To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-15
Warszawa: P/23/SM.OION2/2012 na dostawę sprzętu medycznego w podziale na 9 części do Apteki Szpitalnej i Magazynu Ogólnego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej SPZOZ w Warszawie
Numer ogłoszenia: 146498 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 140131 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej", ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/23/SM.OION2/2012 na dostawę sprzętu medycznego w podziale na 9 części do Apteki Szpitalnej i Magazynu Ogólnego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej SPZOZ w Warszawie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego na OION w podziale na 9 części do Apteki Szpitala (części 1-3) i Magazynu Ogólnego (części 4-9) (w siedzibie Zamawiającego) na zasadach określonych niniejszą SIWZ. Szczegółowy wykaz sprzętu zawiera formularz cenowy (Załącznik nr 2 A - I do SIWZ). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu medycznego w podziale na następujące części: Część 1: Akcesoria do zabiegów Część 2: Zestaw do odsysania w układzie zamkniętym Część 3: Akcesoria do infuzji Część 4:Akcesoria do SIPAP, aparatu do podaży tlenku azotu oraz lamp do fototerapii stawianych na inkubatorze Część 5: Pediatryczny zestaw do drenażu opłucnej Część 6: Akcesoria do ssaków wysokociśnieniowych do inkubatorów otwartych Część 7: Akcesoria do sterylizatora plazmowego Część 8: Zamknięty system do pobierania próbek z drzewa oskrzelowego Część 9: Sprzęt ogólnomedyczny 3. Miejsce dostawy sprzętu medycznego: do Apteki Szpitala Ginekologiczno-Położniczego i Magazynu Ogólnego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej-Zakurzonej SPZOZ, Warszawa, ul. Inflancka 6. 4. Wielkość i asortyment dostaw będzie uzależniony od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości artykułów mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć lub zmniejszyć się). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych wartością umowy. 5. Termin dostarczenia zamawianego towaru - 2 dni robocze od zgłoszenia (dopuszcza się składanie zamówienia w formie pisemnej, faxem lub przez telefon). 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 7. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 33.14.10.00-0 ;33.14.12.00-2 ; 33.14.12.20-8 ; 33.14.13.10-6 ; 33.17.10.00-9 ;33.14.16.26-4 ;33.14.16.42-2 ; 33.14.16.20-2 ; 25.22.31.00-1 ; 33.14.16.42-2 ; 33.14.12.00-2 ; 33.19.90.00-1. 8. Brak oferty cenowej nawet w jednej pozycji każdego z zadań spowoduje odrzucenie oferty. 9. Zamawiający nie gwarantuje każdorazowo dojazdu na teren Szpitala. 10. O ile w danym przypadku Ustawa tak stanowi, dostarczony sprzęt medyczny musi spełniać kryteria określone przepisami ustawy O wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 Nr 107 poz. 679 ze zm). 11.. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt medyczny musi być dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Polski na podstawie zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (deklaracja zgodności CE lub certyfikat ). Ponadto zamawiający wymaga, aby dokumenty potwierdzające podstawę dopuszczenia do obrotu były ważne na dzień rozpoczęcia realizacji umowy na dostawy, jaka zostanie podpisana po rozstrzygnięciu niniejszego postępowania. Dla jałowych przedmiotów zamówienia wymaga się serii i daty ważności, na każdej sztuce jednostkowej opakowania. 12. W wypadku nie wywiązania się z zamówienia przez Wykonawcę z powodu braku towaru objętego umową, Wykonawca ma obowiązek zakupu przedmiotu zamówienia o tych samych parametrach w innej firmie. Jeżeli nie dokona Wykonawca tego zakupu w ciągu 2 dni roboczych Zamawiający dokona zakupu interwencyjnego bez zgody Wykonawcy i obciąży różnicą w cenie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.13.10 - Strzykawki 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji 33.14.16.26 - Zestawy dawkujące 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu 33.14.16.20 - Zestawy medyczne 25.22.31.00 - 25.22.31.00 33.19.90.00 - Odzież medyczna .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Akcesoria do zabiegów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VYGON Polska Sp. z o.o., ul. Francuska 39/6, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14776,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13082,04
Oferta z najniższą ceną: 13082,04 / Oferta z najwyższą ceną: 13082,04
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zestaw do odsysania w układzie zamkniętym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
- Skamex Sp. z o.o. S.K.A., ul. Częstochowska 38/52, Łódź, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1240,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1922,00
Oferta z najniższą ceną: 1922,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1922,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Akcesoria do SIPAP, aparatu do podaży tlenku azotu oraz lamp do fototerapii stawianych na inkubatorze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dutchmed PL Sp. z o.o., ul.Szajnochy 14, Bydgoszcz, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5870,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5928,94
Oferta z najniższą ceną: 5928,94 / Oferta z najwyższą ceną: 5928,94
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Akcesoria do ssaków wysokociśnieniowych do inkubatorów otwartych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GÓRAL KRZYSZTOF PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNO-WDROŻENIOWE
jakie przetargi wygrała firma
GÓRAL KRZYSZTOF PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNO-WDROŻENIOWE
- Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe Krzysztof Góral, ul. A. Vivaldiego 8/3, Wrocław, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6275,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6777,00
Oferta z najniższą ceną: 6777,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6777,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Akcesoria do sterylizatora plazmowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
- Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o., ul. Iłżecka 24, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11655,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12588,29
Oferta z najniższą ceną: 12588,29 / Oferta z najwyższą ceną: 12588,29
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Zamknięty system do pobierania próbek z drzewa oskrzelowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
- Skamex Sp. z o.o. S.K.A., ul. Częstochowska 38/52, Łódź, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31,32
Oferta z najniższą ceną: 31,32 / Oferta z najwyższą ceną: 31,32
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Sprzęt ogólnomedyczny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
- Skamex Sp. z o.o. S.K.A., ul. Częstochowska 38/52, Łódź, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 71,28
Oferta z najniższą ceną: 71,28 / Oferta z najwyższą ceną: 71,28
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów szewnych
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego zestawów do zlewanego UKKP z wbudowanym filtrem w ilości do 4800 sztuk
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Zakup i dostawa fartuchów chirurgicznych jałowych
- Dostawa pieluchomajtek, szpitalnych wyrobów papierowych oraz akcesoriów do sterylizacji
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.