eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubawaPrzebudowa drogi gminnej w m. Targowisko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-28

Lubawa: Przebudowa drogi gminnej w m. Targowisko
Numer ogłoszenia: 14676 - 2011; data zamieszczenia: 28.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Lubawa , Fijewo 73, 14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6455410, faks 089 6455415.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminalubawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w m. Targowisko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w m. Targowisko. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót oraz dokumentacji stanowiącej załączniki do niniejszej specyfikacji. 3. Materiały potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca. 4. Wszystkie roboty objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, udzielonymi pozwoleniami na budowę, a także wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym. Odpowiedzialność za jakość wykonywania wszystkich rodzajów robót wchodzących w skład zadania w całości ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Część Nr 1 (Przebudowa drogi gminnej w m. Targowisko). 1. Przedmiotem zamówienia w części nr 1 jest przebudowa drogi gminnej w m. Targowisko. 2. W zakres realizacji zamówienia wchodzą: * roboty przygotowawcze, pomiarowe, rozbiórkowe, ziemne polegające między innymi na wykonaniu pomiaru geodezyjnego, prześwietleniu drzew, mechanicznym karczowaniu drzew, oczyszczeniu terenu, wywozie dłużyc i karpin, ścięciu poboczy, formowaniu i zagęszczeniu nasypów; * roboty związane z odwodnieniem, wykopami, montażu urządzeń sanitarnych polegające między innymi na wykonaniu przekopów, wykonaniu studni rewizyjnych, wykonaniu studzienek ściekowych, ułożeniu kanałów rurowych, podłączeniu kanalizacji do sieci kanalizacyjnej, zasypaniu wykopów; * roboty związane z wykonaniem jezdni polegające między innymi na mechanicznym oczyszczeniu istniejącej nawierzchni, skropieniu nawierzchni drogowej asfaltem, wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, wzmocnieniu podłoża geosiatką układaną na gorąco; * roboty związane z poszerzeniem jezdni polegające między innymi na mechanicznym wyprofilowaniu i zagęszczeniu podłoża, wykonaniu i zagęszczeniu warstwy odsączającej, wykonaniu podbudowy z kruszywa, skropieniu nawierzchni drogowej asfaltem; * roboty związane z wykonaniem ścieków przy krawędzi jezdni polegające między innymi na wykonaniu warstwy odsączającej z piasku, wykonaniu podbudowy betonowej, wykonaniu ścieku z kostki brukowej betonowej; * roboty związane z wykonaniem zjazdów indywidualnych polegające między innymi na mechanicznym wykonaniu koryta, wykonaniu warstwy odsączającej, ustawieniu krawężników, wykonaniu obrzeży betonowych, mechanicznym czyszczeniu nawierzchni drogowej, skropieniu nawierzchni drogowej asfaltem, wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych; * roboty związane z ułożeniem chodników polegające między innymi na wyprofilowaniu i zagęszczeniu podłoża, wykonaniu warstwy odsączającej, ustawieniu obrzeży betonowych, ułożeniu nawierzchni z kostki betonowej; * roboty związane z wykonaniem zatoki autobusowej polegające między innymi na wyprofilowaniu i zagęszczeniu podłoża, ustawieniu krawężników betonowych, wykonaniu podbudowy z kruszywa, ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej; * roboty związane z wykonaniem pobocza polegające między innymi na wykonaniu nawierzchni z kruszywa łamanego; * roboty wykończeniowe polegające między innymi na brukowaniu poboczy, ustawieniu barier ochronnych, posadzeniu drzew liściastych i iglastych, plantowaniu skarp i dna wykopów, ustawieniu słupków do znaków drogowych, przymocowaniu tablic znaków drogowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót oraz dokumentacji stanowiącej załączniki do niniejszej specyfikacji. 4. Materiały potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca. 5. Wszystkie roboty objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, udzielonymi pozwoleniami na budowę, a także wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym. Odpowiedzialność za jakość wykonywania wszystkich rodzajów robót wchodzących w skład zadania w całości ponosi Wykonawca. 6. CPV 45.11.12.00-0; CPV 45.23.31.20-6 Część Nr 2 (Przebudowa mostu - droga w m. Targowisko). 1. Przedmiotem zamówienia w części nr 2 jest przebudowa mostu drogowego. 2. W zakres realizacji zamówienia wchodzą m.in.: * roboty rozbiórkowe polegające między innymi na mechanicznym rozebraniu nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej, mechanicznym rozebraniu podbudowy betonowej, mechanicznym rozebraniu ścianek czołowych przyczółków; * roboty dna rzeki polegające między innymi na wykonaniu pomiarów, ułożeniu rurociągu obiegowego z rur polietylenowych, plantowaniu powierzchni skarp, dna i korony, ułożeniu izolacji przeciwwilgociowej, wykonaniu warstwy odsączającej w korycie; * roboty związane z wykonaniem części przelotowej polegające między innymi na ułożeniu części przelotowej przepustu, wykonaniu warstwy podsypkowej cementowo-piaskowej, wykonaniu nawierzchnia z brukowca - ułożeniu dna z kamienia polnego, wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego, ułożeniu izolacji przeciwwilgociowej, umocnieniu skarp bocznych prefabrykatami betonowymi; * roboty związane z wykonaniem nawierzchni polegające między innymi na wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego, ustawieniu krawężników betonowych, ułożeniu nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej, wykonaniu warstwy podsypkowej cementowo-piaskowej, wykonaniu obrzeży betonowych na podsypce piaskowej, ułożeniu chodnika z kostki Pol-Bruk na podsypce cementowo-piaskowej, montażu poręczy mostowych; * roboty związane z wykonaniem nasypów polegające między innymi na wykonaniu warstwy podsypkowej, wykonaniu nawierzchni z brukowca; * roboty związane z regulacją ruchu polegające między innymi na ustawieniu słupków do znaków drogowych, przymocowaniu znaków drogowych ostrzegawczych i tablic. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót oraz dokumentacji stanowiącej załączniki do niniejszej specyfikacji. 4. Materiały potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca. 5. Wszystkie roboty objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, udzielonymi pozwoleniami na budowę, a także wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym. Odpowiedzialność za jakość wykonywania wszystkich rodzajów robót wchodzących w skład zadania w całości ponosi Wykonawca. 6. CPV 45.22.11.11-3.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.31.20-6, 45.22.11.11-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium: a) dla części nr 1 (Przebudowa drogi gminnej w m. Targowisko) o wartości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). b) dla części nr 2 (Przebudowa mostu - droga w m. Targowisko) o wartości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) 2. Wadium musi być wniesione do dnia 17.02.2011 r. do godz. 9:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Lubawa BS Lubawa 30 8832 0001 1001 0000 0299 0005. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, gwarancji bankowych i poręczeń należy złożyć w formie oryginału w kasie Urzędu Gminy. 6. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 7. Z treści dokumentu wadialnego muszą wynikać okoliczności wypłaty przez Gwaranta bezwarunkowo na każde żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, ze wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający informuje, że Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumenty wymienione w ppkt 3) pkt 1 działu XIII SIWZ - dotyczy części nr 1 (Przebudowa drogi gminnej w m. Targowisko) oraz części nr 2 (Przebudowa mostu - droga w m. Targowisko). Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumentów wymienionych w ppkt 3) pkt 1 działu XIII SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. - Dotyczy części nr 1 (Przebudowa drogi gminnej w m. Targowisko) - Przez zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć wykonane roboty związanej z budową, przebudową, modernizacją drogi o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł brutto. - Dotyczy części nr 2 (Przebudowa mostu - droga w m. Targowisko) - Przez zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć wykonane roboty związanej z budową, przebudową, modernizacją mostu lub/i przepustu drogowego o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunków będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wypełnionego oświadczenia o doświadczeniach zawodowych, stanowiącego odpowiednio załącznik nr 4a oraz/lub 4b do SIWZ oraz złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Do załącznika nr 4a oraz 4b - Oświadczenie o doświadczeniach zawodowych - należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone np. referencje. Nie potwierdzenie spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zmówienia Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi tj. dysponuje: * kierownikiem budowy w specjalności drogowej. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę oświadczenia o potencjale kadrowym stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, oraz złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Do załącznika nr 5 - Oświadczenie o potencjale kadrowym - należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadane uprawnienia budowlane (przez uprawnienia budowlane rozumie się: uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). Nie potwierdzenie spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca składa opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej - Dla części nr 1 (Przebudowa drogi gminnej w m. Targowisko) - 1.000.000,00 zł - Dla części nr 2 (Przebudowa mostu - droga w m. Targowisko) - 100.000,00 zł oraz oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania ofert na obie części uważa się warunek za spełniony jeżeli złoży ww. dokument na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, oraz złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Kosztorys ofertowy na podstawie którego Wykonawca określił cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia. 2) Kserokopia odcinka wpłaty wadium lub dokumentów potwierdzających wniesienie wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie: 1) robót - w przypadku zaistnienia okoliczności, które doprowadzą do konieczności wykonania robót przewidzianych w Projekcie budowlanym a niewyszczególnionych w przedmiarze robót bądź wprowadzenia rozwiązań zamiennych (tzw. roboty zamienne). Zaistnienie powyższych okoliczności potwierdza pisemnie Inspektor nadzoru budowlanego a Wykonawca przedstawia Zamawiającemu kosztorys potwierdzony przez Inspektora nadzoru budowlanego, z którego wynikać będzie zakres zmian oraz wysokość wynagrodzenia spowodowana zmianami; 2) wynagrodzenia Wykonawcy: * w przypadku wykonania robót przewidzianych w Projekcie budowlanym a niewyszczególnionych w przedmiarze robót bądź konieczności wprowadzenia rozwiązań zamiennych (tzw. robót zamiennych) albo nienależytego wykonania zadania - zaistnienie powyższych okoliczności potwierdza pisemnie Inspektor nadzoru budowlanego a Wykonawca przedstawia Zamawiającemu kosztorys potwierdzony przez Inspektora nadzoru budowlanego, z którego wynikać będzie zakres zmian oraz wysokość wynagrodzenia spowodowana zmianami, * w przypadku zmiany stawki podatku VAT - o różnicę wynikającą z tych stawek, * w przypadku nadzwyczajnej zmiany cen materiałów - o różnicę średnich cen opublikowanych przez /Sekocenbud/ w dniu złożenia wniosku przez Wykonawcę, a średnimi cenami opublikowanymi przez /Sekocenbud/ w kwartale poprzednim; 3) terminu - Wykonawca ma prawo żądania przedłużenia terminu umownego, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu jest wynikiem: * konieczności wykonania robót przewidzianych w Projekcie budowlanym a niewyszczególnionych w przedmiarze robót bądź wprowadzenia rozwiązań zamiennych (tzw. robót zamiennych), których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, * wstrzymania prac, objętych umową, przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wykopaliska archeologiczne), * zmiany technologii jakości lub parametrów charakterystycznych dla danego elementu, * konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji danych, zgód, bądź pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów, * wystąpią nieprzewidywalne zjawiska atmosferyczne tzw. działanie siły wyższej, * wystąpią okoliczności wynikłe z winy zamawiającego np. przejściowy brak środków finansowych. W wyżej wymienionych przypadkach termin realizacji przedmiotu umowy ulegnie przedłużeniu o czas trwania przeszkody. 4) osób sprawujących nadzór: Inspektor nadzoru bądź kierownik budowy - w przypadku nienależytego wykonania swoich obowiązków bądź jego rezygnacji; Zmiana umowy może nastąpić na wniosek Wykonawcy złożony Zamawiającemu na piśmie i zawiera propozycje zmian oraz ich uzasadnienie. 2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminalubawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubawa, Fijewo 73, 14-260 Lubawa, pok. 23..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Lubawa, Fijewo 73, 14-260 Lubawa, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w m. Targowisko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w części nr 1 jest przebudowa drogi gminnej w m. Targowisko. 2. W zakres realizacji zamówienia wchodzą: * roboty przygotowawcze, pomiarowe, rozbiórkowe, ziemne polegające między innymi na wykonaniu pomiaru geodezyjnego, prześwietleniu drzew, mechanicznym karczowaniu drzew, oczyszczeniu terenu, wywozie dłużyc i karpin, ścięciu poboczy, formowaniu i zagęszczeniu nasypów; * roboty związane z odwodnieniem, wykopami, montażu urządzeń sanitarnych polegające między innymi na wykonaniu przekopów, wykonaniu studni rewizyjnych, wykonaniu studzienek ściekowych, ułożeniu kanałów rurowych, podłączeniu kanalizacji do sieci kanalizacyjnej, zasypaniu wykopów; * roboty związane z wykonaniem jezdni polegające między innymi na mechanicznym oczyszczeniu istniejącej nawierzchni, skropieniu nawierzchni drogowej asfaltem, wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, wzmocnieniu podłoża geosiatką układaną na gorąco; * roboty związane z poszerzeniem jezdni polegające między innymi na mechanicznym wyprofilowaniu i zagęszczeniu podłoża, wykonaniu i zagęszczeniu warstwy odsączającej, wykonaniu podbudowy z kruszywa, skropieniu nawierzchni drogowej asfaltem; * roboty związane z wykonaniem ścieków przy krawędzi jezdni polegające między innymi na wykonaniu warstwy odsączającej z piasku, wykonaniu podbudowy betonowej, wykonaniu ścieku z kostki brukowej betonowej; * roboty związane z wykonaniem zjazdów indywidualnych polegające między innymi na mechanicznym wykonaniu koryta, wykonaniu warstwy odsączającej, ustawieniu krawężników, wykonaniu obrzeży betonowych, mechanicznym czyszczeniu nawierzchni drogowej, skropieniu nawierzchni drogowej asfaltem, wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych; * roboty związane z ułożeniem chodników polegające między innymi na wyprofilowaniu i zagęszczeniu podłoża, wykonaniu warstwy odsączającej, ustawieniu obrzeży betonowych, ułożeniu nawierzchni z kostki betonowej; * roboty związane z wykonaniem zatoki autobusowej polegające między innymi na wyprofilowaniu i zagęszczeniu podłoża, ustawieniu krawężników betonowych, wykonaniu podbudowy z kruszywa, ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej; * roboty związane z wykonaniem pobocza polegające między innymi na wykonaniu nawierzchni z kruszywa łamanego; * roboty wykończeniowe polegające między innymi na brukowaniu poboczy, ustawieniu barier ochronnych, posadzeniu drzew liściastych i iglastych, plantowaniu skarp i dna wykopów, ustawieniu słupków do znaków drogowych, przymocowaniu tablic znaków drogowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót oraz dokumentacji stanowiącej załączniki do niniejszej specyfikacji. 4. Materiały potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca. 5. Wszystkie roboty objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, udzielonymi pozwoleniami na budowę, a także wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym. Odpowiedzialność za jakość wykonywania wszystkich rodzajów robót wchodzących w skład zadania w całości ponosi Wykonawca. 6. CPV 45.11.12.00-0; CPV 45.23.31.20-6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa mostu - droga w m. Targowisko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w części nr 2 jest przebudowa mostu drogowego. 2. W zakres realizacji zamówienia wchodzą m.in.: * roboty rozbiórkowe polegające między innymi na mechanicznym rozebraniu nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej, mechanicznym rozebraniu podbudowy betonowej, mechanicznym rozebraniu ścianek czołowych przyczółków; * roboty dna rzeki polegające między innymi na wykonaniu pomiarów, ułożeniu rurociągu obiegowego z rur polietylenowych, plantowaniu powierzchni skarp, dna i korony, ułożeniu izolacji przeciwwilgociowej, wykonaniu warstwy odsączającej w korycie; * roboty związane z wykonaniem części przelotowej polegające między innymi na ułożeniu części przelotowej przepustu, wykonaniu warstwy podsypkowej cementowo-piaskowej, wykonaniu nawierzchnia z brukowca - ułożeniu dna z kamienia polnego, wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego, ułożeniu izolacji przeciwwilgociowej, umocnieniu skarp bocznych prefabrykatami betonowymi; * roboty związane z wykonaniem nawierzchni polegające między innymi na wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego, ustawieniu krawężników betonowych, ułożeniu nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej, wykonaniu warstwy podsypkowej cementowo-piaskowej, wykonaniu obrzeży betonowych na podsypce piaskowej, ułożeniu chodnika z kostki Pol-Bruk na podsypce cementowo-piaskowej, montażu poręczy mostowych; * roboty związane z wykonaniem nasypów polegające między innymi na wykonaniu warstwy podsypkowej, wykonaniu nawierzchni z brukowca; * roboty związane z regulacją ruchu polegające między innymi na ustawieniu słupków do znaków drogowych, przymocowaniu znaków drogowych ostrzegawczych i tablic. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót oraz dokumentacji stanowiącej załączniki do niniejszej specyfikacji. 4. Materiały potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca. 5. Wszystkie roboty objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, udzielonymi pozwoleniami na budowę, a także wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym. Odpowiedzialność za jakość wykonywania wszystkich rodzajów robót wchodzących w skład zadania w całości ponosi Wykonawca. 6. CPV 45.22.11.11-3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.