eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańPrzeprowadzenie kursu taktyczno - wytrzymałościowego dla dowódców plutonów rozpoznawczych PATROL

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-05

Poznań: Przeprowadzenie kursu taktyczno - wytrzymałościowego dla dowódców plutonów rozpoznawczych PATROL
Numer ogłoszenia: 146635 - 2012; data zamieszczenia: 05.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych , ul. Wojska Polskiego 86/90, 60-628 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8575245, faks 061 8575066.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cswl.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja budżetowa- obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu taktyczno - wytrzymałościowego dla dowódców plutonów rozpoznawczych PATROL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kurs taktyczno - wytrzymałościowy dla dowódców plutonów rozpoznawczych PATROL z zakresu: 1) zadanie nr 1- szkolenia wspinaczki wysokogórskiej i jaskiniowej oraz technik ratowniczych na śmigłowcu a także udzielania pierwszej pomocy i ewakuacji rannych z pola walki w tym: a) zapewnienia wykwalifikowanej kadry instruktorów, gwarantującej pełną realizację programu szkolenia oraz optymalne wykorzystanie czasu przeznaczonego na szkolenia; b) opracowanie materiałów szkoleniowych - po uprzednim uzgodnieniu ich treści z kierownikiem kursu; c) zapewnienie sprzętu i pomocy niezbędnych do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych; d) przeprowadzenia szkoleń w formie wykładów i zajęć praktycznych; e) sprawowanie nadzoru nad przebiegiem szkolenia. 2) zadanie nr 2 - taktyki prowadzenia działań rozpoznawczych w specyficznych środowiskach walki oraz udzielania pierwszej pomocy według wytycznych ratownictwa taktycznego w tym: a) taktyki prowadzenia działań rozpoznawczych w terenie górzystym; b) podstawowe techniki działania w mieście; c) taktyki prowadzenia rozpoznania w ugrupowaniu przeciwnika; d) udzielania pierwszej pomocy i ewakuacji rannych z pola walki; e) zapewnienia wykwalifikowanej kadry instruktorów, gwarantującej pełną realizację programu szkolenia oraz optymalne wykorzystanie czasu przeznaczonego na szkolenia; f) opracowanie materiałów szkoleniowych - po uprzednim uzgodnieniu ich treści kierownikiem kursu; g) zapewnienie sprzętu i pomocy niezbędnych do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych; h) przeprowadzenia szkoleń w formie wykładów i zajęć praktycznych; i) sprawowanie nadzoru nad przebiegiem szkolenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie zamawiający wymaga aby Wykonawca przeprowadził przynajmniej dwa szkolenia (kursy) dotyczące tematyki przedmiotu zamówienia. Sposób spełnienia warunku - oświadczenie o spełnieniu warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób spełnienia warunku - oświadczenie .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca: dysponował minimum 3 instruktorami prowadzącymi zajęcia, posiadającymi : dla zadania 1: 1) praktykę na stanowisku Instruktora Ratownictwa Górskiego co najmniej 5 lat; 2) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń ze służbami mundurowymi z zakresu wspinaczki i ratownictwa górskiego ; 3) znajomość nowoczesnych trendów rozwojowych w dziedzinie ratownictwa górskiego i wyposażenia do działań w górach; dla zadania 2: 1) praktykę na stanowiskach w jednostkach rozpoznawczych lub sił specjalnych albo pododdziałów antyterrorystycznych policji co najmniej 5 lat; 2) doświadczenie - udział w misjach poza granicami kraju; 3) doświadczenie - udział w szkoleniach specjalistycznych w ośrodkach szkolenia NATO; 4) znajomość nowoczesnych trendów rozwojowych w dziedzinie taktyki, uzbrojenia i wyposażenia żołnierzy. Sposób spełnienia warunku - wykaz osób, oświadczenie o posiadaniu kwalifikacji

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób spełnienia warunku - oświadczenie .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta musi zawierać: a) formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 SIWZ, b) Wypełnione załączniki do siwz c) dokument/ty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty ( w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ) lub pełnomocnictwa jeżeli uprawnienia do podpisania oferty nie wynikają z załączonych dokumentów ( w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem notarialnie )

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, oraz przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy, a także ustawowej zmiany aktów prawnych, którym podlega treść umowy w trakcie jej realizacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetarg.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych ul. Wojska Polskiego 86/90, 60-628 Poznan. Sekcja Zamówień Publicznych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych ul. Wojska Polskiego 86/90, 60-628 Poznan. Kancelaria Jawna -budynek nr 18, pok nr 3 w dn. od pon. do pt. w godz. 7.30-11.00 oraz 13.30-15.15..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie kursu taktyczno - wytrzymałościowego dla dowódców plutonów rozpoznawczych PATROL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kurs taktyczno - wytrzymałościowy dla dowódców plutonów rozpoznawczych PATROL z zakresu szkolenia wspinaczki wysokogórskiej i jaskiniowej oraz technik ratowniczych na śmigłowcu a także udzielania pierwszej pomocy i ewakuacji rannych z pola walki w tym: a) zapewnienia wykwalifikowanej kadry instruktorów, gwarantującej pełną realizację programu szkolenia oraz optymalne wykorzystanie czasu przeznaczonego na szkolenia; b) opracowanie materiałów szkoleniowych - po uprzednim uzgodnieniu ich treści z kierownikiem kursu; c) zapewnienie sprzętu i pomocy niezbędnych do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych; d) przeprowadzenia szkoleń w formie wykładów i zajęć praktycznych; e) sprawowanie nadzoru nad przebiegiem szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie kursu taktyczno - wytrzymałościowego dla dowódców plutonów rozpoznawczych PATROL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kurs taktyczno - wytrzymałościowy dla dowódców plutonów rozpoznawczych PATROL z zakresu taktyki prowadzenia działań rozpoznawczych w specyficznych środowiskach walki oraz udzielania pierwszej pomocy według wytycznych ratownictwa taktycznego w tym: a) taktyki prowadzenia działań rozpoznawczych w terenie górzystym; b) podstawowe techniki działania w mieście; c) taktyki prowadzenia rozpoznania w ugrupowaniu przeciwnika; d) udzielania pierwszej pomocy i ewakuacji rannych z pola walki; e) zapewnienia wykwalifikowanej kadry instruktorów, gwarantującej pełną realizację programu szkolenia oraz optymalne wykorzystanie czasu przeznaczonego na szkolenia; f) opracowanie materiałów szkoleniowych - po uprzednim uzgodnieniu ich treści kierownikiem kursu; g) zapewnienie sprzętu i pomocy niezbędnych do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych; h) przeprowadzenia szkoleń w formie wykładów i zajęć praktycznych; i) sprawowanie nadzoru nad przebiegiem szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.