eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinOS/ZP/35/09 us³uga sta³ej ca³odobowej konserwacji i naprawy d¼wigów na terenie obiektu SPSK Nr 1 PAM przy ul. Siedleckiej w Policach na okres 13 m-cy.

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2009-05-13

Szczecin: OS/ZP/35/09 us³uga sta³ej ca³odobowej konserwacji i naprawy d¼wigów na terenie obiektu SPSK Nr 1 PAM przy ul. Siedleckiej w Policach na okres 13 m-cy..
Numer og³oszenia: 146616 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 60431 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM, ul. Unii Lubelskiej 1, Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4253008, faks 091 4253001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: OS/ZP/35/09 us³uga sta³ej ca³odobowej konserwacji i naprawy d¼wigów na terenie obiektu SPSK Nr 1 PAM przy ul. Siedleckiej w Policach na okres 13 m-cy...

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sta³a ca³odobowa konserwacja i naprawa 11 d¼wigów osobowo - towarowych oraz ¶wiadczenie us³ugi Pogotowia D¼wigowego, na terenie obiektu SPSK NR 1 PAM przy ul. Siedleckiej 2 w Policach, zgodnie z poni¿szym wykazem: Przedmiot zamówienia Parametry (techniczne)Q/ilo¶æ przystanków/ilo¶æ dzrwi Ilo¶æ 1. D¼wig towarowo-osobowy pralni szpitalnej, typ MGE - KDO Warszawa,nr fab. 52556/1992 Q 1000 kg / 2P / 2D 1 szt. 2. D¼wig towarowo-osobowy pralni szpitalnej, typ MGE - KDO Warszawa,nr fab. 52557/1992 Q 1000 kg / 2P / 2D 1 szt. 3. D¼wig towarowy na Bloku Operacyjnym,typ PRD - ZUD Bolêcin,nr fab 58160/1992 Q 250 kg / 2P / 2D 1 szt. 4. D¼wig towarowy na Bloku Operacyjny, typ PRD - ZUD Bolêcin, nr fab. 58161/1992 Q 250 kg / 2P / 2D 1 szt. 5. D¼wig towarowy na Bloku Operacyjnym, typ PRD - ZUD Bolêcin, nr fab. 58162/1993 Q 250 kg / 2P / 2D 1 szt. 6. D¼wig towarowy kuchni szpitalnej,PRD - ZUD Bolêcin, nr fab. A-57059/1992 Q 250 kg / 2P / 3D 1 szt. 7. D¼wig towarowy kuchni szpitalnej,typ PRD - ZUD Bolêcin,nr fab. A-57060/1992 Q 250 kg / 2P / 3D 1 szt. 8. D¼wig towarowo-osobowy Pawilonu £ó¿kowego, typ MGA - KDO Warszawa, nr fab. A-53221/1989 Q 1000 kg / 6P / 6D 1 szt. 9. D¼wig towarowo-osobowy Pawilonu £ó¿kowego,typ SGA - KDO Warszawa, nr fab. A-18123/1990 Q 1000 kg / 6P / 12D 1 szt. 10. D¼wig towarowo-osobowy na Oddziale Patomorfologii, typ SGA - KDO Warszawa, nr fab. A-22067/1991 Q 1000 kg / 2P / 2D 1 szt. 11. D¼wig towarowo-osobowy na Oddziale Patomorfologi,typ SGA - KDO Warszawa, nr fab. A-22066/1991 Q 1000 kg / 2P / 2D 1 szt. SPOSÓB REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Konserwacja i naprawa d¼wigów, obejmuje wszelkie niezbêdne czynno¶ci konserwacyjne i naprawcze zabezpieczaj±ce ca³odobow± sprawno¶æ wszystkich d¼wigów, a w szczególno¶ci: a) Utrzymanie w ruchu i konserwacja d¼wigów zgodnie z DTR producenta urz±dzeñ, przepisami UDT. b) Zapewnienie ca³odobowego pogotowia d¼wigowego z czasem dojazdu nie d³u¿szym ni¿ 50 min od momentu zg³oszenia w przypadku awarii i w czasie nie d³u¿szym ni¿ 30 min od momentu zg³oszenia w przypadku uwalniania osób. c) Naprawy bie¿±ce urz±dzeñ d¼wigowych zgodnie z instrukcj± DTR i decyzjami UDT. d) Zapewnienie odp³atnej dostawy czê¶ci zamiennych niezbêdnych do realizacji prac konserwacyjno - naprawczych po wcze¶niejszym uzgodnieniu kosztów z zamawiaj±cym e) Przygotowanie urz±dzeñ do badañ okresowych i dora¼nych przeprowadzanych przez UDT oraz uczestniczenie w ww. badaniach. f) Wykonywanie wymaganych przepisami corocznych pomiarów i przegl±dów d¼wigów. g) Pokrycie kosztów zwi±zanych z negatywnym wynikiem (z winy Wykonawcy) badañ przeprowadzonych przez Inspektora Dozoru Technicznego h) Zapewnienie pomocniczych materia³ów eksploatacyjnych do konserwacji i napraw d¼wigów. i) Utrzymywanie czysto¶ci w szybach windowych i maszynowniach oraz utrzymanie estetyki kabin. 2. Czas na usuniêcie awarii d¼wigów wynosi: - do 4 godzin od momentu przyjêcia zg³oszenia w przypadku gdy nie wystêpuje konieczno¶æ wymiany czê¶ci - do 24 godzin od momentu przyjêcia zg³oszenia w przypadku konieczno¶ci wymiany czê¶ci. - W przypadku gdy usuniêcie awarii wymaga wymiany czê¶ci, których sprowadzenie uniemo¿liwi³oby wykonanie naprawy w terminie, o którym mowa w ust. 2 drugi tiret, Wykonawca przedstawi Zamawiaj±cemu w terminie nie d³u¿szym ni¿ 24 godziny od momentu przyjêcia zg³oszenia koszt czê¶ci do zaakceptowania. Czas naprawy nie mo¿e przekroczyæ 7 dni licz±c od momentu zaakceptowania przez Zamawiaj±cego wysoko¶ci kosztów. 3. Na wymienione czê¶ci zamienne Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu 6 m-cy gwarancji. 3. Ka¿de zg³oszenie, odnotowane zostanie przez Zamawiaj±cego w rejestrze zleceñ z³o¿onym w pomieszczeniu dy¿urnego elektryka. Zamawiaj±cy odnotuje w rejestrze zleceñ datê i godzinê zg³oszenia awarii jak równie¿ datê i godzinê przyjazdu Pogotowia. 4. Zamawiaj±cy, zobowi±zuje siê do: a. potwierdzenia wykonania us³ugi w Karcie Wykonania Konserwacji, najpó¼niej nastêpnego dnia roboczego po wykonaniu us³ugi b. zapewnienia Wykonawcy swobodnego dostêpu do urz±dzeñ i maszynowni, c. niezw³ocznego powiadamiania Wykonawcy o dostrze¿onych brakach w wyposa¿eniu lub nieprawid³owo¶ciach w pracy oraz przestojach, d. natychmiastowego unieruchomienia urz±dzeñ w przypadku zagro¿enia ¿ycia ludzkiego lub mienia oraz zabezpieczenia urz±dzeñ przed dostêpem osób postronnych. O powy¿szym fakcie Zamawiaj±cy powiadomi Wykonawcê. e. Pokrycia kosztów zwi±zanych z okresowymi badaniami przeprowadzanymi przez Inspektora Dozoru Technicznego 5. Terminy i warunki p³atno¶ci oraz kary umowne okre¶lone s± w Rozdziale IV SIWZ - projekt umowy. 6. Wszystkie dzia³ania Wykonawcy w zakresie przedmiotu zamówienia podlegaæ bêd± kontroli bran¿owego inspektora nadzoru Szpitala..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.53.14.00 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji d¼wigów .

II.1.5) Ca³kowita koñcowa warto¶æ zamówienia (bez VAT) obejmuj±ca wszystkie zamówienia i czê¶ci: 27950 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nam - Lift Sp. z o.o., ul. Tarnobrzeska 52/3, 71-034 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJ¡CYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡
I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 27950,00
  • Oferta z najni¿sz± cen±: 27950,00 oferta z najwy¿sz± cen±: 27950,00
  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.