Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-27
Nowy Dwór Mazowiecki: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO ELEKTRYCZNYCH PODNOŚNIKÓW WIDŁOWYCH WW 12 ORAZ SPALINOWYCH PODNOŚNIKÓW WIDŁOWYCH RAK, GPW 2007 I GPW 202T
Numer ogłoszenia: 146796 - 2010; data zamieszczenia: 27.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 3 Okręgowe Warsztaty Techniczne , ul. Obwodowa 191, 05-160 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 686 2283, faks 022 686 2339.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www,3owt.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO ELEKTRYCZNYCH PODNOŚNIKÓW WIDŁOWYCH WW 12 ORAZ SPALINOWYCH PODNOŚNIKÓW WIDŁOWYCH RAK, GPW 2007 I GPW 202T.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 dostawa części zamiennych do elektrycznych wózków platformowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 1 ( szczegółowy opis przedmiotu i wielkości). Część 2 dostawa części zamiennych do podnośników widłowo elektrycznych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 2 ( szczegółowy opis przedmiotu i wielkości). Część 3 dostawa części zamiennych do podnośników widłowo spalinowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 3 ( szczegółowy opis przedmiotu i wielkości). Część 4 dostawa foteli operatora podnośników widłowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 4 ( szczegółowy opis przedmiotu i wielkości). łącznik Nr 4( szczegółowy opis przedmiotu i wielkości)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.90.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 50 % ceny złożonej oferty, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów , że dostawa została wykonane należycie zgodnie z załącznikiem Nr 12 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.3owt.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 3 Okręgowe Warsztaty Techniczne 05-160 Nowy Dwór Mazowiecki (Modlin Twierdza), ul. Obwodowa 191, bud. nr 191, pok. 25..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2010 godzina 12:30, miejsce: 3 Okręgowe Warsztaty Techniczne 05-160 Nowy Dwór Mazowiecki (Modlin Twierdza), ul. Obwodowa 191, bud. nr 191, kancelaria jawna pok. 17..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa części zamiennych do elektrycznych wózków platformowych ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 1 ( szczegółowy opis przedmiotu i wielkości)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.90.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa części zamiennych do podnośników widłowo elektrycznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 2 ( szczegółowy opis przedmiotu i wielkości)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.90.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa części zamiennych do podnośników widłowo spalinowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 3 ( szczegółowy opis przedmiotu i wielkości)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.90.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa foteli operatora podnośników widłowych WW-1207, WW-1213, WW-1204, GPW-200T, GPW-2007 i RAK-7A..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 4( szczegółowy opis przedmiotu i wielkości)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.90.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.