Ogłoszenie z dnia 2014-01-14
Włocławek: Usługa sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i innych niebezpiecznych z terenu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki we Włocławku oraz podległych jednostek organizacyjnych.
Numer ogłoszenia: 14634 - 2014; data zamieszczenia: 14.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku , Ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 412 94 13, faks 54 412 94 13.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.wloclawek.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i innych niebezpiecznych z terenu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki we Włocławku oraz podległych jednostek organizacyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem całości zamówienia jest usługa sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i innych niebezpiecznych z terenu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki we Włocławku oraz podległych jednostek organizacyjnych w ilości 167 148,60 kg łącznie przez okres 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy, podzielona na dwie części. Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Zadań znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz załącznikach do niniejszego ogłoszenia..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp o wartości stanowiącej łącznie nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówień uzupełniających będzie przedmiot zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.52.44.00-0, 90.52.42.00-8, 90.52.43.00-9, 90.52.00.00-8, 90.51.20.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: a) posiadają zezwolenie (pozwolenie, wpis lub inną decyzję) wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie odbioru i unieszkodliwiania odpadów, których kody podane są w Tabeli nr 1 Rozdziału II SIWZ - dot. Zadania 1; b) posiadają zezwolenie (pozwolenie, wpis lub inną decyzję) wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie odbioru i transportu odpadów, których kody podane są w Tabeli nr 3 Rozdziału II SIWZ - dot. Zadania 2. Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: a) wykonali, a w przypadku usług okresowych również wykonują usługę, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 usługę polegającą na odbiorze, transporcie i unieszkodliwianiu odpadów medycznych o ilości co najmniej 100 000 kg w ramach jednego zamówienia - dot. Zadania 1; b) wykonali, a w przypadku usług okresowych również wykonują usługę, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 usługę polegającą na odbiorze i transporcie odpadów niebezpiecznych o ilości co najmniej 1 000 kg w ramach jednego zamówienia - dot. Zadania 2. Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz Ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Formularz Cenowy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie, że instalacja, w której będą unieszkodliwiane odpady medyczne posiada wolne moce przerobowe w ilości co najmniej 13 750 kg w skali miesiąca, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ - składają TYLKO Wykonawcy składający ofertę na Zadanie 1. 4.) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności: ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 5. Wykonawcy polegający na potencjale innych podmiotów: 5.1. W przypadku polegania przez Wykonawcę na potencjale technicznym oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, Wykonawca złoży wraz z ofertą pisemne zobowiązanie (oryginał dokumentu) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dokument (w oryginale) tych podmiotów wskazujący, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotowego zamówienia. 5.2. W przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów (pkt 1.5 Rozdziału IV SIWZ), Zamawiający żąda dokumentu/-ów określającego/-ych: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia; c) charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 6. Oświadczenia i dokumenty Wykonawców występujących wspólnie: 6.1. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz załączyć do oferty pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności: wskazanie ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 6.2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą złożyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ, z tym, że oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 2 Rozdziału IV SIWZ składa każdy Wykonawca z osobna, a pozostałe muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego wspólnie, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2b uPzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony przewidują możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy: a) nastąpi obniżenie ceny; b) nastąpi zmiana stawki podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Zmiana cen brutto związana ze zmianą stawki podatku VAT może nastąpić najwcześniej z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę stawki podatku VAT, z uwzględnieniem obowiązujących regulacji; c) nastąpi zmiana stawki opłaty środowiskowej - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych w przypadku zmiany stawki opłaty środowiskowej. Zmiana cen jednostkowych związana ze zmianą stawki opłaty środowiskowej może nastąpić najwcześniej z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę stawki opłaty środowiskowej, z uwzględnieniem obowiązujących regulacji; d) nastąpią zmiany osób wskazanych przez strony do realizacji umowy; e) nastąpi zmiana numeru kodu usługi nie powodująca zmiany przedmiotu umowy; f) umowa nie zostanie zrealizowana do wartości brutto w terminie jej obowiązywania - czas trwania umowy może zostać wydłużony aż do wyczerpania wartości brutto, jednak nie dłużej niż o 6 miesięcy. 2. Zmiana umowy może nastąpić na podstawie pisemnego wniosku, w którym należy umotywować zasadność proponowanych zmian. Zmiany umowy dokonuje się w formie aneksu do umowy, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szpital.wloclawek.pl/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki we Włocławku, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, budynek administracji, pokój 304.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki we Włocławku, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, budynek administracji, pokój 304.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Usługa sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem Zadania 1 jest usługa sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych z terenu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki we Włocławku oraz podległych jednostek organizacyjnych w ilości 164 865,30 kg przez okres 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy, zgodnie z opisem zamieszczonym w Tabeli nr 1 w SIWZ. 2. Zamówienie realizowane będzie poprzez odbiór odpadów, wymienionych w Tabeli nr 1 w SIWZ, z miejsc podanych w Tabeli nr 4 w SIWZ specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy, z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych. Środek transportu musi posiadać wagę najazdową z aktualną legalizacją. Odbiór odpadów będzie prowadzony od poniedziałku do piątku, nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu od 7:00 do 14:00 lub w razie potrzeby - za uzgodnieniem telefonicznym w ciągu 24 godzin od przyjęcia zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany będzie przy każdym odbiorze odpadów do zważenia odbieranych odpadów w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz wystawienia i przekazania Zamawiającemu Karty przekazania odpadów na własnych drukach zgodnych z aktualnymi przepisami. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przejęte odpady w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.). Wykonawca ponosi koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia m. in. udostępnienia pojemników, przywóz i odbiór pojemników, odkażenie miejsca składowania środkiem do tego przeznaczonym, rozładunek, załadunek, transport, przekazanie do miejsca przeznaczenia, unieszkodliwienie. 3. W celu realizacji zamówienia Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu, na czas realizacji zamówienia, specjalistyczne pojemniki i opakowania do gromadzenia odpadów w ilości i w rodzaju zgodnym z opisem zamieszczonym w Tabeli nr 2 w SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania pojemników w stanie czystości i techniczno-sanitarnej przydatności oraz dokonywania jego okresowego przeglądu, jak również wymiany pojemników w wypadku ich zniszczenia lub uszkodzenia. Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.52.44.00-0, 90.52.42.00-8, 90.52.43.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Usługa sukcesywnego odbioru i transportu innych niż medyczne odpadów niebezpiecznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem Zadania 2 jest usługa sukcesywnego odbioru i transportu innych niż medyczne odpadów niebezpiecznych z terenu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki we Włocławku oraz podległych jednostek organizacyjnych w ilości 2 283,30 kg przez okres 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy, zgodnie z opisem zamieszczonym w Tabeli nr 3 w SIWZ. 2. Zamówienie realizowane będzie poprzez odbiór odpadów, wymienionych w Tabeli nr 3 w SIWZ, z miejsc podanych w Tabeli nr 4 w SIWZ specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy, z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych. Środek transportu musi posiadać wagę najazdową z aktualną legalizacją. Odbiór odpadów będzie prowadzony od poniedziałku do piątku, nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu od 7:00 do 14:00 lub w razie potrzeby - za uzgodnieniem telefonicznym w ciągu 24 godzin od przyjęcia zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany będzie przy każdym odbiorze odpadów do zważenia odbieranych odpadów w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz wystawienia i przekazania Zamawiającemu Karty przekazania odpadów na własnych drukach zgodnych z aktualnymi przepisami. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przejęte odpady w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.). Wykonawca ponosi koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, m. in. odbiór pojemników/opakowań, rozładunek, załadunek, transport, przekazanie do miejsca przeznaczenia. 3. Wykonawca będzie odbierał odpady w ich oryginalnych pojemnikach/opakowaniach. Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.00.00-8, 90.51.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Przebudowa wylotu kolektora deszczowego D4 do rzeki Wisły w okolicy ulicy Barskiej
- Zakup karetki transportowej z wyposażeniem
- Przebudowa chodników w ramach zadania inwestycyjnego pn:"BUDOWA CHODNIKÓW W CIĄGACH KOMUNIKACYJNYCH POZA PASAMI DROGOWYMI"
- Rekonstrukcja ulicy Chopina w zakresie jezdni w ramach zadania inwestycyjnego "Rekonstrukcja jezdni na drogach powiatu".
- Mechaniczne zamiatanie jezdni w obrębie pasów drogowych na terenie miasta Włocławek
- Remont kapitalny silnika gazowego MAN model E2876 LE302, zasilanego biogazem
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Tuczna
- Usługa wywozu odpadów na rzecz Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o.
- Opróżnianie lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi - piwnice
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z Urzędu Gminy Łubniany oraz terenów stanowiących mienie Gminy
- Świadczenie usługi odbioru odpadów medycznych, komunalnych i innych wytwarzanych w "Szpitalu Miejskim w Rabce - Zdroju" Sp. z o.o.
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych dla Szpitala Bielańskiego o kodzie 180104 - Lokalizacja ul. Inflancka 6 (ZP-79/2024)
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.