Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-13
Białystok: Roboty instalacyjne i wykończeniowe łącznika między Spodkiem C i B w pawilonach wystawowo-gastronomicznych zlokalizowanych w Białymstoku przy ul. Św. Rocha 14
Numer ogłoszenia: 146800 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Animacji Kultury , ul. Kilińskiego 8, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7403710, faks 085 7403719.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.woak.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty instalacyjne i wykończeniowe łącznika między Spodkiem C i B w pawilonach wystawowo-gastronomicznych zlokalizowanych w Białymstoku przy ul. Św. Rocha 14.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Przedmiot i zakres zamówienia obejmuje: - wykonanie instalacji elektrycznej; - wykonanie instalacji sanitarnej c.o.; - tynkowanie, szpachlowanie i malowanie ścian; - wykonanie i montaż stolarki drzwiowej; - pozostałe roboty wykończeniowe;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r., 2)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny do wykonania zamówienia, tj. wykonawcy którzy w ciągu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, jako generalny wykonawca, co najmniej dwie prace o podobnym zakresie złożoności i wartości nie mniejszej niż 370.000 zł każde, 4)dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga, aby osoby, od których wymagane są uprawnienia w zakresie robót budowlanych wykończeniowych oraz instalacyjnych - elektrycznych i c.o., legitymowały się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu po-twierdzenia spełnienia wymaganych warunków: 1)formularz ofertowy wg zał. nr 1 do SIWZ, 2)szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z obowiązującymi przepisami i wg dołączonego przedmiaru, 3)proponowany harmonogram robót, 4)dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymaganych warunków: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert), b)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. Nr 2, c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), d)aktualne zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu składek na ubezpieczenia społeczne lub że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), e)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), f)wykaz co najmniej 2 zamówień zrealizowanych jako generalny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat o podobnym zakresie złożoności i wartości nie mniejszej niż 370.000 zł każde wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonania, tj. referencje poprzednio zamawiających lub inną dokumentacją potwierdzającą, że prace zostały wykonane z należytą starannością (zał. nr 3 do SIWZ), g)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia(zał. nr 4 do SIWZ),. h)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu za-mówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj.: uprawnienia do kierowania robotami wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzającymi przynależność do Izby. i)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Oferta wspólna: Oferta składana przez dwóch lub więcej wykonawców powinna spełnić wymagania stawiane w SIWZ. Do oferty wspólnej należy dołączyć pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w postępowaniu w imieniu grupy wykonawców. Każdy z wykonawców występujących wspólnie winien złożyć dokumenty określone w rozdz. IV pkt 3 ppkt 4 lit. a - e , a w lit. f - i należy złożyć wspólnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.woak.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Animacji Kultury w Białymstoku,
ul. Kilińskiego 8
15-950 Białystok.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Animacji Kultury w Białymstoku, Dział Administracyjno- Gospodarczy pok. 15 ul. Kilińskiego 8 15-950 Białystok.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Wymiana systemu sygnalizacji pożarowej oraz oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku przy ul. Mickiewicza 3
- Świadczenie kompleksowych usług technicznych podczas 6 wydarzeń na terenie miasta Białegostoku
- Ochrona osób i mienia w obiektach Województwa Podlaskiego
- Bezgotówkowy zakup paliwa.
- "Dostawa i montaż silnika oraz przekładni jazdy w kompaktorze Bomag BC 572 RB-2"
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1549B na odcinku ul. Kolejowej w Klepaczach gm. Choroszcz
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu "Zośka" w Celestynowie
- Robota budowlana polegająca na rozbudowie i przebudowie WOMP CP-L w Lublinie wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, na potrzeby projektu pn. Creation of
- Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Garwolinie - II etap.
- Budowa budynku biurowego kancelarii leśnictw Drogoradz i Turznica
- SVA/4620-179/2025: Budowa kotłowni olejowej wraz z instalacją c.o. w budynku nr 59 na terenie kompleksu wojskowego w m. Warszawa przy ul. Marsa 80
- "Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Wysokie, gm. Czerwieńsk"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.