To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-05
Warszawa: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU BIUROWEGO (DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, FAKSÓW) DLA BIURA RZECZNIKA PRAW PACJENTA
Numer ogłoszenia: 146393 - 2012; data zamieszczenia: 05.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125775 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Rzecznika Praw Pacjenta, Aleja Zjednoczenia 25, 01-829 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 833 08 86, faks 22 833 08 86.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU BIUROWEGO (DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, FAKSÓW) DLA BIURA RZECZNIKA PRAW PACJENTA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych nieużywanych, (nieregenerowanych) materiałów eksploatacyjnych, do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty, których elementy składowe są fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo i nazwą producenta, symbolem produktu, nazwą (typem, modelem) materiału, nazwą lub typem sprzętu, do którego jest przeznaczony, opisem zawartości i terminem przydatności do użytku. Rodzaj urządzeń, którymi dysponuje Zamawiający, rodzaj i orientacyjna ilość materiałów eksploatacyjnych oraz minimalna wydajność podane zostały w Załączniku nr 1 - wykaz materiałów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne równoważne tj. spełniające parametry określone w SIWZ, jakościowo kompatybilne ze sprzętem, do którego są stosowane, o parametrach takich samych lub wyższych (wydajność, jakość wydruku, pojemność tuszu) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia, zapewniające prawidłową eksploatację i wykorzystywanie wszystkich funkcji urządzenia. Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnego odbioru odpadów będących efektem zużycia materiałów eksploatacyjnych w drukarkach, urządzeniach wielofunkcyjnych oraz faksach, nie częściej niż dwa razy w czasie obowiązywania zawartej z Wykonawcą umowy, na swój koszt.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Automatyka Biurowa sp. z o.o., Al. Prymasa Tysiąclecia 103, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 85786,35
Oferta z najniższą ceną: 85786,35 / Oferta z najwyższą ceną: 114503,08
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 22/2025 Sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- Dostawa materiałów biurowych do biura projektu
- Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem i wniesieniem materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- 25/D/25 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących"
- Dostawa tonerów i bębnów do drukarek
- Zakup i dostawa zestawów komputerowych, laptopów, tonerów i akcesoriów dla Urzędu Miasta Częstochowy - 6 części
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.