eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SandomierzWykonanie i sukcesywne dostarczanie 25000 sztuk tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sandomierzu w zakresie rejestracji pojazdów oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-17

Sandomierz: Wykonanie i sukcesywne dostarczanie 25000 sztuk tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sandomierzu w zakresie rejestracji pojazdów oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
Numer ogłoszenia: 146768 - 2015; data zamieszczenia: 17.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63156 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sandomierzu, ul. Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6441010, faks 015 8322829.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i sukcesywne dostarczanie 25000 sztuk tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sandomierzu w zakresie rejestracji pojazdów oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywne dostarczanie 25000 sztuk tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sandomierzu w zakresie rejestracji pojazdów oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych do realizacji zadań Starosty Sandomierskiego w zakresie rejestracji pojazdów na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2012r. poz. 1137 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie i dostarczenie tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi: 1) o przeznaczeniu i rozmiarach zgodnych ze wzorami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t. j. Dz. U. z 2014r., poz. 1522.), 2) wyprodukowane zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012r. poz. 585), 3) w ilości zgodnej z faktycznymi zapotrzebowaniami Zamawiającego, przy czym Zamawiający planuje, że ilość zamówionych tablic w okresie wykonywania umowy będzie wynosiła 25000 sztuk, z czego: a) tablice samochodowe jedno i dwurzędowe, w tym wtórniki - 21000 sztuk; b) tablice samochodowe jedno i dwurzędowe indywidualne - 40 sztuk, c) tablice samochodowe jedno i dwurzędowe zabytkowe - 20 sztuk, d) tablice samochodowe jedno i dwurzędowe tymczasowe - 100 sztuk, e) tablice motocyklowe/ciągnikowe, w tym wtórniki - 2300 sztuk; f) tablice motocyklowe/ciągnikowe indywidualne - 10 sztuk, g) tablice motocyklowe/ciągnikowe zabytkowe - 10 sztuk, h) tablice motocyklowe/ciągnikowe tymczasowe - 10 sztuk, i) tablice motorowerowe, w tym wtórniki - 1500 sztuk, j) tablice motorowerowe tymczasowe - 10 sztuk. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wskazanych powyżej ilości w ramach poszczególnych rodzajów tablic rejestracyjnych. Wskazane ilości sztuk tablic rejestracyjnych stanowią planowaną wielkość zamówienia i przedstawione są w celu przygotowania ofert cenowych. Mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy. Ostateczna wielkość może ulec zmianie i Zamawiający nie gwarantuje zakupu dokładnie 25000 szt. tablic. 3. W przypadku zmiany przepisów, o których mowa w rozdz. III ust. 2 pkt 1) i 2) SIWZ w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i dostawy tablic rejestracyjnych z uwzględnieniem zmian. 4. Tablice rejestracyjne będą dostarczane sukcesywnie partiami według potrzeb Zamawiającego na podstawie częściowych zamówień, w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, a w części dotyczącej zamówienia wtórników tablic i w innych szczególnie uzasadnionych przypadkach w terminie nie dłuższym niż 3 roboczych dni od dnia złożenia zamówienia. 5. Tablice rejestracyjne będą dostarczane w trwałych opakowaniach zawierających po 50 sztuk tablic, opisanych w czytelny sposób z podaniem w szczególności ilości tablic i zakresu numerów rejestracyjnych, chyba że z treści złożonego zamówienia będzie wynikać inny sposób dostawy. 6. Tablice rejestracyjne będą dostarczane do siedziby Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Sandomierzu Wydział Komunikacji i Transportu, ul. Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz, w sposób gwarantujący terminowość i bezpieczeństwo transportu. Wszelkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 7. Okres gwarancji jakości na dostarczone tablice rejestracyjne Wykonawca określi w Formularzu ofertowym. Gwarancja rozpoczyna się w dniu wydania tablic rejestracyjnych Zamawiającemu. Dotyczy to każdej partii tablic rejestracyjnych. 8. W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad bądź usterek w przedmiocie umowy, Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę o powstałych wadach bądź usterkach, a Wykonawca zobowiązuje się w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia zgłoszenia wad bądź usterek do ich bezwzględnego i bezpłatnego usunięcia. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów związanych z wymianą znaków legalizacyjnych na tablicach wolnych od wad, a koszt wymiany będzie potrącony z bieżących faktur. Koszty będą naliczane po cenie zakupu znaków legalizacyjnych. 9. Wykonawca do każdej partii dostarczonych tablic załączy protokół z niepełnego badania tablic rejestracyjnych przeprowadzonego zgodnie z załącznikiem nr 8 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 22 lipca 2002 w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.72.10.00 - Glin .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPUH D.W.A. s.c. Anna Wenus i Zbigniew Wenus, ul. Stokowa 1a, 25-702 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130081,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 126345,90

  • Oferta z najniższą ceną: 126345,90 / Oferta z najwyższą ceną: 147169,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.