eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskieWykonanie przeglądów w budynkach stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-24

Siemianowice Śląskie: Wykonanie przeglądów w budynkach stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie
Numer ogłoszenia: 146281 - 2011; data zamieszczenia: 24.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, faks 032 7605280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przeglądów w budynkach stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów w budynkach stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie zgodnie z zakresem określonym w art. 62 ust 1 pkt 1 lit a, c) ustawy z dnia 07.07. 1994 r. Prawo budowlane Zamówienie zostało podzielone na 3 Części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej części zamówienia: Część I Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego budynków stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie. Zakres kontroli obejmuje: Wykonanie okresowej kontroli obejmującej sprawdzenie stanu technicznego elementów budynków narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu. Wykaz budynków do wykonania przeglądów rocznych budowlanych na poszczególnych administracjach stanowi Dodatek nr 7-1 do SIWZ Część II Wykonanie kontroli obejmującej sprawdzenie stanu technicznego przewodów kominowych oraz świadczenie usług kominiarskich w budynkach stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie. Zakres prac obejmuje: 1). sprawdzenie drożności i szczelności przewodów kominowych, 2). sprawdzenie siły ciągu kominowego (ciśnienia) zapewniającego prawidłowe działanie podłączonych przewodów urządzeń dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, 3). sprawdzenie czy występują uszkodzenia przewodów kominowych na całej ich długości, kanałów, czopuchów, rur i łączników, włazów, drabin, drzwiczek kominowych (rewizyjnych-wyciorowych), ław kominowych, nasad kominowych, 4). sprawdzenie czy występuje dogodny dostęp do czyszczenia i przeprowadzenia okresowych kontroli przewodów kominowych i urządzeń mających związek z kominami, 5). sprawdzenie czy w pomieszczeniach w których zainstalowane są urządzenia grzewcze (trzony kuchenne, piecyki wody przepływowej, kotły CO itp.), posiadają sprawne działające urządzenia wentylacyjne w tym: nawiewne i wywiewne, 6). sprawdzenie czy występują inne stwierdzone w trakcie kontroli rażące nieprawidłowości (uchybienia) mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi i mienia. 7). W sytuacjach szczególnych wynikających ze zdarzeń losowych mogących skutkować zagrożeniem zdrowia i życia (np.: pożar; zatrucia; podtrucia) Prowadzący postępowanie zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do wykonywania usług kominiarskich całodobowo, a Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia bezpośrednich działań w ciągu godziny od przyjęcia takiego wezwania telefonicznie. 8). W przypadku zgłoszeń (np.: zgłoszenia lokatorskie dotyczące złego funkcjonowania odprowadzania spalin przewodów dymowych, spalinowych, wentylacyjnych; zgodności połączenia trzonów kuchennych, pieców pokojowych oraz piecyków gazowych) Prowadzący postępowanie zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do wykonania usług kominiarskich całodobowo, a Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia bezpośrednich działań (kontaktu z lokatorem) do 24 godzin od przyjęcia takiego wezwania telefonicznie bądź pisemnie. Szacunkowa ilość zgłoszeń w ciągu roku to około 400 razy. Wykaz budynków do wykonania przeglądów rocznych kominiarskich na poszczególnych administracjach stanowi Dodatek nr 7-2 do SIWZ Część III Wykonanie kontroli obejmującej sprawdzenie stanu technicznego instalacji gazowych wraz z wykonaniem prób szczelności w budynkach stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie. Zakres kontroli obejmuje: 1) wykonanie przeglądu instalacji gazowej od kurka głównego do urządzeń gazowych, 2) wykonanie prób szczelności instalacji gazowej za gazomierzem - 100% lokali mieszkalnych i użytkowych w danym budynku, 3) wykonanie próby szczelności instalacji gazowej przed gazomierzem w budynku mieszkalnym (część wspólnych instalacji- od kurka głównego do gazomierza) w przypadku stwierdzenia nieszczelności instalacji wewnętrznej gazu w lokalu mieszkalnym należy umówić się z lokatorem na termin i wykonać jej uszczelnienia wraz z ewentualną konieczną wymianą niezbędnych elementów instalacji tj. zawory, kształtki, podejścia zgodnie z istniejącymi średnicami. w przypadku stwierdzenia nieszczelności przy gazomierzu należy wykonać uszczelnienie instalacji do 48 godzin od stwierdzenia nieszczelności. Koszty związane z demontażem i montażem gazomierza ponosi Prowadzący Postępowanie. w przypadku stwierdzenia nieszczelności urządzeń odbiorczych w lokalu mieszkalnym takich jak kuchenka 4-palnikowa, przepływowe podgrzewacze wody i piece c.o. należy odciąć przy urządzeniu dopływ gazu na zaworze. Naprawa lub wymiana w/w urządzenia należy do obowiązków lokatora. w przypadku stwierdzenia nieszczelności instalacji części wspólnych tj. poziomów i pionów budynku mieszkalnego należy wykonać ich uszczelnienie do 48 godzin od stwierdzenia nieszczelności. w przypadku stwierdzenia wymiany odcinka rur w związku ze złym stanem technicznym (tj. korozja, pęknięcia) należy powiadomić Prowadzącego postępowanie odrębnym protokołem. Wymiana odcinka rur należy do obowiązków Prowadzącego Postępowanie. w przypadku stwierdzenia nieszczelności zagrażającej zdrowiu i życiu ludzi należy natychmiastowo odciąć dopływ gazu bądź usunąć nieszczelność. 4) w razie nieobecności lokatorów w mieszkaniu czynności kontrolne należy ponowić do trzech razy. Za trzecim razem należy zgłosić administracji informację o nieudanym wykonaniu kontroli w danym lokalu, która to listem poleconym poinformuje lokatora o kolejnym terminie przeprowadzenia kontroli. Wykaz budynków do wykonania przeglądów rocznych gazowych na poszczególnych administracjach stanowi Dodatek nr 7-3 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Prowadzący postępowanie nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (t. j. Dz. 2010r. , Nr 113, poz. 759 z późn zm.) dotyczące: w odniesieniu do Części I, Części II, Części III posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu: - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wymienionych w pkt. VI dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą - Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. - Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w odniesieniu do Części I : Wykonawca musi wykazać, że wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej 3 usługi polegające na wykonywaniu kontroli stanu technicznego elementów budynku narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu o których mowa w art. 62 ust 1 pkt 1 lit a Prawa Budowlanego z których każda z tych usług wynosi co najmniej 15.000 ,00 zł brutto w ramach jednej umowy w odniesieniu do Części II : Wykonawca musi wykazać, że wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej 3 usługi polegające na wykonywaniu kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (np. dymowych, spalinowych, wentylacyjnych) podczas użytkowania obiektu o których mowa w art. 62 ust 1 pkt 1 lit c Prawa Budowlanego z których każda z tych usług wynosi co najmniej 20.000,00 zł brutto w ramach jednej umowy w odniesieniu do Części III : Wykonawca musi wykazać, że wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej 3 usługi polegające na wykonywaniu kontroli stanu technicznego instalacji gazowych podczas użytkowania obiektu o których mowa w art. 62 ust 1 pkt 1 lit c Prawa Budowlanego z których każda z tych usług wynosi co najmniej 50.000,00 zł brutto w ramach jednej umowy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu: - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wymienionych w pkt. VI dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą - Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. - Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w odniesieniu do Części I : Wykonawca winien wykazać, że dysponuje: - co najmniej 3 osobami z których każda posiada kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. z 2006r. Nr 156, poz.1118 z późn. zm) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; w odniesieniu do Części II : Wykonawca winien wykazać, że dysponuje: - co najmniej 3 osobami z których każda posiada kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim uprawniające do kontroli stanu technicznego przewodów kominowych zgodnie z wymogami art. 62 ust. 6 pkt 1 ustawy Prawo budowlane. w odniesieniu do Części III : Wykonawca winien wykazać, że dysponuje: -co najmniej 3 osobami z których każda posiada kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci gazowych, określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003r, Nr 89, poz. 828 ze zm). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu: - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wymienionych w pkt. VI dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą - Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. - Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu: - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wymienionych w pkt. VI dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą - Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. - Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgkim.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w cenie 24,00 zł można otrzymać w Zakładzie Remontów Kapitalnych MPGKiM Sp z 0.0., ul. Śmiłowskiego 15 po wcześniejszym dokonaniu opłaty w kasie Przedsiębiorstwa lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2011 godzina 08:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Dyrekcji Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z 0.0 ul. Śmiłowskiego 15 w Siemianowicach Śl..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Prowadzący postępowanie Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o w Siemianowicach Śląskich przy ul. Śmiłowskiego 15. Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: - Katarzyna Bytomska - Referent Zakładu Remontów Kapitalnych (sprawy techniczne) MPGKiM ul. Śmiłowskiego 15, 41-100 Siemianowice ŚI. - Natalia Ścibor - Referent Zakładu Remontów Kapitalnych (sprawy formalne) MPGKiM ul. Śmiłowskiego 15, 41-100 Siemianowice Śl..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.