr 5 dostarczył wystawiony przez producenta: Certyfikat CE (Conformité Européenne), Deklarację zgodności producenta, Kartę techniczną produktu. Dokumenty wymienione wymagane będą od Wykonawcy który złoży ofertę najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego w trakcie oceny ofert..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.73.00.00-2, 44.51.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia i sprzętu (w tym komputerowego) oraz oprogramowania na potrzeby realizacji projektu pn.: "Od teoretyka przez praktyka do fachowca"
- Budowa i modernizacja boisk sportowych przy szkołach w Kartuzach, Grzybnie i Kiełpinie.
- Dostawa wyposażenia warsztatowego w ramach przedsięwzięcia pn. Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie elektromobilności w Zespole Szkół nr 2
- Lubuskie Szkolnictwo Zawodowe dla Nowoczesnego Rynku Pracy- wyposażenie pracowni samochodowej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Krajeńskich
- Dostawa wyposażenia pomiarowego oraz instalacja i uruchomienie stanowisk Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie elektromobilności w Zespole Szkół nr 2
- Lubuskie Szkolnictwo Zawodowe dla Nowoczesnego Rynku Pracy- wyposażenie pracowni mechatronicznej i pracowni obróbki ręcznej dla szkół powiatu żagańskiego
więcej: Sprzęt elektrotechniczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.