Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2015-10-07
Sucha Beskidzka: roboty zwi±zane z remontem drogi powiatowej nr K-1686 £êtownia- Naprawa
Numer og³oszenia: 146567 - 2015; data zamieszczenia: 07.10.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej , ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. ma³opolskie, tel. 33 875 79 00, faks 33 874 15 52.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiatsuski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: roboty zwi±zane z remontem drogi powiatowej nr K-1686 £êtownia- Naprawa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia s± roboty zwi±zane z remontem drogi powiatowej nr K 1686 £êtownia- Naprawa od km 2+029 do km 2+486, od km 2+513 do km 2+840 Uwaga: Nawierzchnie z mas min.- asf. nale¿y wykonaæ ca³± szeroko¶ci± jezdni (bezszwowe roz¶cielanie masy); 2. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia opisany zosta³ za pomoc± przedmiaru robót- Za³±cznik nr I do SIWZ, szczegó³owa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Za³±cznik nr II do SIWZ. Wskazana wy¿ej dokumentacja stanowi integraln± czê¶æ specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pozosta³e informacje w siwz.
II.1.5)
V
przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- 7. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówieñ Publicznych stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego, polegaj±cych na powtórzeniu tego samego rodzaju robót.
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie), wykona³ nale¿ycie co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na u³o¿eniu nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej o warto¶ci robót (nawierzchniowych ) brutto min. 150.000,00 z³ - ka¿da robota Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana poprzez analizê z³o¿onych dokumentów i/lub o¶wiadczeñ przy zastosowaniu formu³y spe³nia - nie spe³nia. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, ¿e Wykonawca spe³nia w/w warunki
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli wykonawca wyka¿e ¿e dysponuje narzêdziami, wyposa¿eniem zak³adu i urz±dzeniami technicznymi niezbêdnymi w do realizacji zamówienia, w tym uk³adark± do uk³adania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagêszczanego - umo¿liwiaj±c± bezszwowe roz¶cielanie mieszanki mineralno-asfaltowych ca³± szeroko¶ci± jezdni (szeroko¶æ robocza co najmniej do 6,0 m) Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana poprzez analizê z³o¿onych dokumentów i/lub o¶wiadczeñ przy zastosowaniu formu³y spe³nia - nie spe³nia. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, ¿e Wykonawca spe³nia w/w warunki
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli wykonawca wyka¿e ¿e dysponuje personelem kierowniczym, odpowiedzialnym za nale¿yte wykonanie zamówienia tj. co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. uprawnienia budowlane do kierowanie robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci drogowej. Zamawiaj±cy uzna uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej i obecnie obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli bêd± potwierdzaæ wymagany zakres. Wykonawca sk³adaj±cy ofertê zobowi±zuje siê w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osób wskazanych w wykazie. W przypadkach losowych wykluczaj±cych zatrudnienie osób wskazanych w wykazie, Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zatrudnienia osób o kwalifikacjach zawodowych i wykszta³ceniu niezbêdnym do wykonania zamówienia zgodnym z wymaganiami siwz. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana poprzez analizê z³o¿onych dokumentów i/lub o¶wiadczeñ przy zastosowaniu formu³y spe³nia - nie spe³nia. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, ¿e Wykonawca spe³nia w/w warunki
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
- wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz oferty, kosztorys ofertowy, pe³nomocnictwo do podpisania oferty- o ile dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - gwarancja jako¶ci - 5
IV.2.2)
przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie z uwzglêdnianiem art.144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych m. in. 1. wykonawca ma prawo do ¿±dania przed³u¿enia terminu umownego, je¿eli niedotrzymanie pierwotnego terminu umownego nast±pi z powodu okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ lub z powodu si³y wy¿szej, w tym m.in. w przypadku: a. wstrzymania robót lub przerwy w realizacji robót powsta³ej z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy; b. zlecenia robót dodatkowych, je¿eli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemo¿liwiaj± dotrzymanie pierwotnego terminu umownego; c. wyst±pienia odmiennych od przyjêtych warunków geologicznych (kategoria gruntu, kurzawka, g³azy narzutowe itp.), niewypa³ów i niewybuchów oraz warunków archeologicznych zwi±zanych z konieczno¶ci± prowadzenia badañ archeologicznych, skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych; d. odmiennych od przyjêtych warunków terenowych zwi±zanych z istnieniem niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urz±dzeñ lub obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ¶ciany szczelne itp.) skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych lub materia³owych; e. wyj±tkowo niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót; f. dzia³añ organów administracji lub gestorów sieci skutkuj±cych przekroczeniem okre¶lonych przez prawo terminów wydawania decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ lub odmow± wydania przez w/w podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp.; g. si³y wy¿szej; h. inne przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac lub wykonywania innych czynno¶ci przewidzianych umow±; 2. zmiany czê¶ci zamówienia wskazanej w ofercie Wykonawcy do wykonania podwykonawcy w zwi±zku z prawid³ow± realizacj± przedmiotu zamówienia, itp.; Okoliczno¶ci te stwierdz± i potwierdz± obydwie strony, a ewentualne przed³u¿enie terminu umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie w drodze aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatsuski.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: w siedzibie Zamawiaj±cego, 34-200 Sucha Beskidzka ul. Ko¶cielna 5b pok. 3..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 22.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w budynku Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej przy ul. Ko¶cielnej 5 b -Dziennik Podawczy.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Rozbudowa i przebudowa siedziby Nadle¶nictwa Sucha przy ulicy Zamkowej 7 w Suchej Beskidzkiej wraz z niezbêdnym zakresem zagospodarowania terenu i infrastruktur± techniczn±
- Prace zwi±zane z unieszkodliwianiem i transportem wyrobów zawieraj±cych azbest z nieruchomo¶ci osób fizycznych z terenu powiatu suskiego w 2025r.
- Zorganizowanie wycieczki w Bieszczady dla pracowników Zespo³u Opieki Zdrowotnej z dofinansowaniem z Zak³adowego Funduszu ¦wiadczeñ Socjalnych
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni ruchu drogowego do Zespo³u Szkó³ im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej niezbêdnych do przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. T
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupe³nienie III
- Dostawa sprzêtu jednorazowego u¿ytku oraz innych materia³ów medycznych uzupe³nienie do umów 2024r
wiêcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa nawierzchni gruntowych w Redzie.
- Bie¿±ce utrzymanie dróg gruntowych na terenie Gminy ¯abia Wola w roku 2025.
- Remont cz±stkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Grêbocice
- Bie¿±ce utrzymanie dróg na terenie Gminy Wolanów
- Bie¿±ce naprawy i remonty dróg i ulic gminy Rawicz
- Utrzymanie dróg le¶nych Nadle¶nictwa Nawojowa w roku 2025
wiêcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.