To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-07-01
Kraków: Usługa regeneracji wkładów drukujących na potrzeby Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie
Numer ogłoszenia: 146658 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 96580 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, ul. Basztowa, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 3921229, fax 012 3921438.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa regeneracji wkładów drukujących na potrzeby Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług regeneracji wkładów drukujących, z których każda będzie polegać na: 1) odebraniu od zamawiającego zużytych oryginalnych wkładów drukujących lub ich zapewnienie w przypadku braku, 2) rozłożeniu wkładów drukujących na poszczególne elementy, 3) sprawdzeniu stopnia zużycia tych elementów, 4) wymianie na nowe tych elementów, które nie nadają się do powtórnego użycia. Wymiana ta musi być dokonana z utrzymaniem wysokich reżimów technologicznych oraz przez doświadczonych pracowników z wykorzystaniem specjalistycznych urządzeń. Wymianie nie podlegają tylko te elementy, które są równoważne w działaniu częściom nowym, 5) czyszczeniu poszczególnych elementów mechanizmu wkładów drukujących (pojemnik, wałek magnetyczny, światłoczuły, listwa czyszcząca itp.), 6) złożeniu (montażu) wkładów drukujących i napełnienie proszkiem drukującym w ilości równej lub większej niż we wkładach oryginalnych, 7) dokonaniu testu końcowego wkładów, polegającym na wydruku kilku próbnych stron, 8) opakowaniu wkładów drukujących, które prawidłowo przeszły test końcowy, w sposób umożliwiający transport i jego przechowywanie w okresie 12 miesięcy od daty dostawy, 9) dostawie wkładów drukujących do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykaz wkładów drukujących, których regeneracja jest przedmiotem zamóeinia, zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Miejsce realizacji zamówienia: Kraków, Tarnów, Nowy Sącz. Wielkość lub zakres całego zamówienia: poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 133 000,00 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.90.00.00 - Różne usługi, gdzie indziej niesklasyfikowane Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.00.00 - Inne usługi .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 92434,64 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (Lexmark E240 w ilości 6 sztuk + Q6470A w ilości 5 sztuk + Q6471A w ilości 2 sztuki + Q6472A w ilości 2 sztuki + Q6473A w ilości 2 sztuki + EP 27 w ilości 4 sztuki)..
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiebiorstwo Wielobranżowe "NOWAK" Jerzy Nowak
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiebiorstwo Wielobranżowe "NOWAK" Jerzy Nowak
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe NOWAK, ul. Sikorskiego 54A, 66-460 Witnica, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 27909
- Oferta z najniższą ceną: 27909 / oferta z najwyższą ceną: 64673.82
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj polegająca na: Przebudowie stołówki i zaplecza gastronomicznego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia konferencyjno-biurowe z zapleczem
- Wykonanie modernizacji wewnętrznych linii zasilających elektrycznych WLZ w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51 (kl. IV-V), Grota Roweckiego 15 (kl. VI-VII), Grota Roweckiego 39 w Krakowie.
- Wymiana oświetlenia klatek schodowych na oświetlenie typu LED w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51, 99, Lipińskiego 20 w Krakowie.
- Wymiana 65 sztuk zaworów gazowych na klatkach schodowych w budynku mieszkalnym ul. Lipińskiego 8-10 w Krakowie.
- Świadczenie usług telefonii ruchomej wraz z dostawą kart SIM na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Wykonywanie remontu wraz z montażem klimatyzacji w apartamencie ŁK 3 w Ośrodku AGH w Łukęcinie ul. Leśna 3 - DE.dzp.272-88/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportowe przy remontach i działaniach porządkowych prowadzonych w pasach drogowych ulic Miasta Kutno przez pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych
- Usługa najmu pralni kontenerowych
- Odławianie, przyjmowanie, przechowywanie i sprawowanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu gminy Opoczno
- Opracowanie cyfrowych transkrypcji i edycji nutowych dla źródeł muzyki polskiej - 10 części
- Modernizacja układów nawiewnych i wywiewnych w obiekcie Kompleksu Sportowego Basen i Hala przy ul. Wyspiańskiego 17 w Zielonej Górze
- Wartość - powyżej 400 000 euro.
więcej: Inne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.