eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławPRZETARG NIEOGRANICZONY nr M - 57/2012 NA USŁUGĘ OCHRONY MIENIA I OSÓB DLA SZPITALA POWIATOWEGO W INOWROCŁAWIU.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-28

Inowrocław: PRZETARG NIEOGRANICZONY nr M - 57/2012 NA USŁUGĘ OCHRONY MIENIA I OSÓB DLA SZPITALA POWIATOWEGO W INOWROCŁAWIU.
Numer ogłoszenia: 14663 - 2013; data zamieszczenia: 28.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 454550 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, faks 052 3574667.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY nr M - 57/2012 NA USŁUGĘ OCHRONY MIENIA I OSÓB DLA SZPITALA POWIATOWEGO W INOWROCŁAWIU..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A. P r z e d m i o t e m zamówienia jest świadczenie usług ochrony mienia i osób w Szpitalu Powiatowym w Inowrocławiu szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 i 2A do SIWZ. Zakres ochrony obejmuje: 1)zabezpieczenie i ochronę mienia Zleceniodawcy znajdującego się na jego nieruchomości w Inowrocławiu, przy ul. Poznańskiej 97, przed kradzieżą, aktami przemocy, włamaniem i zniszczeniem, zgodnie z ustalonym planem ochrony, 2)ochrona osób przebywających w Szpitalu Powiatowym w Inowrocławiu tj. pracowników, pacjentów i osób odwiedzających chorych, 3)Czynności powyższe wykonywane będą codziennie w następującym systemie: a- 1 osoba całodobowo Izba Przyjęć - stanowisko dowodzenia , dla którego wymagana jest licencja pierwszego stopnia, b-1 osoba Wysoki parter -w godz. 6.00 - 18.00 - patrol wewnętrzny, c-1 osoba całodobowo Patrol zewnętrzny, d-1 osoba całodobowo Portiernia centralna. 4) Szczegółowy zakres ochrony określa Plan Ochrony stanowiący Załączniki Nr 2 i 2 A do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. B. Informacje dodatkowe: 1)Po zawarciu umowy, Zamawiający przeszkoli bezpłatnie pracowników Wykonawcy w zakresie BHP i P.poż. oraz zapozna ich z topografią Szpitala. 2)Wydział Prewencji Policji Powiatowej będzie wyrywkowo dokonywać kontroli obiektu Szpitala. Kontrole winny być odnotowane w raportach pracowników ochrony. 3)Zamawiający będzie wyrywkowo dokonywał kontroli pracy pracowników ochrony. 4)Zamawiający wymaga aby na każdej zmianie pełniła służbę przynajmniej jedna osoba posiadająca licencję pierwszego stopnia. 5)W celu realizacji usługi Zamawiający umożliwi wykonawcy usługi korzystanie z pomieszczenia socjalnego o pow. 10,10 m2 na warunkach określonych w odrębnej umowie. Koszty wynajmu zawarte są w Zał. Nr 6 do SIWZ. 6)W czasie trwania umowy Zamawiający dokonywać będzie regulacji dostępu do terenów wewnętrznych Szpitala i w związku z tym będzie wymagał od pracowników Wykonawcy dodatkowo obsługi bram wjazdowych oraz pobierania opłat. Wg Zamawiającego wyżej wymienione czynności nie spowodują zwiększenia zakresu czasu pracy. Umowa zawarta zostaje na okres 24 miesięcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKOTRADE Sp.zo.o., ul. Melomanów 4, 00-712 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 434000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19492,79

  • Oferta z najniższą ceną: 19492,79 / Oferta z najwyższą ceną: 23370,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.