Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-03
Luboń: remont odcinka ulicy Jana III Sobieskiego
Numer ogłoszenia: 146761 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Luboń , pl. Edmunda Bojanowskiego 2, 62-031 Luboń, woj. wielkopolskie, tel. 061 8130011, faks 061 81-30-097.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubon.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont odcinka ulicy Jana III Sobieskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: remont odcinka (km 0+000 do km 0+395,70) ulicy Jana III Sobieskiego w Luboniu, w tym: - frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, wymiana wpustów ulicznych i włazów na studniach kanalizacyjnych, ułożenie nowej warstwy nawierzchni z betonu asfaltowego 0/12,8 o grubości 5 cm. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości i zakresu zamówienia, określa SEKCJA II w ogłoszeniu o zamówieniu oraz Załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1).posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2).wykonali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. zrealizowali co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu robót remontowo-modernizacyjnych bitumicznych nawierzchni drogowych a wartość tego z zamówienia (netto) była nie mniejsza niż 150 tys. PLN; - dysponują lub mogą dysponować zgodnie z pisemnym oświadczeniem innego podmiotu co najmniej po jednej osobie /kierownik budowy, robót/ posiadającej, ważne w dniu składania ofert, uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności i zakresie odpowiednim dla robót objętych przedmiotem zamówienia; 3).posiadają środki finansowe lub dysponują kredytem w rachunku podstawowym bądź posiadają zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 150000,00 PLN oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200000,00 PLN; 4).nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia /art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych/. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą >spełnia - nie spełnia<, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A).oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (jest w formularzu ofertowym); B).wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - co najmniej o rodzaju i ilości wymaganej warunkami przetargu (np. wg Załącznika nr 3 do SIWZ); C).aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); D).wykaz osób, które będą pełnić funkcję kierownika budowy /robót/ wraz z dokumentem potwierdzającym ich uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego ważnym na dzień składania ofert (np. wg Załącznika nr 4 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubon.pl zakładka Zamówienia publ. aktualne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Luboń, pl. Edmunda Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń, pok. 101.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2009 godzina 08:55, miejsce: Urząd Miasta Luboń, pl. Edmunda Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń, pok. Kancelaria w holu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBONIA
więcej: przetargi w Luboniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbudowa mostu ul. Martwa (powódź wrzesień 2024)"
- Przebudowa drogi gminnej nr 271218K Listówki w km od 0+038,00 do km 0+126,30 w miejscowości Ropa, Gmina Ropa.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1803L od km 0+007 do km 1+322,30 w miejscowości Wierzbica-Osiedle
- Zagospod. poscalen. wsi Wola Przemykowska, gm. Szczurowa - budowa i moderni. dróg D-3, D-7, D-8, D-12, D-15, D-16, D-19, D-22, D-26, D-27, D-29, D-35 oraz dojazdów (zjazdów, przepus.) roboty melior.
- "Remonty nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie Powiatu Strzeleckiego przy użyciu mieszanki mineralno - asfaltowej"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pod nazwą " Poprawa efektywności energetycznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii SPZOZ w Kielcach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.