To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-27
Gdańsk: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 193 tys. EURO
na kompleksową obsługę zakupu i dostawy biletów pasażerskich
na międzynarodowe połączenia lotnicze dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 146572 - 2010; data zamieszczenia: 27.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113142 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 193 tys. EURO na kompleksową obsługę zakupu i dostawy biletów pasażerskich na międzynarodowe połączenia lotnicze dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: kompleksowa obsługa zakupu i dostawy biletów pasażerskich na międzynarodowe połączenia lotnicze, zgodnie z formularzem ofertowym, który stanowi załączniki Nr 1 SIWZ. 1.Kompleksowa obsługa obejmuje: 1. sprzedaż biletów lotniczych, zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego, przy czym zamówienia dokonywane będą przez departamenty Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, stosownie do bieżących potrzeb, w jednej z następujących form: fax lub droga elektroniczna (email), na numery fax lub adres poczty elektronicznej podanej przez Wykonawcę w ofercie z zastrzeżeniem, aby odbiór zamówienia przez Wykonawcę był niezwłocznie potwierdzony faxem lub drogą elektroniczną (email); 2. dostarczenie przez Wykonawcę drogą elektroniczną (e-mail) lub faxem biletów lotniczych w formie elektronicznej Zamawiającemu, na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 60 minut, od momentu złożenia rezerwacji przez Zamawiającego. 3. administrowanie przez Wykonawcę programami lojalnościowymi w imieniu Zamawiającego, tj.: a. informowanie Zamawiającego o wprowadzeniu przez linie lotnicze programów lojalnościowych i zapoznanie Zamawiającego z ich szczegółami; b. po zgłoszeniu przez Zamawiającego woli uczestnictwa w programie lojalnościowym, zalogowanie do programu za pośrednictwem Wykonawcy i administrowanie programem przez Wykonawcę (rejestracja wszystkich biletów zakupionych w biurach Wykonawcy, np. w programie LOT DLA FIRM, negocjowanie i wprowadzanie odpowiedniego identyfikacyjnego wpisu do zakładanych rezerwacji przelotów, np. w programie Skandynawskich Linii Lotniczych, występowanie do linii lotniczych w sprawie przyznawania szczególnych bonusów dla Zamawiającego za kształtowanie przelotów); c. comiesięczne informowanie Zamawiającego, w formie raportu przesłanego drogą elektroniczną (email) lub faxem, o stanie punktacji w programach lojalnościowych, sposobach i czasie wykorzystania przysługujących Zamawiającemu bonusów, przy czym raport powinien zawierać wydruk z numeracją biletów, nazwiskami pasażerów, kierunkiem i datami podróży, wykorzystanej linii lotniczej oraz cenami biletów (na życzenie Zamawiającego raport będzie mógł być skonfigurowany w inny sposób), ponadto raport powinien być dostarczony do siedziby Zamawiającego w terminie do 10-go dnia miesiąca, następującego po miesiącu, którego raport dotyczy; 4. pośrednictwo w kontakcie z przewoźnikami w sprawach reklamacji, dotyczących w szczególności: elastyczności warunków taryf, możliwości bezkosztowej zmiany terminu realizacji zamówienia, nazwiska pasażera lub rezygnacji z biletów (zwrotu biletów), zgłoszonych Wykonawcy przez Zamawiającego faksem lub drogą elektroniczną (email) na numery lub adres poczty elektronicznej podane przez Wykonawcę w ofercie, w tym informowanie Zamawiającego o trybie i przebiegu rozpatrywania reklamacji; 5. informowanie Zamawiającego o ewentualnych zmianach w godzinach, numerach lotów, odwołaniu lotu z przyczyn losowych itp. niezwłocznie po uzyskaniu takiej informacji; 6. przesłanie Zamawiającemu, drogą elektroniczną (email) lub faxem, minimum 3 propozycji połączeń lotniczych, obsługiwanych przez minimum 3 różne linie lotnicze, w odpowiedzi na konkretne zapytanie Zamawiającego, w możliwie najkrótszym terminie - nie krótszym niż 5 minut (po przeanalizowaniu przesłanych propozycji oraz uzyskaniu ostatecznej akceptacji na wyjazd od przełożonych, Zamawiający złoży zamówienie o którym mowa w pkt 1 niniejszego opisu kompleksowej obsługi); 7. zapewnienie obsługi Zamawiającego 24h-dobę przez 7 dni kalendarzowych w tygodniu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PODRÓŻY I TURYSTYKI"ALMATUR MIELNO-ŁAZY"SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PODRÓŻY I TURYSTYKI"ALMATUR MIELNO-ŁAZY"SP. Z O.O.
- Biuro Podróży i Turystyki ALMATUR POLSKA S.A., ul. Kopernika 15, 00-359 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 350000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 0,01
Oferta z najniższą ceną: 0,01 / Oferta z najwyższą ceną: 39,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP PRUSZCZ GDAŃSKI
- Opracowanie Narzędzia dla mieszkańców Pomorza obejmującą stworzenie prototypu e-kwestionariusza oraz sporządzenie Opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie cyfrowej wersji Narzędzia
- SUKCESYWNA DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH
- Sukcesywna dostawa jednorazowej odzieży ochronnej oraz obłożeń medycznych do jednostek Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP KOŚCIERZYNA
- Dostawa mebli medycznych dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup biletów lotniczych na trasie Polska - Islandia Reykjavik oraz Islandia Reykjavik - Polska" - powt.
- Świadczenie usług rezerwacji, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych w Instytucie Matematycznym Polskiej Akademii Nauk
- Świadczenie usług w zakresie wyszukiwania, rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych na trasach zagranicznych na potrzeby Krajowego Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom w Warszawie.
- Organizacja wyjazdów integracyjno - krajoznawczych dla uczestników projektu pt. "Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim - edycja 3" CZĘŚĆ I - POWTÓRKA
- Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych na przewozy pasażerskie
więcej: Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.