Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-13
Opole: Zakup wraz z dostawą tuszy i tonerów do drukarek i faksów na okres trzech miesięcy dla Samodzielnego Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Opolu, ul. Reymonta 8
Numer ogłoszenia: 146744 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem , ul. Reymonta 8, 45-066 Opole, woj. opolskie, tel. 077 454-54-01, faks 077 453-61-06.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ginekologia.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą tuszy i tonerów do drukarek i faksów na okres trzech miesięcy dla Samodzielnego Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Opolu, ul. Reymonta 8.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku Nr 1 do wniosku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.400,00 zł. (słownie: jeden tysiąc czterysta 00/100 zł)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą wymaganych w punkcie 10.12 SIWZ dokumentów. Zamawiający oceniać będzie wymagane warunki na zasadzie spełnia/nie spełnia 2) Spełnienie warunku z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą wymaganych w punkcie 10.12 SIWZ dokumentów. Zamawiający oceniać będzie wymagane warunki na zasadzie spełnia/nie spełnia. 3) Spełnienie warunków z punktu 3.4 lit. a, b, c, d, e SIWZ w przypadku złożenia oferty równoważnej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą wymaganych w punkcie 3.4 lit. a, b, c, d, e SIWZ dokumentów. Zamawiający oceniać będzie wymagane warunki na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. 2) Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) W przypadku złożenia oferty równoważnej (pkt 3.3 SIWZ) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt 3.4 lit. a, b, c, d, e SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ginekologia.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pokój Zamówienia Publiczne na pierwszym piętrze budynku przy ul. Ozimskiej 20.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zespołu - ul. Reymonta 8 w Opolu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- "Wyjazdy integracyjno - edukacyjne dla rodzin zastępczych z terenu miasta Opola".
- Nasadzenie i pielęgnacja drzew przy ul. Nastrojowej w Opolu
- Modernizacja systemu zabezpieczeń typu Next-Generation Firewall służącego do zabezpieczenia ruchu sieciowego na styku sieci - poprzez wymianę obecnie posiadanych urządzeń na nowe
- Usługi ochrony osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Głubczycach
- D/31/2025/A Sukcesywny zakup i dostawa papieru biurowego oraz materiałów biurowych na potrzeby jednostek UO, cz. 2 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych UO
- Wykonanie zamiennego projektu dokumentacji projektowej pn. "Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Im. Św. Jadwigi w Opolu Centrum Psychiatrii Dla Dzieci i Młodzieży"
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.