Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-01
Lubin: REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 9 W LUBINIE
Numer ogłoszenia: 146275 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubińska Spółka Inwestycyjna Sp. z o.o., Rynek 28, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 7461818, fax 076 7461813.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lsi.lubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 9 W LUBINIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 9 w Lubinie przy ul. Legnickiej 1. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia. 2. Wykonawca ma do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający wymagane polskim Prawem Budowlanym uprawnienia danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie wymaganym specyfiką robót tj. dysponuje osobą/osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie ogólnobudowlanym. 3. Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia tj. wykaże realizację w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc od dnia ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, minimum jednego zadania dotyczącego wykonania robót w zakresie malowania i wykonania gładzi gipsowych. 4. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. ustawy Prawo zamówieniach publicznych - tekst jednolity - Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655. OCENY SPEŁNIANIA W/W WARUNKÓW ZAMAWIAJĄCY DOKONA SPRAWDZAJĄC KOMPLETNOŚĆ, POPRAWNOŚĆ ORAZ AKTUALNOŚĆ ZŁOŻONYCH DOKUMENTÓW - matoda: spełnia/ nie spełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia. 3. Kserokopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia. 4. Kserokopie aktualnych zaświadczeń z Właściwej Izby Zawodowej dla osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia. 5. Wykaz zrealizowanych zadań z podaniem: nazwy zadania i jego zakresu, okresu realizacji. 6. Dokumenty potwierdzające, że w/w zadania zostały wykonane z należytą starannością. 7. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lsi.lubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubińska Spółka Inwestycyjna Sp. z o.o. ul. Rynek 28 59-300 Lubin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Lubińska Spółka Inwestycyjna Sp. z o.o. ul. Rynek 28 59-300 Lubin sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy Klubu Malucha w Krzeczynie Wielkim.
- Szlaki rowerowe sprzyjające rozwojowi ruchu turystycznego w Gminie Miejskiej Lubin, Gminie Chocianów oraz Powiecie Lubińskim
- Zakup zestawu kina cyfrowego do małej sali kinowej w Centrum Kultury MUZA w Lubinie"
- "Opracowanie dok. proj. dla zad.-Budowa drogi gminnej od skrzyż. ul.: Ślusarskiego i Komara do skrzyż. z drogą woj. nr 333 w Lubinie wraz z inf. towarz, w tym budową sieci wod. i sieci kanal. sanit".
- "Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie"
- "Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w II kwartale 2025r., tj. wyrobów piekarskich."
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali sportowej w Woliborzu
- Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie telekomunikacji w Opolu
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany windy wew. w bud. szpitala w Gryfowie Śl., budowie windy zew. w bud. przychodni w Lwówku Śl. wraz z przeb. przyłączy CO i CWU dla P.C.Z. Sp. z o.o.
- Rozbudowa remiz OSP o garaże na samochody bojowe
- "Budowa odcinka sieci kanalizacyjnej w Ścinawicy w drodze powiatowej nr 3226D i drodze gminnej nr G. 118917D" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Adaptacja pomieszczeń na parterze pawilonów E,F,G,H na potrzeby utworzenia pracowni rezonansu magnetycznego i gabinetów diagnostycznych z dostawą i montażem wyposażenia
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.