Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-17
Janowiec Wielkopolski: Przewóz uczniów do placówek na terenie Gminy Janowiec Wielkopolski
w roku szkolnym 2015/2016 i 2016/2017
Numer ogłoszenia: 146484 - 2015; data zamieszczenia: 17.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Janowiec Wielkopolski , ul. Gnieźnieńska 3, 88-430 Janowiec Wielkopolski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3023034, faks 052 3023020.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-janowiecwlkp.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz uczniów do placówek na terenie Gminy Janowiec Wielkopolski w roku szkolnym 2015/2016 i 2016/2017.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie usługi w zakresie przewozu uczniów w dni zajęć szkolnych do szkół podstawowych i publicznego gimnazjum na terenie gminy Janowiec Wlkp. w roku szkolnym 2015/2016 i 2016/2017 według określonych kursów przewozu na załączniku nr 1 i 2. Zamówienie podzielone jest na dwie części w tym: część I - przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Żernikach, Janowcu Wlkp. oraz Publicznego Gimnazjum w Janowcu Wlkp. w roku szkolnym 2015/2016 i 2016/2017 według kursów określonych w załączniku nr 1, tj.: - dowóz uczniów autobusem w godzinach od 6:30 - 8.00 w pięciu kursach o łącznej o długości 96 km; - dowóz uczniów busem w godzinach 7:35 - 8:00 jeden kurs o długości 11 km; - odwóz uczniów autobusem w godzinach od 12:40 do 14.35 w ośmiu kursach o łącznej długości 166 km; - odwóz uczniów busem w godzinach 13:00 jeden kurs o długości 11 km. część II - przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Sarbinowie Drugim, Janowcu Wlkp. oraz Publicznego Gimnazjum w Janowcu Wlkp. w roku szkolnym 2015/2016 i 2016/2017 według kursów określonych w załączniku nr 2, tj.: - dowóz uczniów w godzinach od 6.30 do 7:10 w trzech kursach o łącznej długości 99 km, - dowóz uczniów busem w godzinach 6:50 - 8:00 jeden kurs o długości 18 km; - odwóz uczniów autobusami w godzinach od 12:30 do 14:50 w kursach o łącznej długości 181km, - odwóz uczniów busem o godz. 13:00 na odległość 18 km, - odwóz uczniów busem jeden raz w tygodniu od godz. 12:40 w dwóch kursach o łącznej długości 56 km. Zamawiający udzieli zamówienia oddzielnie na każdą z części. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie zamówienia na jedną lub dwie części..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp. w wysokości do 10% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wykonawca winien posiadać aktualne zezwolenie( licencję) na wykonywanie przewozu regularnego specjalnego, krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego osób, licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym ( Dz. U. 2013.1414 z późn. zm.) Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów o których mowa w rozdziale 6 punkt 6.5.1 specyfikacji - na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wykonawca jest zobowiązany wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonuje co najmniej jedną usługę obejmującą przewóz dzieci i młodzieży szkolnej, nieprzerwalnie przez okres co najmniej 4 miesięcy wraz z przedłożeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże , że do dnia składania ofert w w/w okresie nastąpiła już realizacja niniejszej usługi przez okres co najmniej 4 miesięcy. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów o których mowa w rozdziale 6 punkt 6.5.2; SIWZ na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wykonawca dysponuje co najmniej 2 autobusami do wykonania usługi, posiadającymi co najmniej 39 miejsc siedzących, gwarantującymi przewóz określonej ilości uczniów na poszczególnych kursach oraz spełniającymi wymagania techniczne zgodnie z przepisami prawa o ruchu drogowym - dla każdej części zamówienia - wykonawca dysponuje co najmniej 1 busem posiadającymi co najmniej 19 miejsc siedzących, gwarantującymi przewóz określonej ilości uczniów na poszczególnych kursach oraz spełniającymi wymagania techniczne zgodnie z przepisami prawa o ruchu drogowym - dla każdej części zamówienia Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów o których mowa w rozdziale 6 punkt 6.5.3; SIWZ na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań, uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią formularza nr 2 do SIWZ - na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań, uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią formularza nr 2 do SIWZ - na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty - formularz nr 1 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - formularz nr 2, 3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia publicznego - formularz 2A ( jeśli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - cena wykonywania zamówienia busem - 7
- 3 - termin płatności faktury - 3
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków; - zamawiający przewiduje możliwość waloryzacji ( podwyżka lub obniżka) przyjętej ceny netto za 1 km przewozu, która możliwa będzie w przypadku zmiany ceny 1 litra oleju napędowego, nie częściej niż jeden raz na kwartał na wniosek wykonawcy lub z inicjatywy zamawiającego; -ustalona cena waloryzowana będzie proporcjonalnie o wartość w wysokości 20% kwoty zmiany ceny netto 1 litra oleju napędowego ustalonej według cen publikowanych przez PKN ORLEN S.A.; - w trakcie wykonywania usługi ustalenia harmonogramu dotyczące wykazu kursów oraz godzin i odległość przewozu mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego; - zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek zmiany trwania roku szkolnego; - zajdzie konieczność wprowadzenia zmiany stawki podatku od towarów i usług; - zajdzie konieczność zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę o co najmniej 10 %;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janowiec.wlkp.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim; ul. Gnieźnieńska 3; 88-430 Janowiec Wielkopolski; pokój nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2015 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim; ul. Gnieźnieńska 3; 88-430 Janowiec Wielkopolski; sekretariat - pokój nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I - przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Żernikach, Janowcu Wlkp. oraz Publicznego Gimnazjum w Janowcu Wlkp. w roku szkolnym 2015/2016 i 2016/2017.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część I - przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Żernikach, Janowcu Wlkp. oraz Publicznego Gimnazjum w Janowcu Wlkp. w roku szkolnym 2015/2016 i 2016/2017 według kursów określonych w załączniku nr 1 do SIWZ, tj.: - dowóz uczniów autobusem w godzinach od 6:30 - 8.00 w pięciu kursach o łącznej o długości 96 km; - dowóz uczniów busem w godzinach 7:35 - 8:00 jeden kurs o długości 11 km; - odwóz uczniów autobusem w godzinach od 12:40 do 14.35 w ośmiu kursach o łącznej długości 166 km; - odwóz uczniów busem w godzinach 13:00 jeden kurs o długości 11 km..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. cena wykonania zamówienia busem - 7
- 3. termin płatności faktury - 3
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II - przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Sarbinowie Drugim, Janowcu Wlkp. oraz Publicznego Gimnazjum w Janowcu Wlkp. w roku szkolnym 2015/2016 i 2016/2017.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część II - przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Sarbinowie Drugim, Janowcu Wlkp. oraz Publicznego Gimnazjum w Janowcu Wlkp. w roku szkolnym 2015/2016 i 2016/2017 według kursów określonych w załączniku nr 2 do SIWZ, tj.: - dowóz uczniów w godzinach od 6.30 do 7:10 w trzech kursach o łącznej długości 99 km, - dowóz uczniów busem w godzinach 6:50 - 8:00 jeden kurs o długości 18 km; - odwóz uczniów autobusami w godzinach od 12:30 do 14:50 w kursach o łącznej długości 181km, - odwóz uczniów busem o godz. 13:00 na odległość 18 km, - odwóz uczniów busem jeden raz w tygodniu od godz. 12:40 w dwóch kursach o łącznej długości 56 km..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. cena wykonania zamówienia busem - 7
- 3. termin płatności faktury - 3
INNE PRZETARGI JANOWIEC WIELKOPOLSKI
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI PRZEWOZU UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU POMOCY "AKADEMIA BIESZCZADZKIEGO SENIORA" W OKRESIE OD STYCZNIA DO CZERWCA 2025 r.
- Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy i Miasta Żuromin w okresie od dnia 01.01.2025 do 31.12.2025
- Świadczenie usług transportu sanitarnego w zakresie transportu krwi i jej składników dla potrzeb RCKiK w Katowicach.
- Przewozy uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2024/2025
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.