To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-16
Warszawa: 38/WNoŻCziK/SGGW/2016
Dostawa różnych mebli oraz sprzętu biurowego do pracowni zaawansowanych analiz epidemiologii żywieniowej.
Numer ogłoszenia: 146406 - 2016; data zamieszczenia: 16.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91725 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5931390, faks 022 5931391.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 38/WNoŻCziK/SGGW/2016 Dostawa różnych mebli oraz sprzętu biurowego do pracowni zaawansowanych analiz epidemiologii żywieniowej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa różnych mebli oraz drobnego sprzętu biurowego w celu utworzenia stanowisk do pracowni zaawansowanych analiz epidemiologii żywieniowej w ramach dotacji celowej na pokrycie kosztów restrukturyzacji Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w załączniku 4a i 4b do SIWZ. CPV: 39111100-4, 39121200-8, 39132100-7, 30191000-4, 30191400-8 OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 1 - Fotele obrotowe, stoły konferencyjne składane, szafy biurowe na dokumenty, szafa metalowa na akta poufne CPV: 39111100-4, 39121200-8, 39132100-7 Krótki opis części zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup 5 foteli obrotowych, 6 stołów konferencyjnych składanych, 2 szaf biurowych na dokumenty oraz 1 szafy metalowej na akta poufne do pracowni zaawansowanych analiz epidemiologii żywieniowej, opisane szczegółowo w załączniku nr 4a do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Katedra Żywienia Człowieka, ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa. Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 2 - Niszczarka, gilotyna do papieru, bindownica CPV: 30191400-8, 30191000-4 Krótki opis części zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup niszczarki, gilotyny do papieru oraz bindownicy do pracowni zaawansowanych analiz epidemiologii żywieniowej, opisany szczegółowo w załączniku nr 4b do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Katedra Żywienia Człowieka, ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.11.00-4, 39.12.12.00-8, 39.13.21.00-7, 30.19.10.00-4, 30.19.14.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa różnych mebli oraz sprzętu biurowego do pracowni zaawansowanych analiz epidemiologii żywieniowej. Zadanie 1 - Fotele obrotowe, stoły konferencyjne składane, szafy biurowe na dokumenty, szafa metalowa na akta poufne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GREGORJAN PAULINA KILIAN, ul. Fabryczna 11, 05-500 Łoziska, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8329,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11623,50
Oferta z najniższą ceną: 6752,70 / Oferta z najwyższą ceną: 19920,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa różnych mebli oraz sprzętu biurowego do pracowni zaawansowanych analiz epidemiologii żywieniowej. Zadanie 2 - Niszczarka, gilotyna do papieru, bindownica
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DIRECT K.KOSSON I WSPÓLNIK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
DIRECT K.KOSSON I WSPÓLNIK SPÓŁKA JAWNA
- DIRECT K. Kosson, M. Bogiel, J. Praga SJ, ul. Lubelska 12/14, 03-802 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1977,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2792,10
Oferta z najniższą ceną: 1180,80 / Oferta z najwyższą ceną: 5535,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu informatycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sierpcu
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Dostawa nowych biurowych krzeseł obrotowych wraz z odbiorem starych krzeseł do utylizacji
- Dostawę mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach II 2 postępowanie.
- Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.