Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-17
Warszawa: Usługi udzielania świadczeń całodobowej podstawowej opieki zdrowotnej osób przyjętych do Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych w ramach dyżurów lekarskich dziennych i nocnych.
Numer ogłoszenia: 146778 - 2015; data zamieszczenia: 17.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stołeczny Ośrodek dla Osób Nietrzeźwych , ul. Kolska 2/4, 01-045 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8388407, 6355595, faks 22 6365597.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi udzielania świadczeń całodobowej podstawowej opieki zdrowotnej osób przyjętych do Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych w ramach dyżurów lekarskich dziennych i nocnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielanie świadczeń całodobowej podstawowej opieki zdrowotnej osób przyjętych do Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych w ramach dyżurów lekarskich dziennych i nocnych. 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług z zakresu całodobowej podstawowej opieki zdrowotnej osób przyjętych do Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych w zakresie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia znajdującego się w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia podzielono na część I dotyczącą dyżurów dziennych i część II dotyczącą dyżurów nocnych. Świadczenie całodobowej podstawowej opieki zdrowotnej osób przyjętych do Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych w ramach dyżurów lekarskich dziennych i nocnych - szacunkowa liczba dyżurów 221 dyżury. Część I - szacunkowo 110 dyżurów dziennych. Część II - szacunkowo 111 dyżurów nocnych. Razem szacunkowa ilość godzin całości zadania- 2652 godziny. 4. Jeden dyżur lekarski pełniony będzie w systemie zmianowym po dwanaście godzin od godziny 7.00 do godziny 19.00 lub od godziny 19.00 do godziny 7.00. 5. Termin wykonania zamówienia - umowa z wyłonionymi w postępowaniu Wykonawcami zostanie zawarta na okres 01.08.2015r. - 31.12.2017r.. 6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, wykorzystania aukcji elektronicznej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani udzielenia zamówień uzupełniających..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy posiadają uprawnienia do posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawcy, w przypadku osoby fizycznej, przedłożą następujące dokumenty:zaświadczenie o prawie wykonywania zawodu lekarza lub felczera,dyplom lekarza lub felczera,aktualne orzeczenie lekarskie z zakresu medycyny pracy,zaświadczenie o wpisie do rejestru indywidualnych praktyk lekarskich,oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej, obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej lekarzy wykonujących zawód na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, oświadczenie wg wzoru stanowiącego zał. nr 3- 5 do SIWZ, oświadczenie wg wzoru stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ. w przypadku jeżeli Wykonawca nie jest osobą fizyczną: zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów opieki zdrowotnej,obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej lekarzy wykonujących zawód na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia - warunek ten zostanie spełniony gdy Wykonawca złoży oświadczenie wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do niniejszej specyfikacji
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wg załącznika nr 3-5 do niniejszej specyfikacji oraz w przypadku zakładów opieki zdrowotnej przedłoży listę osób za pomocą których będzie wykonywał zamówienie wraz ze wskazaniem ich kwalifikacji i uprawnień tj. zaświadczenia o prawie wykonywania zawodu, zaświadczenie lekarza medycyny pracy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wg załącznika nr 3-5 do niniejszej specyfikacji oraz w przypadku zakładów opieki zdrowotnej przedłoży listę osób za pomocą których będzie wykonywał zamówienie wraz ze wskazaniem ich kwalifikacji i uprawnień tj. zaświadczenia o prawie wykonywania zawodu, zaświadczenie lekarza medycyny pracy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia w wysokości 75.000 euro zgodnie z § 3ust.1 Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 22 grudnia 2011r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2011r. nr 293 poz.1729) oraz złoży oświadczenie wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg wzoru na zał. nr 3 do SIWZ, 2. dyplom lekarza lub felczera, 3. zaświadczenie o prawie wykonywania zawodu lekarza lub felczera, 4. aktualne orzeczenie lekarskie z zakresu medycyny pracy, 5. zaświadczenie o wpisie do rejestru indywidualnych praktyk lekarskich, 6. oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej, 7. obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej lekarzy wykonujących zawód na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w przypadku jego braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Najwyższa ilość deklarowanych - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają zmianę treści umowy, w trybie i na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, w następujących przypadkach: a) zmiany stron umowy wynikających z następstwa prawnego b) dopuszczalna jest zmiana limitu godzin świadczenia usług przez Wykonawcę z przyczyn nieprzewidzianych c) dopuszczalne jest nieskrócenie wykonania umowy d) zmian terminu umowy, jeżeli konieczność taka wynika z okoliczności powstałych po stronie Zamawiającego lub jest skutkiem siły wyższej e) inne niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków świadczenia przez Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sodon.bip.um.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stołeczny Ośrodek dla Osób Nietrzeźwych, ul. Kolska 2/4, 01-045 Warszawa, woj. mazowieckie, Sekretariat pok. nr. 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Stołeczny Ośrodek dla Osób Nietrzeźwych, ul. Kolska 2/4, 01-045 Warszawa, woj. mazowieckie, Sekretariat pok. nr. 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie całodobowej podstawowej opieki zdrowotnej osób przyjętych do Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych w ramach dyżurów lekarskich dziennych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - 110 dyżurów dziennych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Najwyższa ilość deklarowanych miesięcznie dyzurów - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie całodobowej podstawowej opieki zdrowotnej osób przyjętych do Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych w ramach dyżurów lekarskich nocnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - 111 dyżurów nocnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Najwyższa ilość deklarowanych miesięcznie dyżurów - 40
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa medyczna dla pracowników Urzędu Patentowego oraz członków ich rodzin
- Przeprowadzenie dodatkowych badań lekarskich pracowników administracyjno biurowych w ramach projektu pn. "Zastrzyk zdrowia dla administracji publicznej powiatu chełmińskiego".
- "Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na rzecz GIOŚ w latach 2025-2026"
- Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej w 2025 roku.
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników Akademii Sztuki w Szczecinie.
- Wykonywanie badań profilaktycznych dla pracowników Oddziału, rezydentów, kandydatów do pracy, stażystów oraz innych osób kierowanych przez ZUS Oddział w Szczecinie
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.