To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-16
Radom: Zakup materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących
dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
Numer ogłoszenia: 146774 - 2016; data zamieszczenia: 16.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165019 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3453103, faks 48 3452002.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają wykazy -cenniki asortymentowo ilościowe stanowiące załączniki do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie zamienników przy czym zakres zamienników odnosić się będzie do minimalnych parametrów. Wydajność i jakość muszą być lepsze lub zgodne z parametrami materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producentów poszczególnych typów urządzeń drukujących wyszczególnionych w wykazach-cennikach asortymentowo-ilościowych. Oferowany zamiennik musi być kompatybilny ze sprzętem, do którego został zaoferowany. Wskazanie przez Zamawiającego na nazwę, znak firmowy, markę określa minimalne wymagania co do parametrów technicznych poszczególnych składników zamówienia oraz gwarancji jakości. Zamawiający dopuszcza do zastosowania (zaproponowania) innych odpowiedników rynkowych (zamienników), z zastrzeSeniem jednak, Se nie będą one gorsze jakościowo od wskazanych przez Zamawiającego, zagwarantują uzyskanie tych samych (lub lepszych) parametrów technicznych. W przypadku zaoferowania produktu tzn. zamiennika tusze i tonery muszą być fabrycznie nowe (tj. wyprodukowane z nowych lub z nowych i reprodukowanych materiałów, niepoddawanych procesowi ponownego napełnienia). Ponadto produkty oferowane jako zamiennik muszą wspierać wszystkie funkcje oryginału i być produkowane zgodnie z normą PN-EN ISO 9001:2009 oraz normą PN-EN ISO 14001:2005. Do tego muszą mieć prawidłowo działające układy elektroniczne, które umoSliwiają urządzeniom drukującym właściwe wskazywanie parametrów takich jak: ilość wydrukowanych stron, zuSycie tonera (o ile oryginalny produkt taki układ posiada) i wymienione na nowe lub odpowiadające nowym, wszystkie elementy odpowiedzialne za jakość i liczbę wydrukowanych stron, jakość wydruku pozostanie niezmienna przez cały okres obowiązywania gwarancji materiału, do wyczerpania środka barwiącego. Muszą posiadać wydajność nie mniejszą niS toner oryginalny producenta drukarki Pod pojęciem materiałów reprodukowanych Zamawiający rozumie materiały pochodzące z procesu recyclingu, które mogą być ponownie wykorzystane w procesie produkcji nowych wyrobów. Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego uSywania. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, w którym pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony, tzw. regenerowany. Dostawa przedmiotu zamówienia: Opakowanie oryginalne, nienaruszone, w tym wewnętrzne opakowanie hermetyczne natomiast zewnętrzne z naniesionym logo i nazwą producenta, opisem zawartości, numerem katalogowym produktu oraz listą urządzeń do których produkt jest przystosowany.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Imagine Sp.zoo, ul. Juliusza Lea 114, 30-133 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10520,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13297,00
Oferta z najniższą ceną: 13297,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16603,98
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: zadanie nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Imagine Sp.zoo, ul. Juliusza Lea 114, 30-133 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25439,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25525,80
Oferta z najniższą ceną: 25525,80 / Oferta z najwyższą ceną: 25965,11
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: zadanie nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MULTIKOM" ADAM PAPIERSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MULTIKOM" ADAM PAPIERSKI
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MULTIKOM Adam Papierski, ul. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1653,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2329,87
Oferta z najniższą ceną: 2329,87 / Oferta z najwyższą ceną: 2503,60
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Świadczenie usługi cateringowej dla 30 uczestników Dziennego Domu Pomocy, przy ul. Wyścigowej 16 26 - 600 Radom w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego.
- "Sukcesywna dostawa owoców i warzyw wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w okresie od dnia 01.01.2025 roku do dnia 30.06.2025 roku".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu do CCTV dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Zakup i dostawa urządzeń /narzędzi warsztatowych na potrzeby Stacji Obsługi KWP z siedzibą w Radomiu
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla wszystkich jednostek RZGW Gliwice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.