eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WyryBudowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w miejscowości Gostyń w ramach Aglomeracji Wyry.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-24

Wyry: Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w miejscowości Gostyń w ramach Aglomeracji Wyry.
Numer ogłoszenia: 146723 - 2011; data zamieszczenia: 24.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71897 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Dąbrowszczaków 133, 43-175 Wyry, woj. śląskie, tel. 032 3256800, faks 032 3256809.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w miejscowości Gostyń w ramach Aglomeracji Wyry..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A. Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-montażowych dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w miejscowości Gostyń w ramach Aglomeracji Wyry. 2. Zamówienie obejmuje: a) budowę kanalizacji ciśnieniowej o łącznej szacunkowej długości ok. 21,5 km w tym rurociągi z rur PE-HD100PN16 (SDR 11) średnicach 200 mm, 180 mm, 125 mm, 90 mm i 50 mm, b) budowę studni węzłowych SW z kręgów betonowych - 41 kpl. c) dostawę i zabudowanie jedno- i dwupompowych prefabrykowanych przydomowych pompowni ścieków - 403 kpl., d) wykonanie zasilania energetycznego do pompowni ścieków z domowych instalacji elektrycznych o łącznej długości około 8.km, e) naprawę dróg, nawierzchni i placów utwardzonych jak i zielonych po robotach kanalizacyjnych (odtworzenie nawierzchni), f) roboty geodezyjne (wytyczenie, pomiar powykonawczy z wkartowaniem wykonanej sieci na mapy Zasobów Geodezyjnych). Dokumentacja powykonawcza winna być wykonana zgodnie z wymogami Ośrodka Geodezyjnego w Mikołowie. g) czynności rozruchowe układu ciśnieniowego kanalizacji sanitarnej. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa n/w dokumentacja projektowa stanowiąca integralną część niniejszej SIWZ: a) uszczegółowiony opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do SIWZ, b) PB Projekt zagospodarowania terenu - rys. nr 1(6), 2(8), 3(9), 4(10), 5(11), 12(18), 14(20), 1II, 3II, 4II, 5II, 6II, 16II, c) PB Projekt architektoniczno-budowlany - rys. nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 47, 48, 49, 50, d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, e) Ogólne warunki umowy. 4. Dokumentacja projektowa udostępniona jest bezpłatnie w wersji elektronicznej na stronie zamawiającego www.wyry.pl. Papierowa wersja dokumentacji projektowej zostanie przekazana odpłatnie tym Wykonawcom, którzy pisemnie, telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej złożą zamówienie. 5. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z Ustawą z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156 z 2006 r. poz. 1118 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonaniu robót budowlano-montażowych i rozbiórkowych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401), pozwoleniem na budowę, dokumentacją projektową i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej. 6. Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić dokumentację projektową oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych przed terminem złożenia oferty. 7. Podane w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy materiałów oraz producentów należy traktować jako przykładowe, dopuszcza się zastosowanie materiałów porównywalnych o nie gorszych parametrach technicznych oraz jakościowych. 8. Jeżeli zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. 9. Zamawiający żąda by dostarczone materiały i urządzenia były nowe oraz posiadały certyfikat na znak bezpieczeństwa. 10. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej terenu budowy, gdzie realizowany będzie przedmiot zamówienia, w zakresie niezbędnym do przygotowania oferty - na własny koszt. 11. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia robót bez naruszania kamieni granicznych nieruchomości, a w razie wykopania kamieni - jest zobowiązany do odtworzenia granic (przez uprawnionego geodetę). B. Warunki płatności: Ponieważ inwestycja będzie częściowo współfinansowana ze środków WFOŚiGW, zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do dostosowania treści dokumentów potwierdzających wykonanie robót (protokoły, faktury) do wymagań stawianych przez instytucję współfinansującą zamówienie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 71.35.32.00 - Usługi opomiarowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Robót Inżynieryjno-Budowlanych ZRIB, ul. Szkolna 6, 34-312 Międzybrodzie Bialskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13771995,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9434266,90

  • Oferta z najniższą ceną: 7994495,17 / Oferta z najwyższą ceną: 13032364,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.