eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaDostawa sprzętu medycznego wg pakietu od 1 do 12. Numer sprawyZP 12/2010-PN.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-08

Bielsko-Biała: Dostawa sprzętu medycznego wg pakietu od 1 do 12. Numer sprawy: ZP 12/2010-PN.
Numer ogłoszenia: 146587 - 2010; data zamieszczenia: 08.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ogólny im. dr Edmunda Wojtyły , ul. Wyspiańskiego 26, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8272501, faks 033 8272505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego wg pakietu od 1 do 12. Numer sprawy: ZP 12/2010-PN..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzetu medycznego dla potrzeb Szpitala Ogólnego im. dr E. Wojtyły w Bielsku-Białej wg pakietów od 1 do 12 w okresie jednego roku Pakiet 1- Sprzęt oparacyjny- zawiera 28 pozycji; Pakier 2- Wkłucia dożylne - zawiewra 33 pozycje; Pakiet 3- Anestezja - zawiera 24 pozycje, Pakiet 4- Anestezja II (osprzęt do aparatów) - zawiera 26 pozycji; Pakiet 5- Naonastologia - zawiera 17 pozycji; Pakiet 6 - Cewniki i worki - zawiera 18 pozycji; Pakiet 7- Strzykawki - zawiera 12 pozycji, w tym poz. 1-4 od jednego producenta; Pakiet 8 - Igły iniekcyjne - zawiera 9 pozycji, w tym poz. od 1-9 od jednego producenta; Pakiet 9 - Infuzja , transfuzja - zawiera 11 pozycji, wtym poz 1-3 od jednego producenta; akiet 10- EKG ( elektrody, żele,papier) - zawiera 17 pozycji; Pakiet 11- Inny sprzert medyczny -A - zawiera 18 pozycji; Pakiet 12- Pozostały ,drobny sprzet medyuczny B - zawiera 18 pozycji;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wqarunków udziału w postepowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Celem potwierdzenia s0pełnienia warunku , wykonawca zobowiązany jest złożyć następującedokumenty: 1. pisemne oswiadzcenie - zał. nr 2 i nr 4. 2. 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw ze względu na charakter zamówienia również wykonywanie dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich (3) trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego , że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. ( Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie (3) zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia dla wybranego pakietu o wartości nie niższej niż oferta, potwierdzone stosownym dokumentem, że zostały wykonane należycie, lub że są , wykonywane należycie). Ocena spełnienia wqarunków udziału w postepowaniu zostanie dokonana na podstawie wymaganych dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru na zał. nr 2 do SIWZ ( oryginał). 2.2. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. Ocena spełnienia wqarunków udziału w postepowaniu zostanie dokonana na podstawie wymaganych dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru na zał. nr 2 do SIWZ ( oryginał). Ocena spełnienia wqarunków udziału w postepowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4. Kopia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż 200 000 złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    5. Pisemne oświadczenie Wykonawcy na zał. nr 4 do SIWZ potwierdzające , że oferowane wyroby są oznakowane znakiem CE i posiadają ważną deklarację zgodności CE oraz są dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o Wyrobach medycznych (Dz.U. nr 93, poz. 896 ze zm.) oraz wymaganiami zamawiającego. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych produktów do użytku szpitalnego zostaną dostarczone do zamawiającego na koszt Wykonawcy. 1. Oświadczenie - wzór załącznik nr 4. 2. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do zgodności oferowanego asortymentu z opisem zawartym w SIWZ , Wykonawca przedstawi zamawiającemu na jego pisemne wezwanie niżej określone dokumenty , dopuszczające do obrotu oferowane wyroby, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o Wyrobach medycznych ( Dz.U.2004.93.896), którymi są: 1) Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania ( nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004r. o Wyrobach Medycznych). 2) Certyfikat EC ( nie dotyczy klasy wyrobu I niesterylnej). 3) Deklaracja zgodności (zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r). 4) W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o Wyrobach Medycznych, oferowany asortyment musi posiadać inne niż wyżej wymienione odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. 5) Kompletne karty charakterystyki produktu, wydane przez producenta lub oryginalne strony katalogowe (lub ich kserokopie) wraz z tłumaczeniami, potwierdzające spełnienie przez zaoferowany asortyment wszystkich wymogów SIWZ, oraz próbki zaoferowanego sprzętu. 3. Zamawiający będzie oczekiwał wpisu lub zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, oraz certyfikatu EC wraz z Deklaracją zgodności, (zgodnie z klasą). 4. Zamawiający będzie żądał wyżej wymienionych dokumentów pod rygorem odrzucenia oferty. UWAGA I: 1. W przypadku uzasadnionych wątpliwości Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 2. Wykonawcy, których oferty zostaną wybrane jako najkorzystniejsze mają obowiązek przesłać komplet wymaganych dokumentów dopuszczających oferowany asortyment do obrotu wraz z kartami katalogowymi przed podpisaniem umowy. 3. Dokumenty, o których mowa w dziale C, pkc 2 od1)-5) powinny być opisane w następujący sposób: W prawym górnym rogu dokumentu należy wpisać numer pakietu i numer pozycji danego pakietu. Przykład: Dotyczy Pakietu nr: 00, poz. nr: 00 . 4. PRÓBKI zaproponowanego sprzętu medycznego jedynie w przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do zgodności z opisem zawartym w SIWZ oferowanego asortymentu. 4.1. Zamawiający będzie żądał ww. próbek pod rygorem odrzucenia oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów zoczonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA i odnotowana na druku ZP 17 do protokołu.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Wypełnioony Formularz oferty (zał. nr 1). b) Formularz asortymentowo cenowy ( zał. nr 1A do zał. 1L) wg wyboru oraz dodatkowo oferowane Pakiety na nośniku elektronicznym ( płyta CD).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.bielsko.pl - strona BIP szpitala
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiajacego, lub 43-300 Bielsko-Biała, ul. Wyspiańskiego 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - Sekretariat Ip..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.