Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-30
Bojszowy: Budowę budynku gminnego przedszkola i żłobka oraz rozbiórkę istniejącego budynku przedszkola w Bojszowach przy ul. Gaikowej
Numer ogłoszenia: 146750 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bojszowy , ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy, woj. śląskie, tel. 032 2189366, 2189183, faks 032 2189071.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojszowy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowę budynku gminnego przedszkola i żłobka oraz rozbiórkę istniejącego budynku przedszkola w Bojszowach przy ul. Gaikowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem inwestycji jest budowa budynku gminnego przedszkola i żłobka w Bojszowach przy ul. Gaikowej oraz rozbiórka istniejącego budynku przedszkola. 2. Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonania robót określają: dokumentacja projektowa wraz ze wszystkimi uzgodnieniami uzyskanymi na etapie projektowania i zatwierdzania dokumentacji oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 150.000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych); 2. Wadium należy wnieść w jednej z form wymienionych w ust. 6 art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004r (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z póź. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Gminy Bojszowy: nr konta 80 8435 0004 0000 0000 4444 0002 z dopiskiem: wadium do przetargu - Budowa budynku gminnego przedszkola i żłobka w Bojszowach przy ul. Gaikowej oraz rozbiórka istniejącego budynku przedszkola. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, natomiast kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 7.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocenę spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6 ppkt. 6.1. lit. h SIWZ , tj. - wzór przedmiotowego oświadczenia pn.: OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU stanowi załącznik nr 2 do SIWZ - zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu opisanymi w pkt. 5 pkt. 5.1. SIWZ. Warunek będzie oceniany przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia. Podstawą oceny będą oświadczenia i dokumenty dołączone przez Wykonawcę do oferty potwierdzające ich spełnienie. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykażą, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie obiektów kubaturowych, w tym minimum jednego obiektu użyteczności publicznej typu oświatowego (tj. szkolnictwa przedszkolnego, podstawowego lub ponadpodstawowego) - każda z robót budowlanych o wartości co najmniej 5.000.000,00 PLN brutto i powierzchni użytkowej co najmniej 1.600 m2. Nie dopuszcza się sumowania mniejszych, cząstkowych robót objętych odrębnymi umowami lub zleceniami. Ocenę spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6 ppkt. 6.1. lit. a SIWZ. Warunek będzie oceniany przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia. Podstawą oceny będą oświadczenia i dokumenty dołączone przez Wykonawcę do oferty potwierdzające ich spełnienie. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone przepisami Prawa budowlanego w specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - kierownik budowy, posiadający co najmniej 2-letnie doświadczenie jako kierownik budowy; -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - kierownik robót, posiadający co najmniej 2-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami instalacyjnymi; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - kierownik robót, posiadający co najmniej 2-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami instalacyjnymi elektrycznymi. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie spełnią ten warunek łącznie. Ocenę spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6 ppkt. 6.1. lit. b i c SIWZ. Warunek będzie oceniany przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia. Podstawą oceny będą oświadczenia i dokumenty dołączone przez Wykonawcę do oferty potwierdzające ich spełnienie. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnił. 2) Wykonawca musi posiadać w okresie trzech ostatnich lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, średnioroczne zatrudnienie nie mniejsze niż 50 osób. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie spełnią ten warunek łącznie. Ocenę spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6 ppkt. 6.1. lit. d SIWZ. Warunek będzie oceniany przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia. Podstawą oceny będą oświadczenia i dokumenty dołączone przez Wykonawcę do oferty potwierdzające ich spełnienie. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnił. Warunek będzie oceniany przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia. Podstawą oceny będą oświadczenia i dokumenty dołączone przez Wykonawcę do oferty potwierdzające ich spełnienie. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnił
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Wykonawca musi osiągnąć w ostatnich trzech latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przychody netto ze sprzedaży robót budowlanych w kwocie co najmniej 10.000.000,00 PLN, w każdym roku obrachunkowym. 2) Wykazać się osiągnięciem w okresie ostatnich trzech lat obrachunkowych wskaźnikiem płynności finansowej powyżej 1,2 w każdym roku obrachunkowym, wyliczonym według wzoru 3) Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 6.000.000,00 PLN. 4) Wykonawca musi być ubezpieczeniowy od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 6.000.000,00 PLN, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6 ppkt. 6.1. lit. e, f i g SIWZ. Warunek będzie oceniany przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia. Podstawą oceny będą oświadczenia i dokumenty dołączone przez Wykonawcę do oferty potwierdzające ich spełnienie. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnił. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 5 ppkt 5.1. ust. d SIWZ spełnia przynajmniej jeden z Wykonawców albo łącznie wszyscy Wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz - Oferta Wykonawcy; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 3. Stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo reprezentowaniu Wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych w załączniku nr 7 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w umowie, tj.: 2.1. wydłużenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia z następujących przyczyn: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) wystąpienie niemożliwych do przewidzenia uwarunkowań technicznych wykonania prac; c) konieczność wykonania dodatkowych badań niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania; d) w przypadku, gdy roboty zostają przerwane przez uprawniony do tego podmiot lub Zamawiającego, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość wstrzymania prowadzonych prac. W związku z powyższym, termin realizacji prac wydłużony zostanie o taką ilość dni, na jaką zawieszony będzie bieg wykonania robót. e) wystąpienie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót - fakt ten musi zostać zgłoszony Zamawiającemu i musi zostać potwierdzony przez inspektora nadzoru, f) działania siły wyższej (na przykład klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót; g) w przypadku podpisania umowy na zamówienia dodatkowe, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 Prawa zamówień publicznych, o ile wykonywanie tych zamówień wpływa na termin wykonania niniejszej umowy. 2.2. wprowadzenie zmian, korzystnych dla Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 2.3. wystąpienie robót zamiennych. 2.4. zmiany osób pełniących funkcję kierownika, podwykonawców - zmiana może nastąpić tylko i wyłącznie z ważnego, udokumentowanego powodu (nagła, ciężka choroba, śmierć, zdarzenie losowe). 3. Wystąpienie robót nieprzewidzianych - możliwa jest zmiana daty zakończenia wykonywania robót i sposób ich rozliczenia. 4. Opóźnienia, o których mowa w ust. 2.1 i 3 muszą być odnotowane w dzienniku budowy oraz muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez kierownika budowy i Zamawiającego. 5. W przedstawionych w ust. 2.1 i 3 przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. 6. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług - możliwa jest zmiana wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 7. Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bojszowy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bojszowy,
ul. Gaikowa 35,
43-220 Bojszowy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2014 godzina 10:45, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Bojszowy, ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Budowa kanalizacji deszczowej w Wyganowie.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105533L i 105534 L wraz z budową oświetlenia drogowego w m. Minkowice, gm. Mełgiew
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Dostosowanie Systemu Sygnalizacji Pożarowej do przeprowadzania imprez z wykorzystaniem efektów scenicznych w obszarze płyty głównej Hali Widowiskowo-Sportowej COS Torwar w Warszawie
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.