Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-01
Przemyśl: Wykonanie robót budowlanych uzupełniających związanych z budową siedziby Nadleśnictwa Radymno w Surochowie
Numer ogłoszenia: 146560 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "INWEST-ROL" Sp. z o.o., ul. Klasztorna 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6703817, fax 016 6703817.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inwestor Zastępczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych uzupełniających związanych z budową siedziby Nadleśnictwa Radymno w Surochowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych uzupełniających związanych z budową siedziby Nadleśnictwa Radymno w Surochowie Dz.Nr 33/15, 33/16 Wartość zamówienia przekracza równowartość 14000 EURO
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.31.50 - Biurowce Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.31.50 - Roboty budowlane w zakresie biurowców .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 6000 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2) spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3) posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej budowlano-montażowej na kwotę 500 tys zł. na okres realizacji zamówienia 4) posiadają własne lub udokumentują dostęp do środków finansowych zapewniających ciągłość usług - kwota posiadanych lub dostępnych środków nie może być niższa niż 200.000 zł. 5) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków określeniem spełnia, nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) oświadczenie o spełnieniu warunków art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 3) dowód wniesienia wadium 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5)wykaz podwykonawców przewidzianych do współudziału w realizacji zamówienia wraz z dołączonymi ich oświadczeniami oferenta oraz wypisami z rejestrów handlowych 6) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzajacych, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezoeczenie społeczne i zdrowotne wystawione nie wcześniej niz trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert 7)aktualna informacja z KRK w zakresie pkreślonym w art.24 ust.2 pkt 9 ustawy , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert 8)aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat podobnych zamówień w generalnym wykonawstwie wraz z informacją inwestora o wykonaniu zamówienia z należyta starannością 10) wykaz osób wykonujących zamówienie wraz z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi oraz zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 11) oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej 12) oświadczenie o udzielonej gwarancji 13/Polisa OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 500 tyś. zł. 14/ oświadczenie że posiadają własne lub udokumentuja dostęp do środków finansowych zapewniajacych ciągłość usług. Informacja banku nie może być wystawiona wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert 15) parafowany wzór umowy 16) kosztorys ofertowy szczegółowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Warunki gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inwestrol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PPU INWEST-ROL Sp. z o.o Przemyśl ul. Klasztorna 1 w kwocie 61 zł. brutto w wersji drukowanej.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 09:45, miejsce: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe INWEST-ROL Spółka z o.o 37-700 Przemyśl ul. Klasztorna 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- REMONT ŁAZIENEK W PRZEDSZKOLU NR 2 W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO "MIASTO PRZEMYŚL - TWORZYMY WARUNKI DO WYSOKIEJ JAKOŚCI NAUCZANIA PRZEDSZKOLNEGO"
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu w 2025 r."
- Zakup nowego samochodu dla Zarządu Dróg Miejskich w Przemyślu
- Zakup i wdrożenie klastra serwerów z współdzieloną pamięcią masową wraz z licencjami CAL oraz zakup switchy klasy Enterprise w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" ...
- Remonty cząstkowe nawierzchni ulic na terenie miasta Przemyśla w 2025 r.
więcej: przetargi w Przemyślu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.