Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-20
Wrocław: Usługi przeglądów, napraw i konserwacji aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 146755 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej , ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2, 54-049 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 306 44 19, faks 71 306 48 67.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-marciniak.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi przeglądów, napraw i konserwacji aparatury medycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia są usługi przeglądów, napraw i konserwacji aparatury medycznej przez okres 12 miesięcy według wymienionych niżej części: Zadanie 1 - Naprawa aparatów do znieczulania, Zadanie 2 - Naprawa analizatorów, Zadanie 3 - Naprawa stołów, Zadanie 4 - Naprawa aparatów EMG, Zadanie 5 - Naprawa myjek ultradźwiękowych, Zadanie 6 - Naprawa aparatów EKG i EKG ze spirometrem, Zadanie 7 - Naprawa aparatu RTG, Zadanie 8 - Naprawa defibrylatorów, Zadanie 9 - Naprawa ogrzewaczy pacjenta, Zadanie 10 - Naprawa podgrzewaczy płynów infuzyjnych, Zadanie 11 - Naprawa diatermii, Zadanie 12 - Naprawa generatora do ablacji prądem RF, Zadanie 13 - Naprawa kapnometrów, Zadanie 14 - Naprawa pił, Zadanie 15 - Naprawa pomp infuzyjnych, Zadanie 16 - Naprawa rejestratorów, Zadanie 17 - Naprawa łóżek, Zadanie 18 - Naprawa mikroskopów operacyjnych, Zadanie 19 - Naprawa modułów, Zadanie 20 - Naprawa aparatów RTG, Zadanie 21 - Naprawa aparatu EKG, Zadanie 22 - Naprawa łóżka kąpielowego, Zadanie 23 - Naprawa aparatu RTG , Zadanie 24 - Naprawa stołów Trumpf, Zadanie 25 - Naprawa pomp infuzyjnych, Zadanie 26 - Naprawa diatermii Erbe, Zadanie 27 - Naprawa aparatu RTG Ziehm, Zadanie 28 - Przegląd aparatów do znieczulania, Zadanie 29 - Przegląd analizatorów, Zadanie 30 - Przegląd aparatów do krioterapii, Zadanie 31 - Przegląd aparatu do termoalblacji wątroby, Zadanie 32 - Przegląd aparatów EMG, Zadanie 33 - Przegląd aspiratora CUSA, Zadanie 34 - Przegląd audiometru, Zadanie 35 - Przegląd bieżni, Zadanie 36 - Przegląd Kerrisona pneumatycznego, Zadanie 37 - Przegląd aparatu RTG, Zadanie 38 - Przegląd diatermii, Zadanie 39 - Przegląd generatora do ablacji prądem RF, Zadanie 40 - Przegląd aparatów RTG, Zadanie 41 - Przegląd aparatu RTG, Zadanie 42 - Przegląd aparatu RTG Ziehm, Zadanie 43 - Konserwacja respiratorów. Powyższe części przedmiotu zamówienia wykazane zostały w: - Wykazie Aparatury, stanowiącym integralną część SIWZ, w przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej stanowić on będzie następnie załącznik do umowy; - Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, w przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej stanowić on będzie następnie załącznik do umowy. Miejsce wykonania ww. usług - siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2 we Wrocławiu. 1.2. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzory umów, stanowiące integralną część SIWZ. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia: 267.160,00 zł netto.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 43.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie pobiera się
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnianie Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o treść złożonych oświadczeń, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnianie Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o treść złożonych oświadczeń, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnianie Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o treść złożonych oświadczeń, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnianie Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o treść złożonych oświadczeń, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnianie Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o treść złożonych oświadczeń, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) ofertę Wykonawcy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, b) wypełniony Formularz cenowy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, który stanowić będzie następnie załącznik nr 1 do umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
wzór I § 7 ust. 7. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy. § 7 ust. 8. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy. Stałość cen, o której mowa w ust. 7, nie dotyczy obniżenia przez Wykonawcę ceny usług wykazanych w załączniku 2, z przyczyn nie ujętych w niniejszej umowie, w całym okresie obowiązywania umowy. § 7 ust. 9. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy. § 7 ust. 10. W przypadku zmian stawek podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiany zasad i wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne w przypadku gdy mają one wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia, wprowadza się możliwość wprowadzenia tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Ciężar udowodnienia zmiany wynagrodzenia o wskazane powyżej przypadki spoczywa na Wykonawcy. § 7 ust. 11. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy. Zmiana załącznika nr 2 wymaga zmiany umowy w formie aneksu zgodnie z § 11 ust. 4 umowy. § 7 ust. 12. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy. W przypadku zmiany ustawowej stawki VAT, zmiana wynagrodzenia objętego niniejszą umową wynikająca ze zmiany stawki VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tą stawkę. § 11 ust. 4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. § 11 ust. 5. Oprócz wypadków wskazanych w § 7 Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w przypadkach określonych poniżej: 1) zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2) zmiana konta bankowego, 3) w przypadku nie wykorzystania wartości wynagrodzenia wykazanej w §7 ust. 1 Zamawiający może przedłużyć termin obowiązywania umowy, o którym mowa w § 10 ust. 1 nie więcej niż o 6 miesięcy, 4) zmiana osób wykazanych w § 4 umowy, 5) zmiana załącznika nr 1, w przypadku kasacji aparatu (aparatów). § 11 ust. 6. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu cywilnego. § 11 ust. 7. Spory mogące wynikać w związku z realizacją umowy strony zobowiązują się rozstrzygać polubownie na drodze negocjacji. W razie braku porozumienia, tj. gdy w terminie 30 dni od dnia podjęcia negocjacji strony nie osiągnęły porozumienia - spory rozstrzygał będzie sąd właściwy dla miejsca siedziby Zamawiającego. wzór II § 7 ust. 4. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy. § 7 ust. 5. Stałość cen, o której mowa w ust. 4, nie dotyczy obniżenia przez Wykonawcę ceny usług wykazanych w załączniku 2, z przyczyn nie ujętych w niniejszej umowie, w całym okresie obowiązywania umowy. § 7 ust. 6. W przypadku zmian stawek podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiany zasad i wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne w przypadku gdy mają one wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia, wprowadza się możliwość wprowadzenia tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Ciężar udowodnienia zmiany wynagrodzenia o wskazane powyżej przypadki spoczywa na Wykonawcy. § 7 ust. 7. Zmiana załącznika nr 2 wymaga zmiany umowy w formie aneksu zgodnie z § 11 ust. 4 umowy. § 7 ust. 8. W przypadku zmiany ustawowej stawki VAT, zmiana wynagrodzenia objętego niniejszą umową wynikająca ze zmiany stawki VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tą stawkę. § 11 ust. 4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. § 11 ust. 5. Oprócz wypadków wskazanych w § 7 Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w przypadkach określonych poniżej: 1) zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2) zmiana konta bankowego, 3) zmiana osób wykazanych w § 4 umowy, 4) zmiana załącznika nr 1, w przypadku kasacji aparatu (aparatów). § 11 ust. 6. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu cywilnego. § 11 ust. 7. Spory mogące wynikać w związku z realizacją umowy strony zobowiązują się rozstrzygać polubownie na drodze negocjacji. W razie braku porozumienia, tj. gdy w terminie 30 dni od dnia podjęcia negocjacji strony nie osiągnęły porozumienia - spory rozstrzygał będzie sąd właściwy dla miejsca siedziby Zamawiającego. wzór III § 8 ust. 1. (...) Wynagrodzenie ryczałtowe może ulec zmianie w wypadku kasacji aparatu objętego umową, a jego wysokość ulegnie zmniejszeniu o kwotę ryczałtu miesięcznego skasowanego aparatu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej umowy. § 8 ust. 5. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy. § 8 ust. 6. Stałość cen, o której mowa w ust. 5, nie dotyczy obniżenia przez Wykonawcę ceny usług wykazanych w załączniku 2, z przyczyn nie ujętych w niniejszej umowie, w całym okresie obowiązywania umowy. § 8 ust. 7. W przypadku zmian stawek podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiany zasad i wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne w przypadku gdy mają one wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia, wprowadza się możliwość wprowadzenia tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Ciężar udowodnienia zmiany wynagrodzenia o wskazane powyżej przypadki spoczywa na Wykonawcy. § 8 ust. 8. Zmiana załącznika nr 2 wymaga zmiany umowy w formie aneksu zgodnie z § 12 ust. 4 umowy. § 8 ust. 9. W przypadku zmiany ustawowej stawki VAT, zmiana wynagrodzenia objętego niniejszą umową wynikająca ze zmiany stawki VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tą stawkę. § 12 ust. 4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. § 12 ust. 5. Oprócz wypadków wskazanych w §8, Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w umowie w wypadkach określonych poniżej: 1)zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2)zmiana osób wykazanych w § 4, 3)zmiana konta bankowego, 4)zmiana załącznika nr 1, w przypadku kasacji aparatu (aparatów). § 12 ust. 6. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu cywilnego. § 12 ust. 7. Spory mogące wynikać w związku z realizacją umowy strony zobowiązują się rozstrzygać polubownie na drodze negocjacji. W razie braku porozumienia, tj. gdy w terminie 30 dni od dnia podjęcia negocjacji strony nie osiągnęły porozumienia - spory rozstrzygał będzie sąd właściwy dla miejsca siedziby Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital-marciniak.wroclaw.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 54-049 Wrocław ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2, II piętro, pok. 2925.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2016 godzina 10:00, miejsce: 54-049 Wrocław ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2, I piętro, pok. 1905.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy z przedmiotowego postępowania Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Naprawa aparatów do znieczulania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa aparatów do znieczulania, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Naprawa analizatorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa analizatorów, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Naprawa stołów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa stołów, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Naprawa aparatów EMG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa aparatów EMG, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Naprawa myjek ultradźwiękowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa myjek ultradźwiękowych, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Naprawa aparatów EKG i EKG ze spirometrem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa aparatów EKG i EKG ze spirometrem, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 - Naprawa aparatu RTG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa aparatu RTG, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 - Naprawa defibrylatorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa defibrylatorów, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9 - Naprawa ogrzewaczy pacjenta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa ogrzewaczy pacjenta, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10 - Naprawa podgrzewaczy płynów infuzyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa podgrzewaczy płynów infuzyjnych, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11 - Naprawa diatermii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa diatermii, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12 - Naprawa generatora do ablacji prądem RF.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa generatora do ablacji prądem RF, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13 - Naprawa kapnometrów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa kapnometrów, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie 14 - Naprawa pił.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa pił, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie 15 - Naprawa pomp infuzyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa pomp infuzyjnych, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie 16 - Naprawa rejestratorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa rejestratorów, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie 17 - Naprawa łóżek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa łóżek, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie 18 - Naprawa mikroskopów operacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa mikroskopów operacyjnych, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie 19 - Naprawa modułów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa modułów, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie 20 - Naprawa aparatów RTG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa aparatów RTG, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie 21 - Naprawa aparatu EKG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa aparatu EKG, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie 22 - Naprawa łóżka kąpielowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa łóżka kąpielowego, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zadanie 23 - Naprawa aparatu RTG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa aparatu RTG, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zadanie 24 - Naprawa stołów Trumpf.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa stołów Trumpf, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zadanie 25 - Naprawa pomp infuzyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa pomp infuzyjnych, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zadanie 26 - Naprawa diatermii Erbe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa diatermii Erbe, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zadanie 27 - Naprawa aparatu RTG Ziehm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa aparatu RTG Ziehm, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na części wymienione w aparaturze medycznej objętą umową - 20
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Zadanie 28 - Przegląd aparatów do znieczulania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd aparatów do znieczulania, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Zadanie 29 - Przegląd analizatorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd analizatorów, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Zadanie 30 - Przegląd aparatów do krioterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd aparatów do krioterapii, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Zadanie 31 - Przegląd aparatu do termoalblacji wątroby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd aparatu do termoalblacji wątroby, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Zadanie 32 - Przegląd aparatów EMG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd aparatów EMG, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Zadanie 33 - Przegląd aspiratora CUSA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd aspiratora CUSA, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Zadanie 34 - Przegląd audiometru.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd audiometru, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Zadanie 35 - Przegląd bieżni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd bieżni, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Zadanie 36 - Przegląd Kerrisona pneumatycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd Kerrisona pneumatycznego, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20
CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Zadanie 37 - Przegląd aparatu RTG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd aparatu RTG, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20
CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Zadanie 38 - Przegląd diatermii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd diatermii, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20
CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Zadanie 39 - Przegląd generatora do ablacji prądem RF.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd generatora do ablacji prądem RF, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20
CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Zadanie 40 - Przegląd aparatów RTG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd aparatów RTG, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20
CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: Zadanie 41 - Przegląd aparatu RTG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd aparatu RTG, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20
CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: Zadanie 42 - Przegląd aparatu RTG Ziehm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd aparatu RTG Ziehm, 1 część, 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na czynności przeglądowe - 20
CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: Zadanie 43 - Konserwacja respiratorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja respiratorów, 1 część, 24 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji na robociznę - 20
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót sanitarnych wewnętrznych w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław
- Obsługa serwisowa rezonansu magnetycznego Magnetom Avanto Fit Upgrade
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej dla 1 części, dla Grupy Badawczej Mechanizmów Neurodegeneracji
- Sukcesywne dostawy ryb do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 we Wrocławiu z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach na lata 2025-2026
- Świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego
- Św usł dot okresowych przeglądów, konserwacji ,serwisowania oraz napraw awaryjnych urządzeń med zainstalowanych w Pom Centrum Reumatologicznym im. dr J Titz Kosko w Sopocie Sp. z o. o., w podz na 4p
- P-64/2024: Dostawa lampy RTG wraz z zakupem części zamiennych oraz kompleksową obsługą serwisową zestawu do badań naczyniowych Artis Zee Ceiling firmy Siemens dla potrzeb R. Sz. S.
- Obsługa serwisowa rezonansu magnetycznego Magnetom Avanto Fit Upgrade
- USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ ZAMAWIAJĄCEGO SEKCJA
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.