eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Usługa sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i innych niebezpiecznych z terenu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki we Włocławku oraz podległych jednostek organizacyjnych.



Ogłoszenie z dnia 2014-01-14

Włocławek: Usługa sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i innych niebezpiecznych z terenu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki we Włocławku oraz podległych jednostek organizacyjnych.
Numer ogłoszenia: 14634 - 2014; data zamieszczenia: 14.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku , Ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 412 94 13, faks 54 412 94 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.wloclawek.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i innych niebezpiecznych z terenu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki we Włocławku oraz podległych jednostek organizacyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem całości zamówienia jest usługa sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i innych niebezpiecznych z terenu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki we Włocławku oraz podległych jednostek organizacyjnych w ilości 167 148,60 kg łącznie przez okres 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy, podzielona na dwie części. Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Zadań znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz załącznikach do niniejszego ogłoszenia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp o wartości stanowiącej łącznie nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówień uzupełniających będzie przedmiot zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.52.44.00-0, 90.52.42.00-8, 90.52.43.00-9, 90.52.00.00-8, 90.51.20.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: a) posiadają zezwolenie (pozwolenie, wpis lub inną decyzję) wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie odbioru i unieszkodliwiania odpadów, których kody podane są w Tabeli nr 1 Rozdziału II SIWZ - dot. Zadania 1; b) posiadają zezwolenie (pozwolenie, wpis lub inną decyzję) wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie odbioru i transportu odpadów, których kody podane są w Tabeli nr 3 Rozdziału II SIWZ - dot. Zadania 2. Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: a) wykonali, a w przypadku usług okresowych również wykonują usługę, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 usługę polegającą na odbiorze, transporcie i unieszkodliwianiu odpadów medycznych o ilości co najmniej 100 000 kg w ramach jednego zamówienia - dot. Zadania 1; b) wykonali, a w przypadku usług okresowych również wykonują usługę, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 usługę polegającą na odbiorze i transporcie odpadów niebezpiecznych o ilości co najmniej 1 000 kg w ramach jednego zamówienia - dot. Zadania 2. Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz Ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Formularz Cenowy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie, że instalacja, w której będą unieszkodliwiane odpady medyczne posiada wolne moce przerobowe w ilości co najmniej 13 750 kg w skali miesiąca, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ - składają TYLKO Wykonawcy składający ofertę na Zadanie 1. 4.) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności: ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 5. Wykonawcy polegający na potencjale innych podmiotów: 5.1. W przypadku polegania przez Wykonawcę na potencjale technicznym oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, Wykonawca złoży wraz z ofertą pisemne zobowiązanie (oryginał dokumentu) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dokument (w oryginale) tych podmiotów wskazujący, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotowego zamówienia. 5.2. W przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów (pkt 1.5 Rozdziału IV SIWZ), Zamawiający żąda dokumentu/-ów określającego/-ych: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia; c) charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 6. Oświadczenia i dokumenty Wykonawców występujących wspólnie: 6.1. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz załączyć do oferty pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności: wskazanie ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 6.2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą złożyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ, z tym, że oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 2 Rozdziału IV SIWZ składa każdy Wykonawca z osobna, a pozostałe muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego wspólnie, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2b uPzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony przewidują możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy: a) nastąpi obniżenie ceny; b) nastąpi zmiana stawki podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Zmiana cen brutto związana ze zmianą stawki podatku VAT może nastąpić najwcześniej z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę stawki podatku VAT, z uwzględnieniem obowiązujących regulacji; c) nastąpi zmiana stawki opłaty środowiskowej - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych w przypadku zmiany stawki opłaty środowiskowej. Zmiana cen jednostkowych związana ze zmianą stawki opłaty środowiskowej może nastąpić najwcześniej z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę stawki opłaty środowiskowej, z uwzględnieniem obowiązujących regulacji; d) nastąpią zmiany osób wskazanych przez strony do realizacji umowy; e) nastąpi zmiana numeru kodu usługi nie powodująca zmiany przedmiotu umowy; f) umowa nie zostanie zrealizowana do wartości brutto w terminie jej obowiązywania - czas trwania umowy może zostać wydłużony aż do wyczerpania wartości brutto, jednak nie dłużej niż o 6 miesięcy. 2. Zmiana umowy może nastąpić na podstawie pisemnego wniosku, w którym należy umotywować zasadność proponowanych zmian. Zmiany umowy dokonuje się w formie aneksu do umowy, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szpital.wloclawek.pl/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki we Włocławku, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, budynek administracji, pokój 304.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki we Włocławku, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, budynek administracji, pokój 304.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Usługa sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem Zadania 1 jest usługa sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych z terenu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki we Włocławku oraz podległych jednostek organizacyjnych w ilości 164 865,30 kg przez okres 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy, zgodnie z opisem zamieszczonym w Tabeli nr 1 w SIWZ. 2. Zamówienie realizowane będzie poprzez odbiór odpadów, wymienionych w Tabeli nr 1 w SIWZ, z miejsc podanych w Tabeli nr 4 w SIWZ specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy, z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych. Środek transportu musi posiadać wagę najazdową z aktualną legalizacją. Odbiór odpadów będzie prowadzony od poniedziałku do piątku, nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu od 7:00 do 14:00 lub w razie potrzeby - za uzgodnieniem telefonicznym w ciągu 24 godzin od przyjęcia zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany będzie przy każdym odbiorze odpadów do zważenia odbieranych odpadów w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz wystawienia i przekazania Zamawiającemu Karty przekazania odpadów na własnych drukach zgodnych z aktualnymi przepisami. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przejęte odpady w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.). Wykonawca ponosi koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia m. in. udostępnienia pojemników, przywóz i odbiór pojemników, odkażenie miejsca składowania środkiem do tego przeznaczonym, rozładunek, załadunek, transport, przekazanie do miejsca przeznaczenia, unieszkodliwienie. 3. W celu realizacji zamówienia Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu, na czas realizacji zamówienia, specjalistyczne pojemniki i opakowania do gromadzenia odpadów w ilości i w rodzaju zgodnym z opisem zamieszczonym w Tabeli nr 2 w SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania pojemników w stanie czystości i techniczno-sanitarnej przydatności oraz dokonywania jego okresowego przeglądu, jak również wymiany pojemników w wypadku ich zniszczenia lub uszkodzenia. Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.52.44.00-0, 90.52.42.00-8, 90.52.43.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Usługa sukcesywnego odbioru i transportu innych niż medyczne odpadów niebezpiecznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem Zadania 2 jest usługa sukcesywnego odbioru i transportu innych niż medyczne odpadów niebezpiecznych z terenu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki we Włocławku oraz podległych jednostek organizacyjnych w ilości 2 283,30 kg przez okres 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy, zgodnie z opisem zamieszczonym w Tabeli nr 3 w SIWZ. 2. Zamówienie realizowane będzie poprzez odbiór odpadów, wymienionych w Tabeli nr 3 w SIWZ, z miejsc podanych w Tabeli nr 4 w SIWZ specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy, z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych. Środek transportu musi posiadać wagę najazdową z aktualną legalizacją. Odbiór odpadów będzie prowadzony od poniedziałku do piątku, nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu od 7:00 do 14:00 lub w razie potrzeby - za uzgodnieniem telefonicznym w ciągu 24 godzin od przyjęcia zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany będzie przy każdym odbiorze odpadów do zważenia odbieranych odpadów w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz wystawienia i przekazania Zamawiającemu Karty przekazania odpadów na własnych drukach zgodnych z aktualnymi przepisami. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przejęte odpady w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.). Wykonawca ponosi koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, m. in. odbiór pojemników/opakowań, rozładunek, załadunek, transport, przekazanie do miejsca przeznaczenia. 3. Wykonawca będzie odbierał odpady w ich oryginalnych pojemnikach/opakowaniach. Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.00.00-8, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.