Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-20
Wolbórz: Wykonanie nawierzchni asfaltowych w miejscowościach Polichno, Swolszewice Duże i Żywocin.
Numer ogłoszenia: 146757 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolbórz , Pl. Jagiełły 28, 97-320 Wolbórz, woj. łódzkie, tel. 44 6164251, faks 44 6164241.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wolborz.ugm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni asfaltowych w miejscowościach Polichno, Swolszewice Duże i Żywocin..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ŻYWOCIN Przedmiotem inwestycji jest remont (modernizacja) drogi dojazdowej do pól w miejscowości Żywocin o długości 672,00 mb. Lokalizacja remontowanej drogi obejmuje działki o numerze ewidencyjnym: 303- obręb Żywocin i Kolonia Żywocin. Droga dojazdowa do pól posiada pas drogowy o szerokości 5,00- 14,30 mb, o nawierzchni gruntowej częściowo utwardzonej tłuczniem, brak profilu podłużnego i poprzecznego. W istniejącym pasie drogowym na początku opracowania przebiega wodociąg, na pozostałym odcinku brak jest mediów. W/w wodociąg nie koliduje z remontem drogi. Projektowana droga mieści się w granicach pasa drogi. Przy drodze nie ma rowów. Przewiduje się wykonanie: - Korytowania w gruncie kat. III, głębokość 15 cm i szer. 3,60-4,90 wraz z mechanicznym profilowaniem i zagęszczeniem podłoża; - Wykonanie podbudowy tłuczniowej (dolomitowej) grubości 15 cm- warstwa dolna; - Wykonanie podbudowy tłuczniowej (dolomitowej) grubości 5 cm- warstwa górna- układana rozściełaczem; - Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC-16W o grubości 4cm; - Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC-11S o grubości 3 cm; - Pobocza gruntowe 2x 0,05- 0,75m. w granicach pasa drogi. Dane projektowe: - Klasa drogi D dojazdowa; - Kat. Ruchu:KR1; - Szybkość projektowa: 50km/h; - Spadek poprzeczny jezdni: daszkowaty 2% na łuku jednostronny 5%; - Spadek podłużny dostosować do istniejącego terenu; - Spadek poprzeczny pobocza jednostronny:6%; - Odwodnienie powierzchniowe. SWOLSZEWICE DUŻE Przedmiotem inwestycji jest remont nawierzchni drogi dojazdowej do pól w miejscowości Swolszewice Duże o długości około 720,00 mb. Lokalizacja remontowanej drogi obejmuje działki o numerze ewidencyjnym: 548.2 - obręb Swolszewice Duże. Przewiduje się wykonanie: - Frezowanie nawierzchni bitumicznej na włączeniach z istniejącymi ciągami dróg; - Oczyszczenie ręczne nawierzchni drogowej - Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC-11S o grubości 4 cm; POLICHNO Przedmiotem inwestycji jest remont nawierzchni drogi dojazdowej do pól w miejscowości Swolszewice Duże o długości około 300,00 mb. Lokalizacja remontowanej drogi obejmuje działki o numerze ewidencyjnym: 662.5 - obręb Polichno. Przewiduje się wykonanie: - Oczyszczenie ręczne nawierzchni drogowej - Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC-11S o grubości 4 cm;.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie lub przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek powinien spełniać co najmniej jeden z Wykonawców. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie wykazu robót i dokumentów poświadczających wykonanie robót w oparciu o posiadany dokument wg formuły spełnia lub nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien posiadać do realizacji przedmiotu zamówienia - kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy w oparciu o posiadany dokument wg formuły spełnia lub nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - dodatkowy okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający, przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) wystąpienia odmiennych od zakładanych warunków geologicznych i terenowych, b) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych , uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych o udokumentowany obustronnie czas zaistniałej sytuacji, c) przestojów spowodowanych koniecznością usuwania nieumyślnych uszkodzeń istniejących urządzeń, d) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót; 2) odstąpienie przez Zamawiającego od wykonania części robót nie mających znaczącego wpływu na wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną, a wykonaniem w zamian robót niezbędnych dla właściwego funkcjonowania przedmiotu zamówienia. 3) zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianej dokumentacji projektowej w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli rozwiązania zamienne nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu budowlanego, 4) zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych, spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: a) możliwością zastosowania materiałów lub urządzeń o równym lub lepszym standardzie niż przyjęte w projekcie, umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, b) koniecznością usunięcia sprzeczności w dokumentacji; 2. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w związku ze zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa tj. obowiązującej stawki podatku od towarów i usług. 3.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. W przypadku każdej zmiany o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolborz.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski W Wolborzu
97-320 Wolbórz
Pl.Jagiełły 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2016 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miejski W Wolborzu 97-320 Wolbórz Pl.Jagiełły 28, pokój nr 3 -sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.