eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościerzynaPrzebudowa drogi leśnej nr 38 o nazwie JEZIORO KRAMSKO w Leśnictwie Debrzyno

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-15

Kościerzyna: Przebudowa drogi leśnej nr 38 o nazwie JEZIORO KRAMSKO w Leśnictwie Debrzyno
Numer ogłoszenia: 146344 - 2016; data zamieszczenia: 15.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165765 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Kościerzyna, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 6, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 58 6862869, faks 58 6862869.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej nr 38 o nazwie JEZIORO KRAMSKO w Leśnictwie Debrzyno.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi leśnej nr 38 o nazwie JEZIORO KRAMSKO o długości około 1.220,00 m, przebiegającej przez teren Leśnictwa Debrzyno. Przedmiotowa droga jest zlokalizowana, zgodnie z adresem leśnym, na terenie Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Gdańsku, w Nadleśnictwie Kościerzyna, w Leśnictwie Debrzyno na obszarze oddziałów: 265, 277, 278. Zgodnie z powszechną ewidencją gruntów, przedmiot niniejszego zamówienia położony jest w Województwie Pomorskim, na terenie Powiatu Kościerskiego, na obszarze Gminy Kościerzyna, w obrębie ewidencyjnym Rotembark, na działkach ewidencyjnych nr 302/1, 302/2 oraz w obrębie ewidencyjnym Szenajda, na działkach ewidencyjnych nr 277, 278. 2. W wyniku przebudowy drogi, o której mowa powyżej, przedmiot zamówienia winien składać się z nawierzchni na jezdni, poboczach, mijankach i skrzyżowaniach: 1) Na odcinku drogi w km 0+000 - 0+345 i 0+610 - 1+220 z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grubości 10 cm po zagęszczeniu na podbudowie z optymalnej mieszanki gliniasto-żwirowej o grubości 10 cm po zagęszczeniu. Nawierzchnia wraz z podbudową winny być przebudowane na wyprofilowanym i zagęszczonym podłożu gruntowym. 2) Na odcinku drogi w km 0+345 -0+610 z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grubości 10 cm po zagęszczeniu na podbudowie z istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego. Podbudowa pobocza, mijanki i skrzyżowania winny być wykonane z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grubości 10 cm po zagęszczeniu. Nawierzchnia wraz z podbudową winny być przebudowane na wyprofilowanym i zagęszczonym podłożu gruntowym. Przedmiot zamówienia winien mieć grubość nawierzchni po zagęszczeniu 20 cm i szerokości korony drogi 4,50 m. 3. Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w przedmiarze robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 10 do specyfikacji, w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 11 do SIWZ oraz w projekcie budowlanym, stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ, na który składają się: a) opis techniczny, b) wykazy: tabela robót ziemnych, powierzchnia mijanek i powierzchnia skrzyżowań. c) plan orientacyjny - rys. 1.0, d) plan sytuacyjny - rys. 2.1-2.4, e) przekroje podłużne - rys. 3.1-3.4, f) przekroje poprzeczne - rys. 4.1-4.2, g) przekroje normalne - rys. 5.0. 4. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją budowlaną, o której mowa w ppkt. 1) powyżej, podstawą wykonania inwestycji (zamówienia publicznego) i sporządzenia kosztorysu ofertowego przez Wykonawców jest projekt budowlany. 5. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu, w celu ustalenia niezbędnych informacji o zamówieniu, mających wpływ na sporządzenie oferty, dokonał wizji lokalnej obiektu budowlanego objętego niniejszym zamówieniem. 6. Prace wykonane na przedmiocie zamówienia muszą być zgodne z prawem budowlanym, projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wytycznymi realizacji robót zawartych w przedmiarze robót. 7. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy użyciu materiałów własnych zgodnych z dokumentacją projektową (techniczną). Materiały muszą wymogom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. 2016 poz. 290 z późn. zm.) oraz w ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 roku (Dz. U. 2014r., poz. 883 z późn. zm.). 8. Wykonawca przekaże Zamawiającemu podczas końcowego odbioru robót dokumenty potwierdzające, że użyte materiały są zgodne z obowiązującymi normami oraz przepisami o ocenie zgodności. 9. Gwarancja jakości i rękojmia udzielone przez Wykonawcę na wykonany przedmiot zamówienia winny wynosić co najmniej 12 miesięcy. Zamawiający może wykorzystać niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, uprawnienia z rękojmi w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. Warunki gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ oraz w karcie gwarancji jakości, która stanowi załącznik nr 13 do SIWZ. Wykonawca, któremu będzie udzielone zamówienie publiczne, będzie zobowiązany do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji. 10. Przekazanie Wykonawcy terenu budowy wraz z dokumentacją budowlaną nastąpi na podstawie protokołu przekazania terenu budowy / robót budowlanych. Urządzenie terenu budowy, jego zabezpieczenie, Wykonawca wykona we własnym zakresie w ramach kosztów ogólnych. 11. Odbiór robót zanikowych bądź ulegających zakryciu będzie wykonany na podstawie protokołu odbioru robót zanikowych / ulegających zakryciu. 12. Każdy odbiór częściowy robót budowlanych oraz odbiór końcowy nastąpi na podstawie protokołu odbioru robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAKŁAD ROBÓT ZIEMNYCH, TRANSPORTOWYCH I ELEKTROMECHANIKA - MIROSŁAWA I KAZIMIERZ LASKA, ul. Wyspiańskiego 19/1, 83-400 Kościerzyna, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 247519,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 182090,61

  • Oferta z najniższą ceną: 182090,61 / Oferta z najwyższą ceną: 200879,17

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.