Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-09
Nowogard: Bieżące utrzymanie i pielęgnacja terenów zielonych w mieście Nowogard
Numer ogłoszenia: 146446 - 2012; data zamieszczenia: 09.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowogard , Plac Wolności 1, 72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3926200, faks 091 3926206.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie i pielęgnacja terenów zielonych w mieście Nowogard.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac pielęgnocyjno- utrzymaniowych terenów zielonych miasta Nowogard w okresie od 1 czerwca 2012 r. do dnia 31 maja 2013 r. Ogólna powierzchnia (zieleńce- skwery i zieleń przyuliczna) : 353.791 m2 1) TRAWNIKI (zieleńce- skwery i zieleń przyuliczna) 130.685 m2 + 76.147 m2 = 206.832 m2 a) koszenie trawników i grabienia skoszonej trawy w okresie od czerwca do października 2012 r i od kwietnia do maja 2013 r.: - 9- krotne - zieleńce- skwery poz. 1- 25 i 27- 29 wykazu 113.725 m2, - 6- krotne w roku - zieleńce- skwery poz. 26, 31 i 32 wykazu o pow. 16.960 m2, - 6- krotne w roku - zieleń przyuliczna poz. 1- 25 i 27- 33 wykazu o pow. 74.467 m2, - 2- krotne w roku - zieleń przyuliczna poz. 26 wykazu o pow. 1 680 m2 , b) 9- krotne grabienie skoszonej trawy lub zbieranie jej do specjalnych pojemników zamontowanych do kosiarek - zieleńce- skwery poz. 1- 25 i 27- 29 wykazu o pow. 113.725 m2, c) wygrabianie liści w okresie jesiennym i wiosennym: - zieleńce- skwery poz. 1-25 i 27- 29 wykazu 113.725 m2 , - zieleń przyuliczna poz. 9, 21, 23, 28, 29, 32 i 33 wykazu 20.853 m2 , d) wiosenne wałowanie trawników i likwidacja kretowisk 1- krotne w sezonie zieleńce- skwery poz. 20, 22 i 26 (boisko) wykazy o pow. 89.457 m2 , e) odbudowa trawników - likwidacja tzw. przydeptów na pow. 100 m2 . 2) KWIETNIKI: rabaty + donice (różanki, byliny, kwiaty sezonowe, kompozycie poj. drzewa i krzewy): - pow. różanek 81 m2 , pow. kwiatów wieloletnich 38 m2, pow. kwiatów sezonowych 142 m2, - 25- donic (15- betonowych i 10- drewnianych) o pow. 183 m2 , a) prace pielęgnacyjne 495 szt. róż : - wiosenne: usunięcie zabezpieczeń zimowych, przycinanie , uzupełnienie różanki ziemią żyzną lub kompostową i nawożenie mineralne, - jesienne : przycinanie i zabezpieczanie róż na okres zimy, - opryskiwanie środkami chemicznymi róż przed szkodnikami i chorobami 2- krotne , b) cięcia pielęgnacyjne i nawożenie mineralne bylin o pow. 38 m2, c) odchwaszczanie 7- krotne w sezonie pow. 302 m2 całości , d) 2- krotne sadzenie kwiatów sezonowych w ilości ok. 4.250 szt. wraz z usunięciem roślin przekwitniętych obumarłych, uzupełnieniem ziemią kompostową i nawożenie mineralne - lipiec ( begonie, aksamitki, szałwie) i kwiecień (bratki) nawożenie i uzupełnienie ziemi, - uzupełnianie zniszczonych lub skradzionych kwiatów sezonowych w ilości 200 szt. , - 10- krotne podlewanie kwiatów sezonowych, 3) ŻYWOPŁOTY o pow. 2.545 m2 całości - cięcia : formujące - 5- krotne całości, sanitarne i odmładzające - 1- krotne, - odchwaszczanie żywopłotów - 4- krotne w sezonie całości, - nasadzenia uzupełniające 50 szt. krzewów o wysokości min. 40 cm z zaprawą dołów do połowy, - mulczowanie korą misek przy krzewach - 1-krotne w sezonie pow. 245 m2 zieleń przyuliczna poz. 9 i 28, pow. 223 m2 zieleńce- skwery poz. 9, 12, 18 i 22 wykazu. 4) KRZEWY: pojedyncze - 241 szt. , skupiny - 1.614 m2 całości - cięcia pielęgnacyjne : formujące, regulacyjne (w zależności od gatunku), sanitarne i odmładzające - 1- krotne w sezonie całości, - mulczowanie korą misek przy krzewach - 1-krotne , 80 szt. i 400 m2 - odchwaszczanie mulczowanych krzewów 5- krotne - przekopanie i pielenie (misek) przy krzewach - 3- krotne w sezonie, 161 szt. i 1.214 m2 krzewów, - zabezpieczenie krzewów wrażliwych na przymrozki 20 szt. , - nasadzenia uzupełniające 50 szt. krzewów o wysokości min. 40 cm z zaprawą dołów do połowy, - nawożenie mineralne 1- krotne w sezonie i podlewanie 3- krotne w sezonie 20 szt. krzewów. 5) DRZEWA 2.549 szt. całości, w tym: 2.406 szt. liściastych i 265 szt. iglastych; - nasadzenia uzupełniające drzew: 8- jarząb szwedzki, 3-głogów, 4- klonów Royal Red o wysokości min.. 180 cm z całkowitą zaprawą dołów ze wzmocnieniem posadzonego drzewa dwoma kołkami drewnianymi, - wykonanie lub naprawa obudów drewnianych nasadzeń młodych drzew w ilości 20 szt., - odchwaszczanie misek 249 szt. drzew - 4- krotne , - mulczowanie korą misek przy drzewach - 1-krotne 155 szt. skwery- zieleńce, 94 szt. zieleń przyuliczna, - wycinka drzew chorych, obumarłych i zagrażających bezpieczeństwu ok. 10 szt.(6- drewno miękkie, 4-drewno twarde - o pierśnicy 31- 65 cm), załadunek, transport na odległość do 5 km i złożenie pozyskanego drewna, rębakowanie pozyskanych gałęzi, - uprzątnięcie wiatrołomów i wiatrowałów przewidywana masa 5 mp załadunek, transport na odległość do 5 km i złożenie pozyskanego drewna, rębakowanie pozyskanych gałęzi, - cięcia pielęgnacyjne koron 136 szt. drzew (sanitarne lub sanitarno- korekcyjne 90 szt. drzew o wysokości 6 - 17 m , sanitarno- formujące 46 szt. drzew o wysokości ok. 5m), - 1- krotne usuwanie odrostów z pni 300 szt. drzew, - 2- krotne podlewanie młodych drzewek w ilości 65 szt . 6) ZPK SARNI LAS - teren parkowy. - nasadzenia wzbogacające podszyt drzewostanu - 50 szt. buków pospolitych o wysokości ok. 60 cm bez zaprawy dołów, 7) DWA CISY POSPOLITE. i ich otoczenie o pow. 272 m2, - 4- krotne odchwaszczanie i podlewanie ( w okresie susy o dawce ok. 180 l na jedno drzewo), - 1- krotne nawożenie mieszanką zawierającą NPK 16-8-16 w ilości 5 kg, - 2- krotne opryskiwanie koron drzew środkiem chemicznym do zwalczania szkodnika misecznika cisowca w czerwcu w odpowiednim przedziale czasowym i warunkach atmosferycznych, - 2- krotne opryskiwanie koron drzew środkiem chemicznym do zwalczania grzyba Phomopsis juniperovora w kwietniu w odpowiednim przedziale czasowym i warunkach pogodowych, - 2- krotne usuwanie obumarłych gałęzi i pędów, wygrabianie opadłego igliwia i jego utylizacja , - uzupełnienie korą drzew iglastych - 1 m3 otoczenia wokół drzew, - 1- krotna konserwacja drewnochronem płotka ogradzającego drzewa. 8) ZBIERANIE I WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH NA SKŁADOWISKO ODPADÓW -WSKAZANE PRZEZ ZAMAWIAJACEGO (zieleńce- skwery, zieleń przyuliczna) - pow. 353.841 m2. - opróżnianie 53 szt. koszy parkowych i wywóz nieczystości - 4- razy w miesiącu, - zbieranie nieczystości: a) codzienne w dni robocze z terenów zieleńce - skwery poz. 1-6, 8, 13, 14, 17, 18, 20 i 21 wykazu o pow. 104.472m2 , b) 2 razy w tygodniu (wtorek i piątek): - z terenów zieleńce- skwery poz. 9, 12, 22, 23, 24, 27, 28 i 29 wykazu o pow. 24.887 m2, - z terenów zieleni przyulicznej poz. 1- 25 i 27- 33 wykazu o pow. 82.215 m2 c) 1 raz w tygodniu z zieleńców - skwerów poz. 7, 10, 11, 15, 16, 19, 25, 26 i 31 wykazu o pow. 23.435 m2 , d) 2 razy w miesiącu zieleńce- skwery poz. 32 (polana ZKP) wykazu o pow. 4.500 m2 e) 1 raz w miesiącu: - zieleńce- skwery poz. 30 i 32(teren parkowy i leśny) wykazu o pow. 112.330 m2, - zieleń przyuliczna pow. 26 wykazu o pow. 1 680 m2, f) usuwanie nieczystości z brzegu jeziora odcinek od plaży miejskiej do ul.Kilińskiego 1.017 m . 9) NAPRAWA I KONSERWACJA ŁAWEK I SIEDZISK PARKOWYCH ławki betonowe 72 szt., ławki żeliwne 7 szt. , siedziska- murki - 440 mb . - wymiana 28- desek z 7- ławek żeliwnych, deska wykonana z drewna twardo, bejcowana i 2- krotnie lakierowana, - wymiana 18- desek i 12- mocowań wykonanych z drewna twardego, malowanie lub lakierowanie farbą olejną wymienionych elementów ławek betonowych i siedzisk, 10) NAPRAWA I KONSERWACJA KOSZY NA ŚMIECI - 52 szt. koszy naprawa i malowanie 8 szt. koszy. 11) UTRZYMANIE CHODNIKÓW, ALEI I PLACÓW o pow. 19.764 m2 - 6 - krotne zamiatanie całości, - 1- krotne usuwanie darni z brzegów chodników i alei asfaltowych 2.500 m . 12) ZIMOWE ODŚNIEŻANIE CHODNIKÓW I ALEI zakładane 30 dni śnieżne. - zieleńce- skwery poz. 3, 8, 13, 14, 16(chodnik), 17 (chodnik), 18, 20(główne i boczne aleje oraz zejścia- schody do alejki), 21, 22 i 24 wykazu o pow. 15.748 m2, - zieleń przyuliczna poz. nr 26 (aleja żużlowa) o pow. 770m2, - odśnieżanie, posypywanie piaskiem - codziennie (zakładane 30 dni śnieżne). 13) PRACE TRANSPORTOWE związane z pielęgnacja roślin. - transport, załadunek i rozładunek, - rozdrabnianie mechaniczne gałęzi. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia przedstawiają: 1.Wykaz wydzielonych terenów zielonych (zieleńce - skwery ) miasto Nowogard, 2.Wykaz prac w zakresie bieżącego utrzymania i pielęgnacji terenów zielonych w mieście Nowogard, 3.Specyfikacja techniczna wykonania, zasad prowadzenia oraz wymagań dotyczących prac w zakresie bieżącego utrzymania i pielęgnacji terenów zielonych w mieście Nowogard, 4.Mapy poglądowe określające lokalizację prac objętych zamówieniem, stanowiące załączniki do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w wysokości do 40% wartości zmówienia podstawowego, o których mowa w art. 67, ust 1, pkt 6 ustawy Pzp.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 14 000,00 zł słownie: Czternaście tysięcy złotych przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, 275 z póź. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PEKAO SA I o/Nowogard 68 1240 3884 1111 0000 4209 2441 (Uwaga! - przy wnoszeniu wadium przelewem, dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem wniesienia wadium); Potwierdzeniem dokonania wpłaty wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego (wpływ środków na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). 4. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału dokumentu w kasie Urzędu Miejskiego w Nowogardzie, Plac Wolności 1. Gwarancja zapłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie. Uwaga - termin ważności gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą, tj. 30 dni. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty (ksero oryginału dokumentu).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać zezwolenie lub zawartą umowę z podmiotem uprawnionym na transport, odbiór i składowanie odpadów powstałych w trakcie świadczenia usług utrzymania zieleni, zgodnie z ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 nr 236, poz, 2008 ze zm.) lub wpis do rejestru działalności regulowanej zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 1 lipca 2011 r o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2011 nr 152 poz. 887)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia wymogów dotyczących tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia wymogów dotyczących tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobą posiadającą: - ukończoną szkołę o specjalności ogrodnictwo lub rolnictwo lub o podobnym profilu, - ukończenie kursu w zakresie ogrodnictwa lub utrzymania i pielęgnacji drzew ozdobnych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni udokumentować posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 20 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany Umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: a) zaistnienia, po zawarciu Umowy przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od Stron, - którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy, - którego nie można uniknąć, ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej Stronie; Za siłę wyższą, warunkującą zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; b) zmiany jakości, ilości i innych cech któregokolwiek z elementów prac. c) pominięcia jakiejkolwiek części zadania, d) zakresu przedmiotu umowy oraz sposobu wykonywania przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, np. zaistnienie warunków faktycznych na terenie realizacji robót, wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy, e) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron; f) zmiany ceny brutto w przypadku zmiany przez władzę ustawodawczą procentowej stawki podatku VAT; g) wystąpienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych, których realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowogard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowogardzie, Plac Wolności 5, pok. nr 208, 72-200 Nowogard.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowogardzie, Plac Wolności 1 pok. nr 5 Biuro Obsługi Interesanta, 72-200 Nowogard.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWOGARDU
- "Budowa żłobka miejskiego w Nowogardzie" wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
- Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych na terenie miasta Nowogard
- Zadaszenia boksów magazynowych KOMPLEKS B na terenie działki nr 66/10, obręb geodezyjny Słajsino, gmina Nowogard
- Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Samodzielnego Publicznego Szpitala Rejonowego w Nowogardzie
więcej: przetargi w Nowogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania w budynku Centrum Dydaktyczno-Badawczego Nanotechnologii przy al. Piastów 45 w Szczecinie
- Świadczenie usługi ochrony obiektów i mienia oraz utrzymania czystości na terenie Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
- Świadczenie usług sprzątania otoczenia oraz wybranych pomieszczeń części oddziałów Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych prokuratur okręgu konińskiego wraz z myciem okien, w okresie 12 miesięcy tj. od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2025 r.
- Utrzymanie zieleni niskiej i czystości w obrębie Rejonu I w Nysie
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.