Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-20
Sulechów: Przebudowa drogi gminnej relacji Krężoły-Obłotne w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020
dla operacji typu budowa lub modernizacja dróg lokalnych oraz budowę infrastruktury rowerowej na terenie MOF Zielonej Góry Gmina Sulechów, etap Sulechów-Krężoły-Obłotne-Kruszyna
Numer ogłoszenia: 146401 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów , Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej relacji Krężoły-Obłotne w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020 dla operacji typu budowa lub modernizacja dróg lokalnych oraz budowę infrastruktury rowerowej na terenie MOF Zielonej Góry Gmina Sulechów, etap Sulechów-Krężoły-Obłotne-Kruszyna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1 Zamówienie obejmuje realizację: 1) zadania pn. Przebudowa drogi gminnej relacji Krężoły - Obłotne, w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 dla operacji typu budowa lub modernizacja dróg lokalnych, 2) zadania pn. Budowa infrastruktury rowerowej na terenie MOF (Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego) Zielonej Góry - Gmina Sulechów, etap Sulechów-Krężoły-Obłotne-Kruszyna. 1.2 Szczegółowy zakres robót określają projekty budowlane, a także projekty wykonawcze oraz przedmiary robót, opracowane przez Biuro Obsługi Inwestycji BGWprojekt z siedzibą w Sulechowie przy ul. Pl. Bp Wilhelma Pluty 6/2. 1.3 Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. 1.4 Wykonawca musi uwzględnić: 1) zabezpieczenie terenu budowy, 2) konieczność uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu realizacji robót, 3) wywiezienie odpadów z terenu budowy - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport, utylizację oraz składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, 4) załadunek, wywiezienie i rozładunek materiałów rozbiórkowych w tym kostki brukowej granitowej, wykorytowanej ziemi urodzajnej oraz materiału z koryta - kruszywa łamanego, piasku i innych które wskaże inspektor nadzoru, w miejsce wskazane przez Zamawiającego, na terenie miasta Sulechów lub wsi bezpośrednio sąsiadujących z Sulechowem, 5) uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prowadzonych robót po ich zakończeniu, 6) uporządkowanie terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, 7) uzgodnienie we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutu ścieków, 8) zorganizowanie we własnym zakresie: a) zaplecza budowy, b) terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń, 9) zastosowanie krawężników o kształcie łukowym i odpowiednim promieniu łuku na łukach - Zamawiający nie dopuszcza zastosowania na łukach krawężników prostych, chyba, że nie będzie możliwości dobrania krawężników łukowych o odpowiednim promieniu łuku, 10) połączenie krawężników najazdowych z wystającymi za pomocą krawężników łączących - skośnych, 11) wykonanie, przy udziale inspektora nadzoru robót i w miejscach przez niego wskazanych, badań wskaźnika zagęszczenia gruntu przy zastosowaniu: a) lekkiej płyty dynamicznej O 300 mm, w obrębie nawierzchni i wjazdów z kostki brukowej betonowej, na warstwie podbudowy z kruszyw łamanych, nie rzadziej niż co ok. 50 metrów, b) VSS - min. 5 badań, 12) konieczność częściowej przebudowy istniejących zjazdów o nawierzchni utwardzonej, w zakresie niezbędnym do dostosowania ich wysokości do zaprojektowanej niwelety drogi. 1.5 Materiały rozbiórkowe stanowią własność Zamawiającego. 1.6 W robotach drogowych nie dopuszcza się stosowania tłucznia pomiedziowego. 1.7 Do wykonania przedmiotu zamówienia należy zastosować betonowe elementy brukowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające wymagania Polskich Norm tj.: a) PN-EN 1338:2005 Betonowa kostka brukowa. Wymagania i metody badań, b) PN-EN 1340:2004 Krawężniki betonowe. Wymagania i metody badań, przy czym dla kostki betonowej: - odporność na warunki atmosferyczne - klasa 3 oznaczenie D, - odporność na ścieranie - klasa 4 oznaczenie I, - wytrzymałość na rozciąganie przy rozłupywaniu - zgodna z wymaganiami normy, dla krawężników betonowych: - odporność na warunki atmosferyczne - klasa 3 oznaczenie D, - wytrzymałości na zginanie - klasa 3 oznaczenie U, - odporność na ścieranie - klasa 4 oznaczenie I. 1.8 Zamawiający informuje, że w obrębie terenu budowy tj. w ulicach: a) Krakowskiej w Krężołach, na odcinku od skrzyżowania z ul. Wolsztyńską do skrzyżowania z ul. Tymiankową, b) Tymiankowej w Krężołach, na odcinku od ul. Krakowskiej do skrzyżowania z ul. Koperkową, w okresie poprzedzającym wykonanie przedmiotu zamówienia, będą prowadzone roboty związane z budową kanalizacji sanitarnej. Inwestorem tego zadania będzie Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne SuPeKom sp. z o. o. z siedzibą w Sulechowie przy ul. Poznańskiej 18. Zamawiający zamierza przekazać Wykonawcy ww. część teren budowy w terminie do 15 czerwca 2017 r. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - w przypadku gdy w przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym, dokumentacji projektowej oraz STWiOR użyte są nazwy własne materiałów i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych. 5. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 7. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 90.000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie dróg o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,- zł, w której występowało ułożenie kostki brukowej betonowej o powierzchni minimum 10.000 m2
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, w tym kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami drogowymi, posiadającego minimum 5 letnie doświadczenie w kierowaniu budową
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty na załączniku nr 1. 2. Dane Wykonawcy na załączniku nr 1a. 3. Uproszczone kosztorysy ofertowe dla każdego z zadań osobno zawierające co najmniej następujące kolumny: liczba porządkowa, opis, jednostka miary, cena jednostkowa netto, wartość netto. W przypadku gdy Wykonawca zamieści w kosztorysie ofertowym podstawy nakładów lub podstawy nakładów odmienne niż w złączonym do siwz przedmiarze robót, Zamawiający nie będzie brał zastosowanych podstaw nakładów pod uwagę przy ocenie ofert. Zamawiający zwraca uwagę, aby opisy robót w załączonych do oferty uproszczonych kosztorysach ofertowych były zgodne z opisami zawartymi w załączonych do siwz przedmiarach robót. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 5. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 1) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców, 2) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o któ-rych mowa w pkt III.4.2) i III.4.4).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Wydłużenie okresu gwarancji ponad wymagane 60 miesięcy - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie dotyczących: 1) terminów realizacji zadania - zmiana terminów realizacji przedmiotu zamówienia możliwa będzie w następujących przypadkach: a) w przypadku przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego części terenu budowy, w obrębie którego planowana jest przez Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne SuPeKom sp. z o. o. z siedzibą w Sulechowie przy ul. Poznańskiej 18, budowa kanalizacji sanitarnej w ulicach: - Krakowskiej w Krężołach, na odcinku od skrzyżowania z ul. Wolsztyńską do skrzyżowania z ul. Tymiankową, - Tymiankowej w Krężołach, na odcinku od ul. Krakowskiej do skrzyżowania z ul. Koperkową, po 15 czerwca 2017 r., b) w przypadku wystąpienia w trakcie wykonywania robót wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych, które w znaczny sposób opóźniłyby zakończenie robót, c) w przypadku wstrzymania robót lub przerw w pracach, powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, d) w przypadku wstrzymania robót, na mocy decyzji organów uprawnionych do wstrzymania lub przerwania robót, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, e) w przypadku wstrzymania robót na mocy decyzji Zamawiającego lub innych organów, z przyczyn innych, niż związane z błędnym sposobem realizacji robót przez Wykonawcę, użyciem przez niego wadliwych materiałów czy też naruszeniem przez Wykonawcę przepisów prawa, f) w przypadku konieczności usunięcia wad lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli konieczność usunięcia wad lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej ma wpływ na termin wykonania umowy, g) w przypadku wystąpienia w trakcie wykonywania robót kolizji z sieciami, urządzeniami, fragmentami budowli lub innymi przeszkodami, nie ujętymi w dokumentacji projektowej, uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami lub sztuką budowlaną, h) w przypadku wystąpienia w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia odkrycia, co do którego istnieje przypuszczenie, iż jest ono związane z zabytkiem lub uzasadnione będzie zawiadomienie konserwatora zabytków w celu dokonania oględzin, i) w przypadku konieczności prowadzenia na terenie budowy wykopalisk archeologicznych, usunięcia niewypałów lub niewybuchów, wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych lub terenowych, j) w przypadku zlecenia wykonania zamówienia dodatkowego, którego wykonanie ma wpływ na zmianę terminu realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia, k) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, które będą miały wpływ na przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy, l) w przypadku odkrycia wadliwie wykonanych robót przez poprzednich wykonawców, o ile będzie to miało wpływ na harmonogram i termin wykonania przedmiotu umowy, m) w przypadku zaistnienia działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, n) w przypadku zaistnienia innych sytuacji wyjątkowych, wpływających istotnie na przedłużenie czasu realizacji przedmiotu umowy, o) w przypadku przedłużenia procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego np. poprzez środki ochrony prawnej wykorzystywane przez wykonawców lub inne pod-mioty przed zawarciem umowy, a termin zakończenia robót określony został datą, p) skrócenia terminu realizacji za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy, 2) zmian w sposobie spełnienia świadczenia, w przypadku: a) niedostępności na rynku materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów; pojawienia się na rynku materiałów nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia, b) konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej, c) konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych, ze względu na zmiany obowiązującego prawa, d) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, e) rezygnacji z realizacji części robót, 3) zmiany kierownika budowy - zmiana kierownika budowy następować może na wniosek Wykonawcy za pisemną zgodą Zamawiającego; osoba proponowana na to stanowisko musi spełniać wymagania opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4) zmian wynagrodzenia, ze względu na zmiany zakresu rzeczowego w przypadkach będących następstwem konieczności usunięcia wad projektu lub wprowadzenia zmian w projekcie, 5) liczby, wysokości i terminów zapłaty poszczególnych części wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku, gdy z przyczyn określonych w punkcie 1) powyżej nastąpi zmiana terminów realizacji umowy, 6) zmian nazwy zadania, numerów kont bankowych oraz działów, rozdziałów i paragrafów klasyfikacji budżetowej, 7) stawki podatku od towarów i usług w przypadku ustawowej zmiany stawek oraz w konsekwencji zmiany (podwyższenia lub obniżenia) kwoty brutto wynikającej z umowy, 8) zmian wskazanych w ofercie lub wprowadzenia nowych części przedmiotu zamówienia, które będą realizowane przy udziale podwykonawców - zmiana sposobu realizacji przedmiotu za-mówienia w tym zakresie możliwa będzie w przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje w swojej ofercie wykonania przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców, lub zadeklaruje wykonanie części przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców w określonym zakresie, a docelowo zechce dokonać zmiany tego zakresu lub konkretnego podwykonawcy; Wykonawca może wnosić o dokonanie zmiany umowy dotyczącej zlecania usług podwykonawcom, gdy zmiana taka przyczyni się do poprawienia szybkości lub jakości usług stanowiących przedmiot umowy, uchylenia niebezpieczeństwa opóźnień lub zwłoki w realizacji przedmiotu umowy, względnie wskazana jest ze względu na wymóg specjalistycznej wiedzy lub doświadczenia, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wprowadzenia w życie, po podpisaniu umowy, regulacji prawnych wywołujących potrzebę dostosowania umowy do nowych regulacji prawnych wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Sulechów
Plac Ratuszowy 6
66-100 Sulechów
pok. 119.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów Biuro Obsługi Interesanta, pok. 002.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przebudowa drogi gminnej relacji Krężoły - Obłotne - w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020 z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na operacje typu Budowa lub modernizacja dróg lokalnych Budowa infrastruktury rowerowej na terenie MOF Zielonej Góry Gmina Sulechów, etap Sulechów-Krężoły-Obłotne-Kruszyna - realizowana w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Zielonej Góry w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dróg gminnych (ul. Czapli oraz ul. Dobra) w Lędzinach
- Modernizacja parkingu w Rędzinach ul. Broniewskiego 6
- Remont drogi gminnej nr 580642K w km od 0+000,00 do km 0+425,00 w miejscowości Kamionna, Gmina Trzciana.
- Bieżące utrzymanie dróg publicznych na terenie miasta Zabrze w roku 2025 z podziałem na części.
- Poprawa jakości infrastruktury drogowej drogi powiatowej przebiegającej przez Powiat Moniecki i Powiat Augustowski - przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 1220 B Dolistowo Stare - Jasionowo
- Odbudowa dróg gminnych uszkodzonych w wyniku powodzi, która miała miejsce w miesiącu wrześniu 2024 r. na terenie gminy Stoszowice
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.