eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceOpracowanie projektu aranżacji wnętrz w nowobudowanym budynku nr 11 posadowionym przy ul. Ligockiej 103 w Katowicach/ Z-14/III/2015/PNT.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-17

Katowice: Opracowanie projektu aranżacji wnętrz w nowobudowanym budynku nr 11 posadowionym przy ul. Ligockiej 103 w Katowicach/ Z-14/III/2015/PNT.
Numer ogłoszenia: 146474 - 2015; data zamieszczenia: 17.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64594 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o., ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 78 34 300, faks 32 250 47 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu aranżacji wnętrz w nowobudowanym budynku nr 11 posadowionym przy ul. Ligockiej 103 w Katowicach/ Z-14/III/2015/PNT..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu aranżacji wnętrz dla pomieszczeń znajdujących się w budynku nr 11 posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103. 3.2 Zamawiający przedstawia następujące wytyczne dotyczące opisu przedmiotu zamówienia: ETAP I - projektowy 3.2.1 Wykonawca obowiązany jest wykonać projekt aranżacji wnętrz w zakresie kolorystyki pomieszczeń, doszczegółowienia ( w oparciu o projekt wykonawczy - załącznik nr 8 siwz) wykończenia podłóg oraz ścian, dotyczący następujących pomieszczeń znajdujących się w nowobudowanym budynku nr 11 posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103: 3.2.1.1 pomieszczenie 0.05 ekspozycja; 3.2.1.2 pomieszczenie 0.09, 0.10, 1.10, 1.11, 2.10, 2.11 - toalety; 3.2.1.3 pomieszczenie 0.01, 0.02, 0.08, 1.01, 1.02, 1.07, 2.01, 2.02, 2.07, - komunikacja; 3.2.1.4 pomieszczenie 1.14 oraz 2.14 - pomieszczenie socjalne (aneks kuchenny). 3.2.1.5 pomieszczenie biurowe. 3.2.2 Ponadto wykonawca zobowiązany będzie do: 3.2.2.1 Przedłożenia szczegółowego projektu aranżacji wnętrz w zakresie projektu aranżacji wnętrz powierzchni ekspozycyjnej w budynku nr 11; 3.2.2.2 Przedłożenia projektu aranżacji aneksów kuchennych na 1 i 2 piętrze, z wyszczególnieniem rodzaju mebli kuchennych, kolorystyki, ilości. Przedłożenia do projektu przedmiaru i zestawienia cen jednostkowych. Projekt winien zawierać również zestawienie wyposażenia aneksu kuchennego w urządzenia AGD typu: lodówka, zmywarka, urządzenia do parzenia kawy i herbaty, kuchenka mikrofalowa wraz z podaniem typu urządzeń i wyceny; 3.2.2.3 Przedłożenia projektu aranżacji klatki schodowej na parterze, 1 i 2 piętrze z wyszczególnieniem kolorystyki, rodzaju materiałów wykończeniowych; 3.2.2.4 Przedłożenia projektu aranżacji pomieszczeń sanitarnych z uwzględnieniem rodzaju materiału, ilości i kolorystyki; 3.2.2.5 Przedłożenia zestawienia wyposażenia w akcesoria łazienkowe do wszystkich pomieszczeń sanitarnych znajdujących się w budynku nr 11 tj. dozowniki na mydło, suszarki do rąk, pojemniki na papier toaletowy, szczotki WC, kosze na śmieci; Zestawienie powinno zawierać opis materiału wraz z podaniem ilości i cen jednostkowych za każdy rodzaj akcesoriów łazienkowych; 3.2.2.6 Przedłożenia projektu aranżacji zieleni wewnętrznej w pomieszczeniu ekspozycyjnym. ETAP II - nadzór autorski Wykonawca zobowiązuje się także do sprawowania nadzoru autorskiego nad realizacją opracowanego przez siebie projektu. Zamawiający planuje wdrożyć otrzymane projekty aranżacji wnętrz w okresie od kwietnia do czerwca 2015 r. Nadzór autorski polegać będzie między innymi na: 3.2.3 udziału w naradach budowlanych, na których omawiane będą kwestie związane z wykonywaniem prac budowlanych prowadzonych na podstawie projektu aranżacji będącego przedmiotem umowy. Częstotliwość narad koordynacyjnych będzie zależna od przebiegu prac, realizacji harmonogramu inwestycji oraz innych nieprzewidzianych okoliczności, jednak nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu; 3.2.4 w terminie 14 dni od powiadomienia - usunięciu na własny koszt wad lub błędów w przedmiocie umowy. Wyjaśnianie tych błędów odbędzie się pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym; 3.2.5 dokonywania zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli będzie to uzasadnione i dopuszczalne, 3.2.6 czynnego udziału - w razie potrzeby - na etapie wyłaniania Wykonawcy, któremu zostanie zlecone wykonanie prac/dostaw na podstawie opracowanego przez Wykonawcę projektu aranżacji wnętrz; poprzez udzielanie odpowiedzi na ewentualne zapytania dotyczące zakresu opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji składane przez Wykonawców (np. dotyczące wyjaśnienia niejasności czy też niekompletności projektu). 3.3 Zamawiający informuje, że budynek nr 11 jest w trakcie budowy. Prace inwestycyjne w budynku nr 11 mają zakończyć się do 20.06.2015 r. obecnie trwają prace inwestycyjne związane są z wykonaniem fundamentów i posadowienia budynku zgodnie z projektem wykonawczym oraz rozpoczęły się roboty związane z wykonaniem konstrukcji. 3.4 Wykonawca będzie obowiązany również do: 3.4.1 ponoszenia wobec Zamawiającego pełnej odpowiedzialności za realizację przedmiotu umowy, a także ponoszenie skutków prawnych oraz finansowych za istotne zmiany wprowadzone z własnej inicjatywy w trakcie realizacji zamówienia bez akceptacji Zamawiającego i/lub z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca będzie również ponosił pełną odpowiedzialność finansową za skutki wad przedmiotu umowy powstałych z winy Wykonawcy, a powodujących dodatkowe nieuzasadnione koszty z punktu widzenia prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego; 3.4.2 przeniesienia na Zamawiającego z chwilą zapłaty wynagrodzenia autorskich praw majątkowych do opracowanego projektu. 3.5 Zamawiający informuje, że projekt budowlany dla budynku nr 11 posiada uzgodnienia: 3.5.1 rzeczoznawcy do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych, 3.5.2 rzeczoznawcy ds. sanitarnohigienicznych oraz 3.5.3 ds. bezpieczeństwa i higieny pracy. Zamawiający zaznacza przy tym, że jeśli zaproponowane materiały wykończeniowe aranżacji wnętrz nie będą wpływały na wymagania ochrony przeciwpożarowej dla elementów wykończenia wnętrz i wyposażenia stałego budynku zgodnie z Polską Normą, to nie będzie wymagał dodatkowego uzgodnienia projektu przez w/w rzeczoznawców. 3.6 Zamawiający informuje ponadto, że: 3.6.1 projekt aranżacji powinien obejmować jedno przykładowe pomieszczenie biurowe. Zamawiający nie wymaga natomiast aranżacji biur w meble w pomieszczeniach biurowych aranżacji. Projekt aranżacji pomieszczenia biurowego ma dotyczyć dobrania kolorystyki ścian i materiałów wykończeniowych podłóg; 3.6.2 urządzenia wentylacyjne, klimatyzacyjne i oświetlenie są opisane w projektach wykonawczych branżowych. Sufity w pomieszczeniach parter i I piętro wydano w projekcie jako sufity typ. np. Amstrong lub równorzędne. Sufity nad II kondygnacją pełni również funkcję przegrody p.poż. zaprojektowany z płyt G.K. na ruszcie dwukierunkowym z profili stalowych. Wobec czego Zamawiający nie dopuszcza zmian w zakresie projektu sufitów, oświetlenia czy rozmieszczenia urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych czy pozostałych instalacji. Wykonawca ma obowiązek dostosowania projektu aranżacji wnętrz do istniejących projektów wykonawczych; 3.6.3 powierzchnia ekspozycyjna służyć będzie celom wystawienniczym m.in. dla urządzeń typu kolektory słoneczne, fotoogniwa, czy pompy ciepła. Ekspozycja ta będzie ulegała zmianom w zależności od wprowadzania na rynek nowych produktów w tym zakresie. Zamawiający nie przewiduje określonego typu mebli do tych pomieszczeń. 3.6.4 W zakresie zieleni projekt aranżacji powinien zawierać propozycje zieleni dekoracyjnej ruchomej, którą można przestawiać w zależności od wielkości wystawianych elementów technik grzewczych. 3.7 Wykonawca udziela gwarancji jakości na przedmiot umowy, który mija wraz z podpisaniem protokołu odbioru końcowego robót budowlanych realizowanych przez Zamawiającego według opracowanego przez Wykonawcę projektu aranżacji, a w przypadku stwierdzenia wad w przedmiocie odbioru, w dniu podpisania protokołu stwierdzającego usunięcie zaistniałych wad. 3.7.1 Wykonawca, niezależnie od gwarancji, ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne Przedmiotu umowy, której ustawowy okres wynosi 1 rok. 3.7.2 Wykonawca odpowiada za wadę projektu aranżacji również po upływie okresu rękojmi, jeżeli Zamawiający zawiadomił Projektanta o wadzie przed upływem okresu rękojmi (art. 568 k.c.). 3.8 Warunkiem odbioru przez zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie bezusterkowego protokołu zdawczo - odbiorczego. 3.9 Zamawiający wyjaśnia, że jest ośrodkiem innowacyjności w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego z dnia 30 stycznia 2009 r. w sprawie udzielania przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości pomocy finansowej na wspieranie ośrodków innowacyjności w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 (Dz.U.09.21.116) tj. osobą prawną prowadzącą działalność w celu zapewnienia korzystnych warunków dla powstawania lub rozwoju przedsiębiorców prowadzących działalność badawczą, rozwojową lub innowacyjną.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: amówienie udzielane jest w związku z Projektem pod nazwą Utworzenie Parku Naukowo - Technologicznego Euro-Centrum - rozwój i zastosowanie nowych technologii w obszarze poszanowania energii i jej odnawialnych źródeł; realizowanym w ramach Osi Priorytetowej 5: Dyfuzja innowacji; Działanie 5.3: Wspieranie Ośrodków Innowacyjności Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka; finansowanym ze środków Unii Europejskiej oraz środków budżetu Państwa..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ART-DESIGN Tomasz Zarzycki, ul. Bujakowska 31, 43-178 Ornontowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23729,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14514,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10578,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54120,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.