Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-07
Leszno: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 125000 euro, na dostawę zintegrowanego systemu obsługi biblioteki
Numer ogłoszenia: 146276 - 2011; data zamieszczenia: 07.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Lesznie , ul. Bolesława Chrobrego 15, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 065 5299062, faks 065 5293109.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cdn.leszno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 125000 euro, na dostawę zintegrowanego systemu obsługi biblioteki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa zintegrowanego systemu obsługi biblioteki wraz z instalacją, wdrożeniem, uruchomieniem, szkoleniem personelu dla Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Lesznie w asortymencie i ilościach określonych w pkt.3.3. 3.2.Główny przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 48160000-7 Pakiety oprogramowania bibliotecznego, 48161000-4- Biblioteczny system zarządzania, 30216130-6- Czytniki kodu kreskowego, 30232000-4- Sprzęt peryferyjny. 3.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zintegrowanego systemu obsługi biblioteki wykorzystującego format MARC21 wraz z udzieleniem licencji, instalacją, wdrożeniem, uruchomieniem, szkoleniem personelu dla Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Lesznie. Wykonawca zobowiązany jest do: a)Dostarczenia zintegrowanego systemu obsługi biblioteki pracującego w architekturze klient-serwer obejmującego co najmniej funkcje wymienione w punkcie 3.3.2 - licencja na jeden serwer obsługujący do 10 równoczesnych użytkowników (zalogowanych pracowników). Liczba użytkowników bez logowania oraz dostępy przez przeglądarkę www - bez limitu(dotyczy klientów biblioteki). b)Dostarczenia rocznej polisy serwisowej LINUX na aktualizacje systemu Linux c)Zainstalowania: - systemu Linux na serwerze - zintegrowanego systemu obsługi biblioteki na serwerze - serwera bazy danych d)Skonfigurowania oprogramowania zgodnie z wymaganiami Zamawiającego e)Dostarczyć oprogramowanie na trwałych nośnikach danych (CD, DVD) pozwalające na zainstalowanie oprogramowania oraz serwera bazy danych f)Wykonania konwersji danych ok. 210 000 w 43 bazach: - biblioteka w Lesznie - ok. 123 tys. Dokumentów w 34 bazach, - filia w Gostyniu - ok. 29 tys. dokumentów w 3 bazach, - filia w Kościanie - ok. 27 tys. dokumentów w 3 bazach, - filia w Rawiczu - ok. 31 tys. dokumentów w 3 bazach. g)Wykonania scalenia katalogów dla 43 baz danych h)Przeprowadzenia szkolenia dla użytkowników (około 20 uczestników) i administratora systemu w siedzibie Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym - minimum trzydniowe szkolenie po 6 godzin i)Dostawy wraz z instalacją, uruchomieniem i szkoleniem użytkowników 6 sztuk fabrycznie nowych - rok produkcji 2011-czytników kodów kreskowych współpracujących z dostarczonym systemem bibliotecznym j)Dostawy wraz z instalacją, uruchomieniem i szkoleniem użytkowników 1 sztuki fabrycznie nowej - rok produkcji 2011 - drukarki kodów kreskowych wraz z 20 000 szt. etykiet papierowych - półbłysk o wymiarach ok. 75x42 mm współpracującej z dostarczonym systemem bibliotecznym k)Udzielenia wsparcia serwisowego w okresie minimum 1 roku od zakończenia wdrożenia, które będzie obejmowało: - nieodpłatne usunięcie awarii oprogramowania - nieodpłatne diagnozowanie przyczyn ewentualnych awarii oprogramowania - nieodpłatne usunięcia usterki w oprogramowaniu będącej przyczyną awarii oraz odtworzenia danych na podstawie dostarczonej przez Zamawiającego kopii bezpieczeństwa - nieodpłatne porady i konsultacje telefoniczne dotyczące użytkowania systemu l)Bezpłatnego dostarczania przez okres minimum jednego roku od zakończenia wdrożenia aktualnych wersji zakupionego oprogramowania bibliotecznego 3.3.2 Zintegrowany system obsługi biblioteki musi obsługiwać następujące procesy biblioteczne: -katalogowanie i wyszukiwanie, -pobieranie danych poprzez Internet, -udostępnianie materiałów bibliotecznych, -prowadzenie inwentarzy i rejestrów ubytków, -zamawianie i rezerwowanie materiałów, -skontrum (inwentaryzację), -tworzenie i obsługę bibliografii. System musi umożliwiać czytelnikowi wyszukiwanie, zamawianie i rezerwowanie materiałów bibliotecznych poprzez WWW, rejestracji pracy czytelni. System powinien udostępniać dane poprzez protokół Z39.50 (do współpracy z multiwyszukiwarkami np. KARO lub FIDKAR). System powinien umożliwiać współpracę z technologią RFID. System musi być całkowicie spolonizowany (wszystkie informacje pojawiające się na ekranie powinny być w języku polskim). Dokumentacja systemu musi być w języku polskim. Oprogramowanie musi realizować wszystkie funkcje poprzez korzystanie ze wspólnej bazy danych na co najmniej 10 stanowiskach komputerowych znajdujących się w siedzibie głównej Biblioteki i w poszczególnych filiach. W tym celu oprogramowanie ma pracować w architekturze klient/serwer, tj. składać się z części serwerowej, która realizuje wszystkie funkcje systemu i zarządza bazą danych (nazywanej serwerem aplikacji) oraz klienckiej (użytkowej), która komunikuje się z serwerem aplikacji poprzez dedykowany protokół oparty na TCP/IP. Minimalne wymagania dotyczące funkcji które bezwzględnie musi spełnić zaoferowany system biblioteczny zostały opisane w załączniku nr 18.3.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.16.00.00-7, 48.16.10.00-4, 30.21.61.30-6, 30.23.20.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
5.1 W postępowaniu przetargowym udział mogą wziąć wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP: 5.1.2 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania; 5.2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 3 dostawy wraz z wdrożeniem zintegrowanego systemu obsługi biblioteki pedagogicznej o wartości powyżej 70 tys. zł.;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
6.4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy lub usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego należy dostarczyć: 6.4.1. Wypełniony Formularz oferty - załącznik 18.1; 6.4.2. Wypełniony Formularz parametrów - załącznik 18.3 6.4.3. Wypełniony Formularz cenowy - załącznik 18.4 6.4.4. Dokumenty potwierdzające wymagane parametry w oferowanych sprzętach: oryginalny folder, dokumentacja producenta - dotyczy drukarki kodów kreskowych oraz czytników kodów kreskowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Gwarancja - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.cdn.leszno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Lesznie
64-100 Leszno ul. Bolesława Chrobrego 15
pok. 108.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Lesznie 64-100 Leszno ul. Bolesława Chrobrego 15 pok. 108.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 21.07.2011.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Usługa wykaszania zieleni w pasie drogowym na drogach powiatowych w 2025 roku
- "Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w części A budynku Szkoły Podstawowej im. Króla Stefana Batorego w Lesznie."
- Budowa nawierzchni utwardzonych i oświetlenia na terenie Zbiornika Zaborowo w Lesznie - część północna
- "Budowa drogi gminnej 26KDD łączącej drogę wojewódzką nr 888 (ul. Kujawskiego) z drogą wojewódzką nr 580 (ul. Stołeczną) w Zaborowie"
- Remont drogi powiatowej nr 4760P na odcinku od ronda na ul. Leszczyńskiej w m. Święciechowa do granicy z m. Leszno
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 4782P w miejscowości Świerczyna
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
- Dostawa pracowni językowych dla projektu: Realizacja Programu Rozwojowego Szkołach Podstawowych w Gminie Modliborzyce
- Dostawa sprzętu technologii informacyjno-komunikacyjnych do szkół
więcej: Czytniki kodu kreskowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.