Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-07
Wałbrzych: Prace utrzymaniowe (konserwacje i naprawy cząstkowe elementów) obiektów inżynierskich (ok. 70 szt.) i urządzeń odwadniających (ok. 120 szt.) w ciągach dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Wałbrzycha
Numer ogłoszenia: 146394 - 2011; data zamieszczenia: 07.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Komunikacji , ul. Armii Krajowej 35, 58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6414400, 6414408, faks (074) 6414404.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdik.walbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace utrzymaniowe (konserwacje i naprawy cząstkowe elementów) obiektów inżynierskich (ok. 70 szt.) i urządzeń odwadniających (ok. 120 szt.) w ciągach dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Wałbrzycha.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace utrzymaniowe (konserwacje i naprawy cząstkowe elementów) obiektów inżynierskich (ok. 70 szt.) i urządzeń odwadniających (ok. 120 szt.) w ciągach dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Wałbrzycha. Zakres zamówienia: prace renowacyjne typowane będą na zarządzanych ok. 70 obiektach mostowych i ok. 120 przepustach i urządzeniach odwadniających zależnie od skali uszkodzeń i zagrożeń, na bieżąco w ciągu całego okresu obowiązywania umowy. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien posiadać pojazd dostawczy dyspozycyjny w ciągu maksymalnie do 0,5 godziny oraz zapewnić pracownikom środki łączności. W przypadku napraw dróg po robotach prowadzonych na obiektach inżynierskich i urządzeniach odwadniających Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznego, całodobowego przejazdu w otoczeniu naruszonej nawierzchni i pobocza - do czasu ich naprawy przez Wykonawcę robót drogowych wskazanego przez Zamawiającego (za odrębną umową i wynagrodzeniem). Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia, mające związek z prowadzonymi robotami aż do odbioru całości zadania (wraz z naprawą nawierzchni dróg). Przy wykonywaniu robót Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu na czas prowadzonych robót z uwzględnieniem ich charakteru w terminie 7 dni od dnia podpisania z Zamawiającym umowy (rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzeniem). UWAGA! Ze względu na specyficzny rodzaj prac, drobne prace naprawcze i konserwacyjne prowadzone w pasie drogowym pod ruchem, mające bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego, które należy wykonać szybko i profesjonalnie nie powodując znacznych utrudnień w ruchu oraz biorąc pod uwagę klimat (występujące ulewne deszcze powodujące lokalne powodzie i podtopienia) i warunki terenowe np. szkody górnicze - ze względu na dyspozycyjność Wykonawcy Zamawiający wymaga aby baza Wykonawcy była zlokalizowana na terenie miasta Wałbrzycha lub w odległości nie większej niż do 15 km od siedziby Zarządu Dróg i Komunikacji. Wykonawca, który przetarg wygra przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu oryginały lub potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzające prawo dysponowania terenem i obiektami pod bazę na terenie miasta Wałbrzycha lub zlokalizowaną w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zarządu Dróg i Komunikacji oraz do jej okazania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.22.11.19 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 365.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia [ prace renowacyjne: naprawczo- konserwacyjne, roboty remontowe obiektów inżynierskich (tj. mostów, przepustów, murów oporowych) i urządzeń odwadniających], trwające przez okres co najmniej 6 miesięcy każde zamówienie.Ocena, czy Wykonawca spełnia przedstawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów określonych w pkt 7 i 8 SIWZ, potwierdzających spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub ma możliwość dysponowania niezbędnymi do realizacji zamówienia: 1.1. narzędziami i urządzeniami (niezbędnym minimum sprzętowym): a) agregat przewoźny (prądotwórczo-spawalniczy) - szt. 1, b) samochód dostawczy do 5 ton - szt. 1, c) ciągnik kołowy z przyczepą do 5 ton - szt. 1, d) koparka kołowa poj. łyżki 0,25 m3 - szt. 1, 1.2. bazą zlokalizowaną na terenie miasta Wałbrzycha lub w odległości nie większej niż 15 km od siedziby ZDiK, Ocena, czy Wykonawca spełnia przedstawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów określonych w pkt 7 i 8 SIWZ, potwierdzających spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub ma możliwość dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) 1 osobą z uprawnieniami do nadzorowania prac: - posiadającą uprawnienia budowlane (zakres ograniczony) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robotami mostowo -drogowymi lub hydrotechniczno-melioracyjnymi, - staż pracy min. 5 lat w kierowaniu i nadzorowaniu robotami (licząc od daty uzyskania uprawnień), - będącą członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (posiadająca aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB) b) 2 brygadami po min. 2 pracowników na stanowiskach robotniczych c) przynajmniej jeden z pracowników powinien być przeszkolony w zakresie kierowania ruchem na drodze. Ocena, czy Wykonawca spełnia przedstawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów określonych w pkt 7 i 8 SIWZ, potwierdzających spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca, który przetarg wygra przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie przedstawić: a) oryginały lub potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzające prawo dysponowania terenem i obiektami pod bazę zlokalizowaną na terenie Wałbrzycha lub w odległości nie większej niż 15 km od siedziby ZDiK oraz do jej okazania. Jeżeli Wykonawca, korzystać będzie z bazy na podstawie umowy zawartej z innym podmiotem, umowa musi być zawarta co najmniej na okres realizacji zamówienia; w przypadku, gdy strony umowy przewidują możliwość jej wypowiedzenia, okres wypowiedzenia musi być co najmniej 2 - miesięczny. b) dokumenty ubezpieczeniowe (polisy) potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z § 11 umowy. c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) umowę konsorcjum w przypadku podmiotów występujących wspólnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących istotnych postanowień umownych: 1.1. zakresu przedmiotu umowy oraz sposobu wykonania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, np. zaistnienie warunków faktycznych wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy, 1.2. terminu realizacji umowy - wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy, 1.3. osób wymienionych w ofercie Wykonawcy pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, oraz że osoby te będą spełniały warunki opisane w SIWZ, 1.4. innych postanowień umownych w zakresie wynikającym z uregulowań prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, 1.5. innych - mogących mieć wpływ na niezakończenie przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od stron, 1.6. w przypadkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdik.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Komunikacji w Wałbrzychu, 58-302 Wałbrzych, ul. Armii Krajowej 35.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg i Komunikacji w Wałbrzychu, 58-302 Wałbrzych, ul. Armii Krajowej 35, sekretariat, pokój 108..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Remont budynku rozdzielni gł. energ. z wymianą wyposażenia i agregatu prądotwórczego Szpitala przy ul. Batorego 4 w systemie zaprojektuj i wybuduj na realizację zadania pn: Poprawa bazy leczniczej
- Wykonanie robót remontowo - utrzymaniowych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha na drogach publicznych
- Świadczenie usługi cateringowej dotyczącej posiłków dla obsługi dwóch festiwali organizowanych przez Zamek Książ w Wałbrzychu Sp. z o.o
- Dostawa kompletnego materiału na ogrodzenia utwardzonego terenu pod boksy na pojemniki dla miejsc gromadzenia odpadów."
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu budynku przy ul. Mieroszowskiej 8 w Wałbrzychu"
- Sukcesywna dostawa trumien, urn i ramek nagrobkowych dla potrzeb ZUCiUP, MZUK Sp. z o.o. w Wałbrzychu.
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wrócikowo
- "Przebudowa drogi gminnej 364830K w km od 0+0,00 do km 0+205,00 w miejscowości Szaflary, Gmina Szaflary"
- Ochrona różnorodności biologicznej w Subregionie Brzeskim
- Przebudowa drogi gminnej w m. Niskowa przez wieś i Niskowa Krzaki
- Doposażenie siłowni zewnętrznej nad jeziorem w Kikole wraz z montażem piłko-chwytów przy boiskach plażowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.