Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-27
Mielec: Kompleksowa termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Technicznych w Mielcu wraz z przebudową systemu ogrzewania przy zastosowaniu pomp ciepła i kolektorów słonecznych dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 Oś priorytetowa 2 Infrastruktura Techniczna Działanie 2.2 Infrastruktura Energetyczna.
Numer ogłoszenia: 146250 - 2010; data zamieszczenia: 27.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Mielecki , ul. Sękowskiego 2B, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7800400, faks 017 7800402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-mielecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Technicznych w Mielcu wraz z przebudową systemu ogrzewania przy zastosowaniu pomp ciepła i kolektorów słonecznych dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 Oś priorytetowa 2 Infrastruktura Techniczna Działanie 2.2 Infrastruktura Energetyczna..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Technicznych w Mielcu wraz z przebudową systemu ogrzewania przy zastosowaniu pomp ciepła i kolektorów słonecznych dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 Oś priorytetowa 2 Infrastruktura Techniczna Działanie 2.2 Infrastruktura Energetyczna. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania : Zadanie nr 1 : Kompleksowa przebudowa systemu ogrzewania przy zastosowaniu odnawialnych źródeł energii - pomp ciepła i kolektorów słonecznych w obiektach ZST w Mielcu Zadanie nr 2 : Kompleksowa termomodernizacja budynków ZST w Mielcu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 Ustawy. Będą to zamówienia polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, stanowiące nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.42.11.00-5, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-8, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9, 45.30.00.00-0, 45.32.10.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.11.10-0, 45.26.00.00-7, 45.26.25.21-9, 45.26.21.00-2, 45.26.26.50-2, 45.21.42.20-8, 45.23.21.40-5, 40.42.00.00-2, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.21.00.00-2, 45.21.40.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości : dla zadania nr 1 - 60 000 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) dla zadania nr 2 - 35 000 zł (słownie : trzydzieści pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu wskazanego w pkt. 11.1 SIWZ i dołączyć do oferty poświadczoną kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wniesione w formach: a)w pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 roku Nr 42 poz. 275 wraz z późniejszymi zmianami). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu, należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego, w Podkarpackim Banku Spółdzielczym O.Mielec nr konta : 25 8642 1168 2016 6803 8306 0008. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - kompleksowa termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Technicznych w Mielcu wraz z przebudową systemu ogrzewania przy zastosowaniu pomp ciepła i kolektorów słonecznych. Wadium (oryginały) wnoszone w formach, o których mowa w pkt 8.2 lit b) - e) należy złożyć w kasie Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Sękowskiego 2b. Dokumenty, o których mowa w punkcie 8.2 lit b) - e) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełania tego warunku wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał jako główny wykonawca : - w zakresie zadania nr 1 minimum 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem tj. montaż pomp ciepła, montaż kolektorów słonecznych oraz montaż systemów kogeneracji i wartością tj. o wartości nie mniejszej niż 5 mln. zł brutto każde z nich robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, - w zakresie zadania nr 2 minimum 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością tj. o wartości nie mniejszej niż 3 mln. zł brutto każde z nich robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych wg zasady spełnia/nie spełnia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełniania tego warunku wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a)kierownikiem budowy o minimum 3 letnim doświadczeniu w podobnych robotach, będącego członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - dotyczy zadania nr 1 i nr 2, b)kierownikami robót, będących członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych - dotyczy zadania nr 1 i nr 2, Ocena spełnienia warunków szczegółowych wg zasady spełnia/nie spełnia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełniania tego warunku wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż a)w jednym z ostatnich trzech lat osiągnął przychód netto ze sprzedaży w wysokości nie mniejszej niż 6,5 mln zł - dla zdania nr 1 i 3 mln zł dla zadania nr 2 , b)dysponuje środkami finansowymi i/lub posiada zdolność kredytową, na kwotę nie mniejszą niż 5 mln zł dla zadania nr 1 i 2 mln zł dla zadania nr 2, c)posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zarówno kontraktowej jak i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 3 mln zł dla zadania nr 1 i 1 mln zł dla zadania nr 2 . Ocena spełnienia warunków szczegółowych wg zasady spełnia/nie spełnia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-mielecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Mielcu
39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2b.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Mielcu 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2b - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 Oś priorytetowa 2 Infrastruktura Techniczna Działanie 2.2 Infrastruktura Energetyczna..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompleksowa przebudowa systemu ogrzewania przy zastosowaniu odnawialnych źródeł energii - pomp ciepła i kolektorów słonecznych w obiektach ZST w Mielcu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa przebudowa systemu ogrzewania przy zastosowaniu odnawialnych źródeł energii - pomp ciepła i kolektorów słonecznych w obiektach ZST w Mielcu wraz z układem kogeneracyjny na bazie gazu ziemnego wytwarzającego energię elektryczną i cieplną na potrzeby Zespołu Szkół Technicznych w Mielcu. Zamawiający zastrzega, iż w przedmiot zamówienia obejmuje również : szkolenie pracowników Zespołu Szkół Technicznych w Mielcu w zakresie bieżącej obsługi urządzeń wchodzących w skład systemu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.21.42.20-8, 45.23.21.40-5, 40.42.00.00-2, 45.40.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompleksowa termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Technicznych w Mielcu przy ul. Jagiellończyka 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Technicznych w Mielcu przy ul. Jagiellończyka 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.42.20-8, 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.32.10.00-3, 45.32.40.00-4, 45.21.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1 135R w km 0+000 - 0+470 ul. Łukasiewicza w m. Padew Narodowa"
- "Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla członków Powiatowej Rady Rynku Pracy w Mielcu oraz pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1 136R w km 1+420 - 3+775 w m. Kębłów"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1 174R w km 15+800 - 17+750 ul. Dąbrowska w m. Dulcza Wielka"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1 175R w km 12+200 - 15+220 w m. Radomyśl Wielki i Ruda."
- Modernizacja drogi powiatowej Nr 1 169R na odcinku 2 130 mb w m. Dąbrówka Wisłocka;
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu konserwatorskiego kaplicy Puzynów usytuowanej na terenie Cmentarza Św. Michała w Rydze (Łotwa)
- Remont dachu budynku NZOZ w Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.