Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-05
Warszawa: znak sprawy: AEZ/S-172/2012. Dostawa urządzeń laboratoryjnych i medycznych, ich instalacja i instruktaż w zakresie obsługi, w podziale na pakiety.
Numer ogłoszenia: 146613 - 2012; data zamieszczenia: 05.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, faks 022 5720377.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: znak sprawy: AEZ/S-172/2012. Dostawa urządzeń laboratoryjnych i medycznych, ich instalacja i instruktaż w zakresie obsługi, w podziale na pakiety..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego i medycznego, jego instalacja i instruktaż w zakresie obsługi w podziale na pakiety: 1)Pakiet 1 - dostawa mieszadeł magnetycznych, liczba szt. 2, 2)Pakiet 2 - dostawa mieszadeł i prowadnic, liczba szt. 4, 3)Pakiet 3 - dostawa mieszadła magnetycznego, liczba szt. 1, 4)Pakiet 4 - dostawa wytrząsarki z wymiennym blokiem grzejnym, liczba szt. 1, 5)Pakiet 5 - dostawa czytnika spektrofotometrycznego z wbudowanym inkubatorem i wytrząsarką, liczba szt. 1, 6)Pakiet 6 - dostawa wytrząsarki z inkubacją, liczba szt. 1, 7)Pakiet 7 - dostawa pulsoksymetru, liczba szt. 1, 8)Pakiet 8 - dostawa aparatu do bezinwazyjnego pomiaru ciśnienia tętniczego zwierząt, liczba szt. 1, 9)Pakiet 9 - dostawa rejestratora ciśnienia tętniczego, liczba szt. 1, 10)Pakiet 10 - dostawa wagi hydrostatycznej, liczba szt. 1. 2.Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzach wymaganych warunków technicznych, dla poszczególnych pakietów, o których mowa w części II SIWZ, stanowiących załączniki od 2.1 do 2.10..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.42.31.00-7, 42.92.32.30-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku: 1) wycofania z dystrybucji modelu oferowanego sprzętu i zastąpienia go modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich, jak model oferowany, lub który został udoskonalony, albo dodatkowo wyposażony, za cenę taką jak zaoferowana w postępowaniu; 2) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 30 dni
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Uniwersytet Medyczny,
Dział Zamówień Publicznych, pok. 317,
ul. Żwirki i Wigury 61,02-091 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2012 godzina 10:30, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych, pok. 317, ul. Żwirki i Wigury 61,02-091 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - dostawa mieszadeł magnetycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym załącznik 2.1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - dostawa mieszadeł i prowadnic..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym załącznik 2.2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3)Pakiet 3 - dostawa mieszadła magnetycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym załącznik 2.3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - dostawa wytrząsarki z wymiennym blokiem grzejnym..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym załącznik 2.4 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 5)Pakiet 5 - dostawa czytnika spektrofotometrycznego z wbudowanym inkubatorem i wytrząsarką..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym załącznik 2.5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - dostawa wytrząsarki z inkubacją..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym załącznik 2.6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - dostawa pulsoksymetru..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym załącznik 2.7 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 - dostawa aparatu do bezinwazyjnego pomiaru ciśnienia tętniczego zwierząt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym załącznik 2.8 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 - dostawa rejestratora ciśnienia tętniczego,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym załącznik 2.9 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10 - dostawa wagi hydrostatycznej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym załącznik 2.10 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.92.32.30-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych 2.2025
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- "Dostawa sprzętu do koagulologii, video kamery oraz ciśnieniomierzy"
- Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do 3 przedszkoli na gminy Czernica projekt Rozwój edukacji przedszk. w Czernica, Długołęka, Oleśnica , Sobótka, Wisznia Mała, Zawonia i Żórawina.
- Dostawa drobnego sprzetu medycznego, nebulizatorów, pisaków laboratoryjnych
- RZP-14/IM/2025 Celiakia i Panele alergologiczne, monotesty IgE do analizatora Vidas 3
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.